J4C0B1M: Odpovim na war axe. Ta karta potrebovala nerf imo, nevim jestli zrovna ted, mam pocit, ze to zabije piraty, coz podle me byl dulezitej a dobre udelanej deck (aggro, ktery drzelo v checku controly, aby si nemohli jet full greed a zaroven nebylo unreal ho porazit). Proc potrebovala axe nerf? Protoze se hrala v kazdym, uplne v kazdym, warrovi. Kdyz si stavel warra, at to bylo aggro, control, midrange, cokoli, tak si stavel 28 (v highlanderu 29) karet a axe. Tahle karta byla podle me definici auto-include, takze aby do konce veku nemeli warriori stejnej turn 2, tak to potrebovalo trochu prekopat. Mohli tomu dat nejakej text imo (deathrattle: gain 2 armor, nebo tak), ale i takhle se to podle me nekde obevi a stavet warra ted bude mit trosku challenge navic. Nejvetsi problem s tema nerfama vidim v tom, ze dost zposkozuje ty nejlepsi aggro decky, at je mate radi, nebo ne, myslim si, ze jsou pro tu hru dulezity.