• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    COULEENRC on-road/off-road


    Vše o RC modelech aut.



    Zájemci o společné ježdění, nechť dodají model (alespoň typ off/on road a místo výskitu - následně dodám na nástěnku)





    Toto fórum není primárně určeno k obecným dotazům ohledně RC modelů - máte-li dotazy k nabíjení, vysílači/přijímači či údržbě a koupi jiné RC techniky, než auta, prosím využijte fóra - ZDE



    rozbalit záhlaví
    PETJU
    PETJU --- ---
    EOS: Jo, tak s tim naprosto souhlasim :) Nicmene ono na to sasi s silenou technikou nemuzes dat nic takovyho, to je jasny preci. Bys to hodne rychle ocesal, protoze ta svine je uplne silena :)
    EOS
    EOS --- ---
    :-) Ale vypadá to hračkoidně! Takový auto přeci ve skutečnosti neexistuje ani náhodou. Jen jako hračka. I když to někdo používá jako pokročilé sportovní náčiní. Myslím to samozřejmě tak, že jakýkoli funkční auto, s vlastnostmi, podřízenými výkonům, VYPADÁ proti hardbody polomaketě, jako hračka. I když to s technikou pod kapotou vůbec nemusí souviset. Proti průměrně načančanýmu expedičnímu mexovi apod. bude prostě každej traxxas, nebo obecně lexanka, vždycky vypadat, jako autíčko na pískoviště. - tedy aspoň do okamžiku, než sjede s pěšinky. = věčný dilema, scale versus jízdní vlastnosti. To poznáš nejpozději, když tě napadne, že správná expediční leštěnka nutně potřebuje světla, naviják, rezervu, nějakou fajnovou zahrádku s vercajkem a kanystrama... ;-)
    PETJU
    PETJU --- ---
    Kazdopadne nejakou tu expe chci, to je jasny. Neda se porad litat metry vzduchem :)
    PETJU
    PETJU --- ---
    EOS: Moje velky vytuneny e-revo hrackoidne nevypada, fakt ne. Je to silena svine. Na 6S to lita tak silene, ze jen stojis a cumis s otevrenou hubou.
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    EOS: Ja to spis porovnaval s tim trailfinderem, kterej je za stejny penize a je scale

    jinak axika mam a na odolnost si nemuzu stezovat, krome vytrzenecj kloubku jsem na nem nic nemusel opravovat, u nej je nejvetsi vyhoda, ze je to defakto expedicni standard, takze mnozstvi ruznych upgradu nahradnich dilu od alternativnich vyrobcu jsou strasny mraky. O elektronice nemuzu mluvit, rtr jsem nekupoval.

    Jinak urcite to nejaka konkurence bude a kazda konkurence je pro zakaznika dobra a mozna to prilaka do expedic vic lidi, co jezdi traxxasy, jinak vetsi meritko vubec nevadi, dokonce to +- sedi na 4x4 V3S v 1/10

    ACID: V ramci toho co jezdim je spis problem s tezistem a ze se prevratim, nez ze bych nekde neprojel kvuli svetle vysce, ono je otazka, jak by se ten podvozek choval, po tom, co by se tam dala tezsi abs karoserie s kleci a rampou
    EOS
    EOS --- ---
    HONCKA: Na to, že je to traxxas, takže se dají předpokládat mnohem lepší plasty, solidní, vodotěsná elektronika, lepší převody a obecně mnohem odolnější provedení, než u novodobých axíků, spolu s portálkama a dvoukvaltem, to není zas tak o moc dražší. Scale to sice v základu není nic moc, pořád to vypadá na pohled hračkoidně, jako každej traxxas, ale nebýt to zase tak děsně velký měřítko, byla by to pro SCX II slušná konkurence.
    ACID
    ACID --- ---
    HONCKA: jednak pocitam, ze ta cena bude nizsi, ale u toho co linkujes mi prijde ze se jedna presne o ten pripad kdy kvuli svetle vysce zvedas hodne cele auto a teziste.. viz ten obrazek "Ultimate Ground Clearance"

    jsem jen teoretik, ale jakysi prinos v tom vidim, ostatne V3S ma napravy resene podobne a jeji pruchodnost terenem je legendarni :)
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    ACID: vypadá to pěkně, ale cena mi přijde trochu přehnaná, axialy rtr se prodávají o $100 níž a , stejný prachy jde pořídit http://store.rc4wd.com/RC4WD-Trail-Finder-2-RTR-wMojave-II-Body-Set_p_4795.html
    A to je v rámci scale ježdění úplně někde jinde
    ACID
    ACID --- ---
    New Information! TRX-4 Scale and Trail Crawler | Traxxas
    https://traxxas.com/news/new-product/trx-4

    vypada to pekne
    PETJU
    PETJU --- ---
    Tak ted to byla moje chyba, no. Zrusil jsem sasi na malym. Samozrejme to odnesla i predni skrin diferaku spolecne s rizenim. Zasranej retarder :))
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    SCHEEZE: je zase pravda, ze cim tezsi, tak vetsi zahul na ostatni dily a mensi vydrz na baterii
    SCHEEZE
    SCHEEZE --- ---
    HONCKA: jj, jen ze ja jsem takovej pomalej a vzdycky si na to chci prijit sam. Najit nejaky moment kdy mi to teziste cini problem a pak ho teprve zacit ladit. Primocare by bylo samozrejme ho dat co nejniz hned :-)
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    SCHEEZE: prvni tuning u expedic vetsinou bejva dat olovo do kol, pripadne premistit baterii kvuli tezisti
    SCHEEZE
    SCHEEZE --- ---
    SCHEEZE: je to z Kitu a myslim ze kdyz me to bude trapit, tak to vyresi jiny regulator ktery bude mit vlastnosti ktere budu chtit/potrebovat. Jen jsem se ptal. Nemam to moc projete, treba to v terenu vubec neni problem. Jsem aktualne ve stavu kdy vlastne nevim jakymi "problemy" a nedostatky to aurto vlastne trpi a jaky tuning ci vylepseni mam zacit delat :-)
    SCHEEZE
    SCHEEZE --- ---
    HONCKA: tak jsem to z toho obrazku vykoukal: Jsou tam tri piny a tri mody F/B/R, F/B, F/R. Z tim ze ty pismena znamenaji Front, Break, Reverse
    SCHEEZE
    SCHEEZE --- ---
    HONCKA: easily programable with jumpers je velmi jednoduche. Bud tam jumper je a v neutralu je brzda, nebo ho vyndas a brzda tam neni. A myslim ze tam jeste muzes zvolit tim jumperem kanal. A to je asi tak vsechno :-) Tohle bych videl spis na vlastnost nejakeho regulatoru ktery se programuje elektronicky vic nez jen prepinacem. Ale dik.
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    SCHEEZE: mel by si tam mit tenhle regulator
    Max Speed Technology-PRODUCTELECTRICESC601013
    http://www.rc-mst.com/product_info.php?class_sn=18&class_sn2=88&sn=2663
    je hezky, ze tam pisou Easily programmed with the jumpers, ale na support page, kde je k tomu manual, tam v nem jak to programovat a co to umi za mody nic nepisou, skusil bych se zeptat spis na rc4x4 nebo na nejakym zahranicnim foru, kde spis na nekoho kdo to ma narazis, nebo jeste se zeptat na mz-racing.net, ktery to u nas prodavaji
    EOS
    EOS --- ---
    SCHEEZE: Takhle ostrý byzdy v neutrálu jsou dobrý spíš u crawlera, než u expedice. Záleží na typu reglu, lepší uměj nastavit jak sílu brzdy, tak i její náběh. Když to umí vysílač, bývá to často přímo funkce ABS. Co máš za regulátor a vysílač?
    PETJU
    PETJU --- ---
    Gran Turismo RC-Spec I GT SPORT ( Gameplay RC Car Chase )
    https://www.youtube.com/watch?v=8b8nsgU7CT8&index=7&list=FL9dyJRjC__bbYrN3ULdpYFQ
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    SCHEEZE: je to normalni, kdyby to reagovalo postupne, tak by ta brzda v neutralu byla zbytecna, musis spomalovat. Ohledne ty vule to bude asi u expedic normalni, ja taky na svym axialu vuli mam, proste jsou to humpolacky offroady a je to delany, aby to necy vydrzelo

    MADCAT: hlavne, aby to melo DualRate (omezovac) na plynu, pripadne, jestli umis s pajkou, tak to jde na vysilacku DIY pridelat. Jinak jestli je to jeho prvni auto, tak je ideal to nastavit na rychlost jeho chuze, muj kluk zacina cca v 5 s moji expedici, ta je na uceni ideal, je to pomaly a prejede to vsechno, ted ma cinana WL K949, jsem s nim spokojenej, ted s tim dal pul zavodu v Klanovicich (cca 6km), pak uz ho bolely nohy
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam