• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    COULEENRC on-road/off-road
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    Ještě na nabíječku se zeptám: existuje nějaká, která bude vhodná na to auto, třeba jak radil KALIBAN, ale bude umět i AA/AAA do vysílačky, plus třeba 18650 a příbuzný formáty Li-Ion, přes nějaký připojený klícky na aku? Nebo se na kombinování všeho do jednoho přístroje mám vyprdnout, a na AA/AAA/18650 koupit radši nějakýho Intellichargera/Opus/jánevímjakýještětivýrobcijsou?
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    Dneska jsem se trochu díval na nastavení řízení - všelijaký ty trimmy, dual raty apod., a všiml jsem si, že defaultně byly všechny endpointy nastavený na 120 %, včetně serva pro přepínání rychlostí. Jakej to mohlo mít důvod? Dal jsem to na 100, auto má trochu menší rejd, rychlost nevím...přijde mi to tak logičtější, ale nechám se poučit...
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    SCHEEZE: id kovyexe organizuje nyx team, napis mu do posty
    SCHEEZE
    SCHEEZE --- ---
    HONCKA: jedu! Koukal jsem na podminky, jeste je cas vylepsovat, ale neni problem abych jel s tim co mam uz ted. Chces me do tymu? Chodil jsem do oddilu, v lese a v mape se dokazu orientovat :-D
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    SCHEEZE: navijak taky nemam, staci kus spagatu
    SCHEEZE
    SCHEEZE --- ---
    SCHEEZE: mam MST CMX.
    SCHEEZE
    SCHEEZE --- ---
    HONCKA: neco cemu by se dalo rikat expedice mam. Jel bych rad, ale musim pridat vybavu. Nemam navijak(ten by mi asi chybel) a asi to chce natisknout i nejake dalsi vybaveni a potrebuji udelat zahradku.
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    Jo, mně to taky pak v noci před spaním docvaklo, že to asi bude schválně - totiž že to bude brzda, a až na druhý stisknutí to začne couvat. Jenom si na to musím zvyknout. A má to i svou logiku, jak píše ACID. Nějakej přepínač na reglu, aby auto rovnou při puštění plynu brzdilo, to jsem zatím nenašel, ani nehledal, návod taky mlčí. Ale hodilo by se to.

    HONCKA: S trimmama jsem si trochu hrál, to je pravda, možná jsem tam něco nechal, mrknu na to.
    ACID
    ACID --- ---
    MADCAT: viz VACA: , nevim jak presne se chova (ma chovat) ktery trial/crawler regl, ale u normalnich je to schvalne. Pokud bys hned strelil zpatecku pri jizde dopredu, tak to znamena hodiny a pri zavodech velke riziko, ze te nekdo sejme, protoze neceka ze se naraz objevis "v protismeru". Parkrat uz me to vytrestalo, jsem zvykly na regl bez zpatecky, ve formuli ho tak mam nastaveny, ale u druheho auta mam lowcost cina stejnosmer a pokud se zapomenu a v zatacce si chci podruhe pribrzdit, letim do svodidel prdeli napred..
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    SCHEEZE: ty uz mas expedici? nepojedes vidrholec?
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    VACA: ohledne piskani, nemas tam nastaveny nejaky trimmy?
    couvani na druhej dotek je standard u tohodle modu regulatoru, nevim, jestli to jde prepnout do "crawler modu" kde mas brzdu pri pustenym plynu
    pri crawleni si muzes nastavit DR na plynu, tak uberes maximalku a pak se to lip ovlada
    SCHEEZE
    SCHEEZE --- ---
    MADCAT: co se couvani tyce, je to predpokladam dost standardni chovani. Kdyz mas plyn, pak pohyb dopredu je brzdeni motorem. Standardne se da jet dozadu jen z neutralu a jen kdyz auto stoji. Proto se ti muze zdat ze jde o dvoji zmacknuti, ve skutecnosti je jedno, ale s prodlevou v neutralu. Co se brzdy v "neutralu", velmi pravdepodobne jde o nastaveni regulatoru(pokud to umoznuje). Muze to automaticky brzdit v neutralu, nebo tam muze byt volnobeh. Na mem expedicnim modelu to "prepinam" propojenim pinu na regulatoru.
    VACA
    VACA --- ---
    MADCAT: hele a to couvání na druhej dotyk spoušte: není to náhodou tak, že na první dotyk to brzdí, a na druhej couvá?
    Resp. aby když jedeš vpřed a potřebuješ zabrzdit auto nezačalo rovnou couvat..
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    První metry po obýváku a po posteli najety, zde první dojmy:
    - dvě rychlosti jsou super, ale napřed jsem chytl nerva že mi to nejede, resp. jede na prázdno a je to rozbitý, než jsem došel na to, že přepínač rychlostí má polohy tři, a já to mám zrovna na té prostřední, což je neutrál :-),
    - pomalá rychlost by mohla být pomalejší, takhle to na nějakej trial po balvanech moc nebude - člověk trochu ťukne do spouště a auto už se hrne kupředu. Jestli někde najdu nějakej návod, jak to rozumně jednoduše vyřešit - vyměnit nějaký kolečko v převodovce - tak se do toho třeba pustím, ale teď to nechám plavat, na tom to nestojí.
    - s předchozím souvisí taky to, že auto samo moc nebrzdí, takže když zjistím, že se do kopce škrábu moc zhurta a uberu, tak většinou uberu moc, a auto zase samo sjede na volnoběh zpátky. Chtělo by to nějakej hill assist :-)
    - má to nějakej auto braking nastavitelnej na slow/normal/fast, ale zatím jsem nějak nevypozoroval co to vlastně dělá - holt doma nebyla možnost to nějak víc rozjet.
    - auto většinu času píská, a to i když stojí a nedržím spoušť. Prostě jako by se chtělo rozjet, ale puštěná šťáva nedává dost energie. Přestane pískat, když přepnu rychlost, ale většinou za chvíli zase začne.
    - couvání reaguje až na druhej dotyk spouště. Napřed jsem si myslel, že je to nějakej špatnej dotyk někde ve spoušti, takže mě auto párkrát dost vylekalo, když jsem za to netrpělivě vzal, a ono to vystřelilo směrem nazad, většinou do mě nebo do nějaké skříně. Asi to ale bude nějaká vlastnost, protože jsem vypozoroval, že po jízdě vpřed musím vždy zpátečku stisknout dvakrát. Netuším jakej by to mělo mít smysl, ale je to tak. Asi se s tím naučím žít.
    - tím, jak jsou tlumiče suchý, a tudíž se po propružení zastaví vždy v trochu jiné poloze, se stává, že auto občas jede nakřivo, jakože nakloněný na bok. Trochu mě to rozčilovalo, ale pak jsem si uvědomil, že venku v terénu se to asi stávat nebude.
    - je to překvapivě silný - v nepozornosti jsem odtlačil dvě děcka, úhrnem cca 35 kg, i s kancelářskou židlí po koberci kousek vedle.

    Tolik dneska, dovolím si už jenom jednu - zatím pro mě teoretickou (ještě jsem to nezkoušel) otázku - takový ty "koule" na koncích tlumičů a táhel, asi kulový čepy správně řečeno - se do příslušných otvorů v tlumičích normálně ručně nacvakávají, nebo je třeba na to nějakej vercajk nebo speciální grif? Já jenom abych něco nepototo, až se budu o něco snažit.. Dík...
    ACID
    ACID --- ---
    MADCAT: nejdriv se s tim seznam, osahej si to (cti nabourej, poskod, ... ), pak res barvu ;)
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    MADCAT: Herdek, takhle to začíná - napřed člověk neudrží myšlenku.... :)

    Chtěl jsem se tím o přelakování dostat k dotazu jak nejlépe na to - jestli stačí vzít sprej někde v Hornbachu a dát tomu dvě tři vrstvy plus bezbarvej nahoru, anebo je to nějaká vyšší modelářská, za vyšší modelářský ceny? :)
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    KALIBAN: Konektor je to tento. Na autě je samec, na baterii samyce :)

    ACID: S rozumem. Určitě nemám chuť cpát do auta za 110 $ tisíce Kč za tuning. I když - na ty kola, co jsem sem nedávno dával (Scuderia Twin Hammers), už jsem se díval co stojí :-). A stojí moc - $160/4 ks. Jinak ty tlumiče, co jsem objednal, by měly být OK, sice jsem je přeměřoval jenom tak baj voko, ale přímo to u nich bylo napsaný, že jsou na moje auto. Tak snad nekecali.

    Spíš si tak říkám, že bych ty panely výhledově hodil do nějakýho hezčího laku, než je to originál. Přece jenom ten nápis "Wiid Truck" je takovej.. no... prostě divnej. Kdyby aspoň "Wild", tak neřeknu, ale "Wiid"??!? On vůbec ten chinglish manuál je takovej srandovní, člověk musí občas přemýšlet, co tím chtěl básník v Číně říct... ale dá se to.
    ACID
    ACID --- ---
    MADCAT: to je koncept vicemene vsech "levnych" aut, bud to nechas jak je pripadne udelas par zakladnich tuningu (viz treba loziska, tlumice a alu stredovy kardan do TT01), nebo do toho sypes prachy jak do studny.. Sveho casu do TT01 borec nasypal v "hliniku" pres 15k na "tuningu", ale porad to bylo TTcko. Spickovy zavodni podvozek byl za 12k..

    U tech tlumicu pozor na delku, to ze na obrazku stejne vypadaji, to vypadaji skoro vsechny, ale nemusi ti tam pak pasovat.
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    MADCAT: to co ti dali k autu je peklo, ale baterku to nabije... mrkni na tuhle treba
    https://hobbyking.com/en_us/imax-b6ac-v2-professional-balance-charger-discharger.html
    chces neco co umi balancovat a rychlost je jen o vykonu.. pokud budes nabijet 2S (7.2V) tak 50W vicemene staci, pokud bys nabijel vetsi baterky tak to chce vic

    mas fotku toho konektoru?

    skladani tlumicu je pohoda, kup si rozebranou osminu a mas hned jasno (coz je taky bomba ze pak to auto znas horem dolem, coz je enialni)
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    KALIBAN: OK, dík, budu se ptát:

    - nabíječ: něco rychlejšího/lepšího, než co mi dali k autu? Samo klidně vydržím s tímto, ale když si pak koupím třeba další jednu nebo dvě baterky, tak budu chtít třeba nabíjet obě současně - jestli to jde? A trochu rychlejš, než proudem 800 mA...
    - konektor už jsem odhalil, že se mu asi říká "T" nebolí téčko, i to tak vypadá. A co tak koukám, dají se koupit i mezikusy, když by náhodou na aku bylo něco jinýho...
    - origo tlumiče asi suchý mají být. Sice kdesi kdosi psal, že tam asi je olej, ale nejspíš šlo o dezinformaci z neznalosti. Na ebay jsem objevil nějaký hliníkový s olejem, tak jsem je zkusmo objednal a uvidíme, každopádně ty originální sice jaksi pruží, ale... no prostě nasucho, dře to trochu. Trochu mě překvapilo, že originální Vaterra tlumiče se asi ani komplet koupit nedají..? Anebo blbě hledám... Pouze po jednotlivých dílech - tělo, pístnice, pružina, koule... a poskládat si to doma sám, což se mi teda nechce jakožto začátečníkovi. Nehledě na to, že každej ten mrňavej blbinec stojí hroznej nesmysl...

    Večer to snad zprovozním a uvidíme...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam