Konecne jsem se k tomu dokopal a predelal jsem Himoto EMXT-1 MonsterTruck na Brushless.
Rovnou muzu rict, ze je to totalni raketa, na radiu to je stahnuty skoro na minimum kde se to uz rozjede, ale i tak to jezdi skoro jako na maximum s puvodnim motorem/reglem. Proste je to rychly jaxvina :-) ...mozna to budu muset resit pomoci pastorku s min zubama, protoze jinak to decka roztriskaj. Ale je to super, velmi zabavnej upgrade a nelituju toho!
Co je to za auticko:
1:10 HiMOTO Monster Truck EMXT-1 elektro RTR set 2,4GHz (modrá)https://www.peckamodel.cz/hmhi2101rc-l-1-10-himoto-monster-truck-emxt-rtrSet co jsem do toho dal:
COMBO MAX10 SCT s EZRUN 3660 SL 4000Kv - černýhttps://www.peckamodel.cz/combo-max10-sct-s-ezrun-3660-sl-4000kv-cernyKdyz bude chvilka casu, dam video.
Melo to par uskali...
1. Regl ma XT-90 konektor.
Takze jsem si musel vyrobit redukci XT-90 samice x Tamyia samice, aby to fungovalo s puvodnima NiMh baterkama. Ty mam 2ks pomerne novy 4000mAh a nemam pro ne jiny vyuziti, takze je chci na tohle. Redukce v eshopech nikde neexistuje, nejspis proto, ze konektory si proudovym zatizenim absolutne neodpovidaji (XT-90 = 90A, Tamyia = 12A).
2. NiMh baterky nestaci.
Proudovy zatizeni je takovy, ze ta NiMh baterka to proste nedokaze dat. Coz se projevuje pri prudkym rozjezdu automatickym odpojenim reglu na nejaky kratky cas, typicky cca sekundu. A taky je to blby pri prudkym brzdeni, ale tam je default nastaveno na 75%, takze se to neprojevuje tak casto, vlastne skoro vubec. Takze az ty NiMh odejdou, stejne me ceka koupit nejaky HardCase 3S LiPo.
3. Pastorek. Je tam.
Nejakou chvili trvalo nez me napadlo podivat se v krabicce pod ten plast ve kterym byl motor ulozenej. Ta nejaka chvile zahrnovala zjisteni ze motor ma 5mm osu misto puvodni 3,17mm, pak hledani v eshopech, nasledovala panika ze je to neresitelnej problem. To protoze u pastorku se uvadi ruzny miry velikosti zubu a nedari se najit nikde jak to prepocitavat. Pak dotazovaci maily do eshopu a vyrobci...az nakonec se svesenou hlavou si rikam ze si aspon prectu papiry co k tomu jsou a voila!, pod tim plastem se pastorek nasel. A pasuje na origo "main diferential gear", tedy na to velky ozubeny kolo.
4. Vymena "main diferential gear" za kovovy.
Nepovedlo se. Drzi to takovej cervik jeste na ose kardanu za drzakem motoru a ten se mi proste nepodarilo zadnou silou povolit. Vlastne ani celej ten drzak se nepovedlo sundat, protoze sroubek co ho zespoda skrz podvozek drzi se vyzvejknul a nepovolim ho. Tak mozna priste.
P.S. --Grammar nazi okenko-- Muze pls nekdo z adminu zamenit text z uvodniku :
"Zájemci o společné ježdění, nechť dodají model (alespoň typ off/on road a místo výskitu - následně dodám na nástěnku)"
za:
"Zájemci o společné ježdění nechť dodají model (alespoň typ off/on road a místo výskytu) - následně dodám na nástěnku."
Dik :-)