• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ROTTWEILERHearthstone : "wild hrajou zas jen loseri co nemaji na standard"
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    WANAH: může taky vyléčit hrdinu kterej umřel :D včera jsem procnul mágovi ice block na 1hp, už měl nahozenou frost lich jainu, zahrál na plnej board geddona, dostal 2 dmg na -1hp a místo aby umřel mu začaly skákat healy z life stealu :) to pořadí je někdy překvapivý.. v tý samý hře mi doklepnul obsidian statue hero powerem a nejdřív to udělalo elementála a až potom umřela socha, takže deathrattlem zabila toho elementála
    WANAH
    WANAH --- ---
    Když už tu fňukáme , tak mě se třeba od začátku nelíbí že lifesteal může vyléčit o víc životů než kolik jich reálně má jednotka na kterou útočím.
    WANAH
    WANAH --- ---
    UNCLE_JIMBO: když ho zahraješ ty jde z portrétu. Když oponent tak z decku :). Konzistence ne asi :)
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    KAJJAK: teď si nejsem teda jistej, ale myslím, že ta animace nejde z balíčku, ale z portrétu hrdiny, jako když například rogue dostává random kartu z enemy classy
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    jak jsem tu doporucoval toho silence priesta na standard, tak jsem nasel v archivu na twitchi stream z minule sezony, kde ho od 7:16:00 hraju proti jackiechanovi:)
    https://www.twitch.tv/videos/169723162
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    KOZLIKK:

    matouci na te karte je, ze ta animace bere tu kartu ze souperova balicku i kdyz realne uz v jeho balicku vubec nemusi ta kopie byt protoze on uz tu kartu zahral... Ale to uz neni o wordingu, ale o realne animaci, wording je tam spravne :-)
    PANDA_JE_MRTVA
    PANDA_JE_MRTVA --- ---
    PHOBOS99: jenže tam je u toho questu opravdu "that cost 8..." a ne 8-cost, takže WANAH dává v tomhle významu smysl. jenže kdyby pak měli odstranit třeba (namísto 1-cost) 2 a míň, museli by v rámci zachování textace napsat 2-cost and 1-cost and 0-cost.
    NAPOSPAS
    NAPOSPAS --- ---
    KOZLIKK: Jednoduchost je v poradku, ale ta "inconsistency" je na spouste karet a to, ze 2 karty se stejnym wordingem se chovaji jinak anebo ze se karta chova jinak nez je jeji wording v poradku neni (a to ani nezminuju ruzne zarovnani radku u karet, co delaji kompletne to stejne! :P).

    Kazdopadne na redditu tedka v nejakem ubrecenem druid vlaknu probehlo tohle naprosto dokonale video od Marka Rosewatera:
    Magic: the Gathering: Twenty Years, Twenty Lessons Learned
    https://www.youtube.com/watch?v=QHHg99hwQGY


    Tak schvalne, kolik z tech 20 bodu Team 5 porusuje? :]
    HOCH2
    HOCH2 --- ---
    Co se tyce vyhodnocovani mechanik, tak tam plati, co se driv vylozi, tam se efekt pocita prvni.
    Pr. Deathrattle karty na stole, tri mam ja, tri ma souper, pokud vsechny sweepnes, tak jednotlivy dr efekty jedou v tom, jak ty karty prisly na stul.
    PHOBOS99
    PHOBOS99 --- ---
    KVIIIK: ale to prave nefunguje, jal tu nekdo psal, u qestu na x cost miniony. V tom vidim ten problem
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    NAPOSPAS: jo to je dobry kombo, chybel jen jeden tik :) .. ale u defile je to castejsi .. napr defile na board s vhodne nastavenejma patronama
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    ELEMENT_LEAD: treba vyhodnocovani akci na konci kola je taky docela vyssi divci .. ani casteri ted na nejakym to regionalnim šamponátu nevedeli jestli DK Jainu na 1 hp geddon na board zabije, nebo vyleci o miniony
    nebo napr. kdo vi kolikrat se zopakuje efekt, ktery ma potencial jit donekonecna (napr defile v nekterych situacich)
    NAPOSPAS
    NAPOSPAS --- ---
    WANAH: Jesi jsem to pochopil spravne, tak ona nastavi jejich cenu na 5 a az nasledne je aplikovane slevneni samotnych giantu (takze napr. Molten na 25 hp po slevneni Nagou stoji rovnou 0).
    WANAH
    WANAH --- ---
    PHOBOS99: Jj potion of madness je v tomhle divná.
    Jak se s gianty chová naga?
    AZIM
    AZIM --- ---
    KOZLIKK: tak nahod lepsi tema a neremcej ...
    ELEMENT_LEAD
    ELEMENT_LEAD --- ---
    no on je nekonzistentni tak nejak celej hearthstone, popisy u karet, mechaniky. kdyz se do toho clovek podiva nejak vic, tak to vetsinou zacne davat trochu smysl, ale tohle je proste efekt, ze ti lidi nejspis nemaji zkusenosti s karetnima hrama pred tim nez udelali hearthstone. (predpokladam, ze to byla jejich prvni karetni hra) a nektery veci typu konzistentni texty jim delaji problem.

    mortal coil a geist se uz vysvetlil, ale stejne je to cely na levacku protoze treba zminovanej wild growth. asi kazdej novacek co si to parkrat zahral, tak pak predpokladal, ze excess manu (kartu) dostane za kazdou manu, kterou nejak vygeneruje nad 10 man. alespon tak jsem to chapal, kdyz jsem s hs zacinal. pak jsem se divil, ze to tak u jinejch karet nefunguje a dava to jen wild growth. (kterej to ma proste jako efekt karty, jen se to tam nechtelo nikomu napsat).

    na druhou strany vsechny tyhle uchylnosti jsou veci co me na ty hre docela bavi. pokazdy, kdyz jsem si dal nejakou herni seanci tak jsem mel par WTF just happened? momentu kdy jsem nepobral co a proc se stalo ))
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    PHOBOS99: reaguji na tvrzení, že "to není Mortal Coil, ale jeho kopie". Pokud víš, že se cena karty pro potřeby jiných karet vždy počítá ze základu, pak na tom nevidím nekonzistentního nic ;)
    WANAH
    WANAH --- ---
    MATHES: stojí(aktuální herní situace) a má hodnotu (atribut karty) je rozdíl. Já vím co chceš říct, ale zrovna v tomhle případě mi ta mechanika přijde konzistentní.
    PHOBOS99
    PHOBOS99 --- ---
    KVIIIK: z hlediska scriptu, by se prostě podívali, kolik stojí spelly v ruce. tu informaci mají, protože ji zobrazují (nečekaně). smysluplnější by spíš bylo mít konzistentní hru, ale to bych asi chtěl moc, když excess mana je generovaná jen wild growthem, naga s gianty se chová jinak, ačkoliv text zůstal stejný, zrušení health aur nedává smysl, potion of madness dává charge... víc mě nějak nenapadá :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam