LOBOTECH: to by vyzadovalo balanc povolani a ne ze stone arrow sejme kohokoliv 1v1 pokud zautoci prvni.
obecne by to chtelo asi i nejake redukce dmg, pac cloth vs archer je obvykle peklo na dve tri vteriny.
clerik (nejsilnejsi healer) by mel mit moznost se uhealovat - coz tady opravdu nejde.
co se mi tu nelibi jsem uz psal nize
[ ELIDOR @ ArcheAge mmorpg ]
pridal bych jeste postrehy z craftingu ...
v kazde hre co jsem kdy hral byl craft o tom, ze craft vi co vyrobi .. zni to logicky ze, v AA tomu tak neni .. v AA vyrobis item a teprve pote co je vyrobeny zjistis jeho staty. priklad: chces prsten s +int a nez se ti to podari, tak jich vyrobis treba 20 .. pac ti tam leze str, stam, agil ...
u drazsich itemu se vyroba tak prodrazi, ze jsou ve vysledku temer neprodejne a kdyz tak za castky desitek tisic.
nerikam, ze by craft mel byt jednoduchy jako ve wow, kde i nejvetsi trubka ma po mesici hrani top craft itemy (ne ze by mel ve wow craft nejaky vetsi vyznam), ale craft je tu opravdu v tomhle slepem vyrabeni docela nestastny.