QNEDLEEQ: Řízení na CC-01 se tuní různě a všechno má svý plusy a mínusy. "Modrá" sada GPM je v podstatě zbytečně drahá kovová náhrada stávajícího řešení, ale nevalné kvality. Na rozdíl od jinejch dílů, kde se to snese, je zrovna u toho řízení ten mizernej matroš dost průšvih. Pak se dost dělá (tzv. "Mrakova", ale vymyslel to někdo jiný dávno před ním) varianta s přední spojovačkou, která jde v základu udělat na koleně, uspokojivě řeší vakly, ale bez nějakého složitého přepákování v podstatě otočí Ackermannovu podmínku naruby, takže pak prostě zatáčí vnější kolo víc, než vnitřní. Vyžaduje to vyřezat díry v předku, otočit dopředu páky těhlic, přehodit uchycení tlumičů za ramena, přemístit servo nad nápravu (čímž se ovšem zvedne těžiště), vyrobit a naohýbat novou spojovačku a táhlo k servu. Návodů je na to po netu fůra.
Nejlepší by asi byla úprava stávající koncepce zadní spojovačky, s eliminací všech vaklů, nepřesností a zbytečnejch spojů. Viděl bych to na zachování původních plastovejch těhlic (Nikdy jsem neviděl zlomenou. (Měnil to ten, kdo chtěl tjůnink, nebo si sám zničil v plastu závity.), výrobu nové kovové svislé hřídele s pákou k servu nahoře a a dvěma kuláky k prodlouženým rejdovým tyčím dole a k tomu příslušné kovové pouzdro, aby bylo tužší, než to původní ohebné plastové asymetrické uložení. Celé to umístit do osy podvozku mezi pastorek motoru a přední příčnou předlohovou hřídel, zhruba tam, kde je teď prostřední šroubek krytu převodů. Když se ten sloupek udělá jako dutej šroub, tak to zároveň ten původní šroubek nahradí. Bude to symetrický, ubydou dva problematický pohyblivý spoje, servo zůstane pěkně nízko jak bylo a Ackerman zůstane správně. Vymyšlený to mám, jen zrovna momentálně nejsou lidi, ani motivace vracet se k CC-čku. ;-|