• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KEJKAHanební "parchanti"... aneb firmy instituce a obchodníci, kteří nás poškodili, poděl se o zkušenost ať víme
    EWUSHA
    EWUSHA --- ---
    Tak když už je tu takováhle diskuze, tak se taky podělím o super zážitek.
    Loňskou zimu sem nejdřív (moje blbost) nechala zmrznout a poté zavařit motor svého fiata punta.
    Protože sem auto potřebovala (dojížděla sem do práce) dala sem si ho do opravy ke spolužákovi ze základky s tím, že to bude snad kvalitnější oprava bez obav o to, že mě budou chtít nějak ojebat. Bohužel sem se dost mýlila.
    V opravně měli prohlídnout auto a říci, co s tím je a podívat se ještě na dalších pár věcí, včetně výměny čelního skla, které šlo přes pojišťovnu. Sepsali zakázkový list bez udání datumu dokončení zakázky a bez cenové relace. Říkala sem mu, že na tom nejsem finančně moc dobře a že mám na to vyhrazenejch max 7tis. Že kdyby to mělo bejt dražší, tak budu muset opravu odložit.
    Po pár dnech mi spolužák volal, že je špatné těsnění na hlavě motoru, která je naštěstí v pořádku. Že bude třeba to rozebrat, hlavu zabrousit a vyměnit těsnění. Ptala sem se na cenu v obavách, že to bude hodně. Bylo mi odpovězeno, že to bude něco kolem 5tis. Později to narostlo na 7tis, se kterými bych snad ještě souhlasila.
    Bohužel sem ho naháněla celý měsíc, než mi auto konečně fyzicky vrátil. Když sem se ho ptala, jak to je tedy s penězi, tak mi bylo odpovězeno, že tu sumu ještě nemá úplně spočítanou. Přičemž auto bylo v hrozném stavu. Tekly mi z něj provozní kapaliny, jeden válec vynechával, urvali mi kryt rozvodovýho řemene, kterej připevnili rychlovazkou. Když jsem na to upozornila, bylo mi řečeno, že už to bylo.
    Po týdnu sem jela kolem a měla vyzvednutejch těch 7tis, tak sem se tam stavila. Posadila sem se na zadek, když sem se zeptala kolik to teda dělá, a on mi řekl, že 22tis!

    Prej tam dělali ještě ruční brzdu a čert ví, co ještě. Když sem se pozastavila nad tím, jak je možné, že mi tam dělali něco jiného bez předchozí domluvy a aniž by mi řekl, že to bude tak drahé, i když jsem ho upozorňovala na svou fin. situaci, tak mi bylo řečeno, že jdu za půl roku na technickou a že bych si to dřív či později stejnak musela nechat udělat a že to tak dělaj se všema zákazníkama. Že s nikým ještě neměli problém. A jestli s tím autem furt něco je, tak si ho u nich můžu nechat v rámci reklamace "doopravit". Tak sem jim nechala těch 7tis a donutila je, aby mi vypsali pokladní doklad. Rozpis toho, co na autě dělali sem dostala ještě až za další týden. No, nedala sem jim doteď navíc ani korunu s tím, že jestli se opovážej něco chtít, tak s tím půjdu na ČOI. A jako bonus se mi ani ne po měsíci udělala na novém čelním skle megatrhlina u řidiče - pár lidí mi na to řeklo, že to vypadá, že je to špatně nalepené.

    Auto sem musela dát nakonec do opravy ještě jednou - jinam a zaplatit "další" čelní sklo, protože z pojistky mám nárok pouze na jedno za rok; nové pojistky, neboť 3 ze 4, co mi tam daly, byly prasklé, další rozebrání a přetěsnění motoru apod. Další oprava se mi teda vyšplhala na dalších 10tis.
    KEJKA
    KEJKA --- ---
    EWOKK: jo je to šílený, ale fakt je ten, že to co popisuje s monterkovým bossem atd neslyším prvně a jelikož si stál za svým odmítl jíst a zaplatit nepoživatelný, tak se není čemu divit, zamčená už jsem taky byla - ikdyž kvůli jiný situaci, ale peníze jsou stále penězmi ...
    EWOKK
    EWOKK --- ---
    KEJKA: tomu se snad nechce ani věřit..vyústění v policii, to vidím poprvé. Šílený.
    KEJKA
    KEJKA --- ---
    další repastík od známého :/

    Koupili jsme v Ústí v Lidovce botky dceři, aby mohla chodit ve sněhu, bobovat a tak dále.... Proto jsme vybrali takové, kde bylo uvedeno, že se jedná o zímní obuv (sněhule) po 1 měsíci dopadly takto viz foto :-( Jeli jsme je reklamovat, ale jelikož byly mokré od sněhu museli jsme je nechat doma vyschnout. Pak jsme je odvezli po druhé. Kupodivu po dvou týdnech reklamace vyřízena :-). Ale co to? Zamítnuto???!!! No jasně protože boty už nejsou sněhule, ale jsou vycházkovou obuví k poškození došlo dlouhodobým používáním ( 1 měsíc a z toho 3 dny ve sněhu!!! divné na sněhule... a došlo před reklamací k prodlevě ( museli jsme je nechat vyschnout, jinak by je na reklamaci nepřijali ). TAK TAKHLE SE CHOVÁ PRODEJCE KE KUPUJÍCÍM V ČESKU :-(

    KEJKA
    KEJKA --- ---
    SKRU: :))) vzpomínám si na podobnou věc, ale ta byla spíše úsměvná, jeli jsme s pár lidma z párty v neděli po obědě s tím, že si ho někde dáme, vybírali jsme tak dlouho, až jsme se lepili ke stolům, při výběrech jídel jsme každé zvolené museli vyměnit za jiné aby nám majitel znovu řekl, že to taky nemají a když si kamarád už nouze a tak trochu hladové hysterie objednal míchaná vajíčka s chlebem, tak mu je přinesli bez chleba s tím, že ten už taky nemají a padla hláška "všechno sežrali" ale už si taky nevzpomínám kde to bylo a asi ani nechci...

    Jinak se zamykáním v objektu už mám taky svoje zkušenosti - konkrétně ve Žlutém psovi v Pardubkách, když tam tenkrát pár známých dělalo párty a pan majitel se rozhodl, že chce o pět tisíc víc, než bylo původně domluveno a za "pronájem" již zaplaceno... Vzpomínám si, jak tam furt pořvával (vylitej jak váza) CHUDOBAAA!!! voni nemaj pět tisíc!!! chudobaaa... tenkrát to taky řešili policajti, ale měla jsem strach, když jsem ho slyšela telefonovat nějakým maníkům ve stylu "dělej přieďte to sem vymlátit" naštěstí policajti byli rychlejší...
    SKRU
    SKRU --- ---
    KEJKA: podobny pristup "“Co si tady vyskakuješ, co řveš jestli se Ti to nelíbí tak vypadni!!!!” jsem zazil v motorestu na strakonicke (krizovatka se silnici c19, nazev bohuzel nevim), kdyz slecne vegetariance prinesli 2x jidlo z oddilu bezmasa jidla, ktere obsahovalo slaninu. taky prisel upocenej burt ve flanelce a jal se mne bez predstaveni konfrontovat..ale ja nejsem z cukru..
    KEJKA
    KEJKA --- ---
    nahodím jeden víkendový repastík z restaurace, kam jsme chtěli též zajít, ale asi si to rozmyslím...

    Jak nepodnikat v gastronomii
    aneb výfuk na talíři

    Včera jsme chtěli oslavit narozeniny synovce Dominika. Jelikož má rád bowling uspořádali jsme oslavu v restauraci Metropole Bovling a motokáry v Teplicích v Josefské ulici.

    S menšími problémy se sčítacím zařízením jsme v osmi hodinu odehráli a přemístili se po té do dost prostorné restaurace (pro 100 lidí), kde právě bylo obsazeno 7 míst. U dveří stále seděla trojice s dominantním pánem v dost použitých montérkách, který na dálku svým edémem benzínu a oleje dával jasně všem příchozím na jevo, že motokáry jsou rovněž neustále opraveny a k dispozici.

    Objednali si pití a zahleděli do velice standartního jídelního lístku. No dlouho jsem hledal naplnění reklamních sloganů restaurace: Plánujete oběd či večeři? Mátě chuť na něco vyjimečného? Náš šéfkuchař pro Vás připravil jídelní lístek, ve kterém své chuťové pohárky určitě uspokojíte. Speciality z lávového grilu, steaky, nejkvalitnější maso z Jižní Ameriky. Všechno vždy 100% čerstvé a 100% kvalitní. Pro náročné nabízíme evropskou kuchyni Rakouska, Švýcarska, Itálie, Francie. Věříme, že hostům náleží jen to nejlepší, v pohodlí naší nekuřácké restaurace.

    Raději nebudu komentovat, co je světové a evropská gastronomická specialita, ale divné nám bylo, že se servírka ptá, zda chceme zeleninovou přílohu, či nikoliv a v jídelním lístku není zmínka o přípočtu, či odpočtu. Zřejmě výmysl kuchaře jak ušetřit náklady. Objednali jsme si polévky a hlavní jídlo a jali se Dominikovi blahopřát.
    Z dárků měl velkou radost a všichni jsme měli docela hlad.
    A PAK TO ZAČALO ☺
    Přinesli nám polívky. Má cibulačka byly rozvařený cibule dohnany umělohmotnou jížkou a s uříznutou vekou na které byl v mikrovlnce rozpuštěný eidam. O vínu si mohla nechat jen zdát, ale byla alespoň teplá, I když byla divné chute, AVŠAK co dostala má partnerka tak to byl horor.
    Nejednodušší polívka na světě: vývar, brambor, hodně česneku, troche majoránky, lehce nastrouhaný sýr a jedno vajíčko (podotýkám výrobní náklady cca 15 Kč a do včerejšího dne jsem si mysle, že to nemůže nikdo zkazit)
    Za prvé to bylo studené. Včetně na kostičky nakrájené slaniny, která se stává nepoživatelnou. Absolutně chyběla tekutina, která byla vsáklá do kyselých tři dny uvařených brambor, Místo majoránky po Babicovsku tam brazili něco zeleného. Česnek byl asi ten moderní, bez chuti a zápachu, a nebo jeden stroužek na 10 litrů, zřejmě další úspora nákladů.

    Dali jsme polévky na stranu, protože jsem je chtěl reklamovat až po dojedení druhého jídla z bezpečnostních důvodů. Při druhém zamítnutí service, zda je může odnést jsem vznesl dotaz, zda mi může dát telefón na odpovědnou osobu uvedenou v jídelním lístku. Překvapila mě, že je jím ten pán v montérkách u dveří.

    S naivní představou mu pomoci v podnikání a ukázat mu v přímém přenosu, jak mu kuchař kazí jeho drahou investici do budovy, personálu a v neposlední řadě provozu a hlavně jméno restaurace, která je dost zastrčená a spíše se musí hodně prezentovat, jsem za ním zašel.
    První šok z mnoha ten den byla odpověď majitele na mou otázku, zda by nechtěl vidět, co dělá jeho zaměstnanec s jeho jménem podniku.
    “Mě to nezajímá, to si vyřiď s kuchyní!”
    “Opravdu vás nezajímá, že vás kuchař okrádá?”
    “Nezajímá mě to a říkám vyřiď si to s kuchyní říkám nerozumí?!!!”
    Načeš se od stolu zvedlo děvče (doted nevím kdo to byl a co měla na starosti) se slovy já to vyřeším.

    Došli jsme k našemu stolu, kam mezi tím přinesli druhá jídla. Mé parnerce místo salátu s hovězí roštěnou vepřovou panenku na syrové ohnilé zelenině. Synovcovi řízek s rýží???????!!!! Dceři místo bez mála půl kila kuřecích paliček přistydlá čtyři kopýtečka s kečupem a dva dny nakrájeným chlebem. Vše viz foto.

    Ovšem co pak následovalo, mě bralo vice než dech a to snesu hodně.
    Slečna při naklonění nad “česnečku” mi sdělila, že problem je asi v porci a nechá mi přinést nové.
    “Ne, já nechci nové stejně hnusné studené polívky, ochutnejte to a pochopíte, že v kuchyni je asi něco špatně.”
    “nebudu to jíst, vidím, že tam není voda, tu už jste snědli?”
    “Ne, takovouhle starou kejdu jsme dostali ochutnejte to, ať vidíte, jak vám tady to všechno kazí.”

    V tu chvíli tam přiběhl omontérkovaný majitel a začal doslova řvát:
    “Co si tady vyskakuješ, co řveš jestli se Ti to nelíbí tak vypadni!!!!”
    OK
    Zvedl jsem celou rodinu od nedotčených jídel a zavelel k odchodu přes jejich hladové pohledy, ale plně chápající mé rozhodnutí.
    Majitel bezel zamknout dveře a že se nikam nejde.
    Snažil jsem se vstoupit do dveří, aby mohly odejít alespoň děti s maminkama.
    “Ne nikdo nepůjde ven, dokud nezaplatíš a ty polívky teda platit nemesis!!!”
    “Nezaplatím nic a volám policii, že nás tu držíte.”
    “Už jsem je zavolal.”
    Dobře počkáme na policii

    Za 20 minut přišel Pat a Mat z firmy Securitas a jali se začínat s vyšetřováním. Když jsem jim zdůraznil, že se s nimi nebudu bavit a ať pustí alespoň děti s matkama ven, tak Pat prohlásil, že ne až zaplatím a Mat hluboce přitakával.

    Zavolal jsem policii já.
    Hlídka přijela do 15 minut. Pan Montérka jim vysvětloval jak má právo nás držet a oni k jeho velkému údivu mu zdělili, že to je osobní omezování.
    Sepsali s nami zápis o výjezdu.
    S partnerkou jsme se oblékli a s podravem na shledanou jsme odjeli domu, kde jsme si udělali vynikající večeři a dali jsme si i výborný dort s kávou.

    Vážený pane Kubíku
    Myslím, že jste se měl držet autodopravy a motorů obzvláště.
    Vaše obrovská investice do sezonního areálu, který bez týdnu provozujete tři měsíce se Vám tímto postojem nevrátí.
    Servírky hrají přesilovku nad hosty, další dva zaměstnanci v zatemnělé asfaltové hale a tři lidi v kuchyni produkující opravdové mňamky.
    Motokáry máte krásné, ale díky cenám se k vám lidi nevracejí, škoda a bowling si dejte opravit, máte ho snad v záruce.
    Vše berte jako radu hosta, který si chtěl zprvu stěžovat Vám na polívku, který v tu chvíli měl v peněžence 15 000,- Kč a bylo mu jedno kolik bude útrata v prostorné restauraci zející prázdnotou, neboť synovcovi je 16 jednou za život. Na druhou stranu jste nám předvedl takové divadlo, na které nezapomene a myslím, že bude dlouho všem vyprávět, co včera zažil. Mimochodem už začal a informace se šíří rychle ☺
    Přeji Vám úspěšné podnikání a věřte, že vše se včera dalo z Vaší strany řešit s úsměvem a vstřícností, což je základní pravidlo podnikání ve službách
    Váš navždy ztracený host Pavel Folget

    KEJKA
    KEJKA --- ---

    Když už jsme v té předvolební mašinerii - http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10123147075-vladneme-nerusit/407235100021003/
    člověk se nestačí divit, co všechno se dělo, děje a nejspíš i nadále dít bude...

    KEJKA
    KEJKA --- ---
    zapomněla jsem dodat, že si samozřejmě můžu zažádat o reklamaci, ale byla jsem upozorněna na to, že to nemá valného významu, pokud u nich smlouvy pořád běží...
    teď si nadávám, jaký jsem idiot, že jsem tomu nevěnovala přílišnou pozornost - jsem ponaučena
    KEJKA
    KEJKA --- ---
    taky mám zkušenost...
    Jedná se o České energetické centrum....
    kdysi jsme se nechali ukecat na spojení elektřiny a plynu do jednoho (což je nemožné, vždy jsou 2 smlouvy, jedna na plyn a jedna na elektřinu) a podepsali jsme výhodnější smlouvu na výhodnější dodávku těchto energií... Jenže nám po nějakém čase cca po půl roce majitel bytů tak zvedl nájem, že jsme se museli odstěhovat. Podali jsme tudíž výpověď, která se někde ztratila, po upozorňujících telefonátech (připomínám, že jsou schopní volat desetkrát do týdne) jsem odeslala další výpověď i s náležitostmi a po domluvě na email, který mi dali - tato žádost se jaksi taky někde ztratila, což už ale nikdo neřekne žeano... teď na začátku roku, protože nás na staré adrese již rok nemohli dohnat a novou neměli mi přišla faktura za uplynulý rok (rok tyto služby nevyužívám) a hned na to mi přišla i druhá faktura za uplynulý rok i s poplatky za "odeslané upomínky", které se jim logicky všechny vrátily - k tomu dodávám, že odesílali upomínku 2x do měsíce, každá za 200,- ... byla jsem nucena odeslat jim výpověď po třetí, tentokráte již s peprným emailem, že tedy jsem již zasílala výpověď 2x (jednou poštou obyčejně, páč jsem byla naivní a věřila jim, že to stačí, pak podruhé cca dva měsíce na to znovu e-mailem a teď po roce po třetí znovu - s tím, že samozřejmě ke zrušení smluv na odběrná místa došlo až s poslední výpovědí - takže po roce. Nejvíc mě ale pobavil poplatek za odpojení - 4000,- kč

    Obchodníci od nich chodí po domech a naslibují hory doly černý les, levnější vše (není to levnější, ba naopak) a pak je obrovský problém se vykroutit ze smlouvy - přesto, že se stěhujete... mě to po roce nevyužívání stálo 12K a chtějí to IHNED jak jinak
    COULEEN
    COULEEN --- ---
    KEJKA: Tak vše o této firmě, včetně kontaktu na tohoto pána lze najít na portálu Portál Justice.cz
    KEJKA
    KEJKA --- ---
    Mohl bys napsat ze kterého města pan Berka je?
    Díky
    COULEEN
    COULEEN --- ---
    Zdravím,
    rád bych tady upozornil na nekalé praktiky firmy Globus car!

    Tato firma najímá řidiče, pro klasickou kurýrní službu a nemá žádnou platební morálku. Řidičům neplatí včas, nebo vůbec když odejde nespokojený, najme dalšího a pak vše odkládá a nereaguje....
    Můj otec pro ně jezdil několik let, za poslední 18 měs. se platební morálka zhoršila natolik, že skončil - dlužná částka se vyšplhala přes 100k CZK. Jeho kamarád byl v podobné situaci, ale bohužel už není mezi námi, zemřel a vdova po něm se až nyní po více jak roce soudně domohla uvalení exekuce na tuto firmu, takže se možná ke svým cca 80k CZK dostane...

    Pan Berka (jednatel/majitel) nereaguje na mail ani telefonáty. Při náhodném odchycení, pak slibuje, lživě tvrdí, že peníze byly právě v ten den odeslány atd, atd, atd.....

    Varuji všechny před prací pro tuto firmu. Praxe je stejná několik měsíců vše OK, pak sem tam nějaká výplata nedojde, pak se to změní na sem tam nějaká dojde a dále asi netřeba čekat.....
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam