• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ROTTWEILERHearthstone : "wild hrajou zas jen loseri co nemaji na standard"
    HS Battlegrounds maji vlastni klub: [ Hearthstone Battlegrounds ]
    HS Mercenaries maji vlastni klub: [ Hearthstone Mercenaries ]

    KAJJAKovy decky davejte na hearthpwn az pote co s nima udela legendu. Diky.

    update:
    Říjen 2021 - furt nic
    Leden 2020 - ještě ne




    Jedná se o online sběratelskou karetní hru od Blizzardu, která je dostupná pro Windows, Mac a iPad, iPhone a Android a odehrává se ve světě Warcraftu.

    Chcete si zahrat pratelsky turnaj na semi-competetive urovni?
    Certifikovana NYX liga je tady prave pro vas: [ Hearthstone - Okresni prebor ]
    rozbalit záhlaví
    LEDOFREDO
    LEDOFREDO --- ---
    ELEMENT_LEAD: treba vyhodnocovani akci na konci kola je taky docela vyssi divci .. ani casteri ted na nejakym to regionalnim šamponátu nevedeli jestli DK Jainu na 1 hp geddon na board zabije, nebo vyleci o miniony
    nebo napr. kdo vi kolikrat se zopakuje efekt, ktery ma potencial jit donekonecna (napr defile v nekterych situacich)
    NAPOSPAS
    NAPOSPAS --- ---
    WANAH: Jesi jsem to pochopil spravne, tak ona nastavi jejich cenu na 5 a az nasledne je aplikovane slevneni samotnych giantu (takze napr. Molten na 25 hp po slevneni Nagou stoji rovnou 0).
    WANAH
    WANAH --- ---
    PHOBOS99: Jj potion of madness je v tomhle divná.
    Jak se s gianty chová naga?
    AZIM
    AZIM --- ---
    KOZLIKK: tak nahod lepsi tema a neremcej ...
    ELEMENT_LEAD
    ELEMENT_LEAD --- ---
    no on je nekonzistentni tak nejak celej hearthstone, popisy u karet, mechaniky. kdyz se do toho clovek podiva nejak vic, tak to vetsinou zacne davat trochu smysl, ale tohle je proste efekt, ze ti lidi nejspis nemaji zkusenosti s karetnima hrama pred tim nez udelali hearthstone. (predpokladam, ze to byla jejich prvni karetni hra) a nektery veci typu konzistentni texty jim delaji problem.

    mortal coil a geist se uz vysvetlil, ale stejne je to cely na levacku protoze treba zminovanej wild growth. asi kazdej novacek co si to parkrat zahral, tak pak predpokladal, ze excess manu (kartu) dostane za kazdou manu, kterou nejak vygeneruje nad 10 man. alespon tak jsem to chapal, kdyz jsem s hs zacinal. pak jsem se divil, ze to tak u jinejch karet nefunguje a dava to jen wild growth. (kterej to ma proste jako efekt karty, jen se to tam nechtelo nikomu napsat).

    na druhou strany vsechny tyhle uchylnosti jsou veci co me na ty hre docela bavi. pokazdy, kdyz jsem si dal nejakou herni seanci tak jsem mel par WTF just happened? momentu kdy jsem nepobral co a proc se stalo ))
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    PHOBOS99: reaguji na tvrzení, že "to není Mortal Coil, ale jeho kopie". Pokud víš, že se cena karty pro potřeby jiných karet vždy počítá ze základu, pak na tom nevidím nekonzistentního nic ;)
    WANAH
    WANAH --- ---
    MATHES: stojí(aktuální herní situace) a má hodnotu (atribut karty) je rozdíl. Já vím co chceš říct, ale zrovna v tomhle případě mi ta mechanika přijde konzistentní.
    PHOBOS99
    PHOBOS99 --- ---
    KVIIIK: z hlediska scriptu, by se prostě podívali, kolik stojí spelly v ruce. tu informaci mají, protože ji zobrazují (nečekaně). smysluplnější by spíš bylo mít konzistentní hru, ale to bych asi chtěl moc, když excess mana je generovaná jen wild growthem, naga s gianty se chová jinak, ačkoliv text zůstal stejný, zrušení health aur nedává smysl, potion of madness dává charge... víc mě nějak nenapadá :)
    HOCH2
    HOCH2 --- ---
    Proste to jede podle toho, co je na ty karte napsany a presne to vystihuje ELEMENT_LEAD:
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    J4C0B1M: z hlediska scriptu by pak musely existovat všechny zlevněné i zdražené varianty všech karet ve hře, každá s vlastním id, takže je mnohem smysluplnější počítat jen s jednou sadou. Mortal coil prostě zůstane Mortal coilem, ať ho zlevníš nebo zdražíš jak chceš.
    MATHES
    MATHES --- ---
    J4C0B1M: true.
    ELEMENT_LEAD
    ELEMENT_LEAD --- ---
    ELEMENT_LEAD: pro zacatecniky prace s internetem jeste doplnim

    When determining which spells to destroy, Skulking Geist looks at their base mana costs, before any cost modification effects are applied.

    at je to pohromade
    J4C0B1M
    J4C0B1M --- ---
    MATHES: právě, nedostaneš mortal coil, ale add a copy to your hand that cost 0
    ELEMENT_LEAD
    ELEMENT_LEAD --- ---
    MATHES: WANAH: technicky mate pravdu oba, mana bind zkopiruje mortal coil, takze je to porad mortal coil s mc 1 (a proto ji Geist spalil), ale pak udela jeste krok navic a snizi mana cost kopie na 0.
    MATHES
    MATHES --- ---
    WANAH: ale vubec - mana bind vytvori "novou kartu", ktera stoji 0.
    PANDA_JE_MRTVA
    PANDA_JE_MRTVA --- ---
    WANAH: třeba v takovym questu Overpowered Quest (Play 10 minions that cost 8 mana or more), když zlevníš tu kartu (jánevim třeba Thaurissanem ve wildu) a zahraješ ji, nezapočítá se ti do questu.
    WANAH
    WANAH --- ---
    MATHES: kdepak 1-/2-/atd. cost spell znamená jak se ti řadí karty v kolekci to nezměniš ani když kartu ve hře zlevníš. Muselo by to být ve smyslu "Spell that cost ... "
    HOCH2
    HOCH2 --- ---
    Neni to snad to, ze je to porad 1cost spell ktera ale stoji 0? Ja vim, je to slovickareni, ale porad je to kategorie 1mana cost. Neni tam napsano destroy all spells which cost 1, ale je tam all 1 mana cost spells. Sice malej, ale rozdil to je.
    PANDA_JE_MRTVA
    PANDA_JE_MRTVA --- ---
    MATHES: na to asi právě naráží
    MATHES
    MATHES --- ---
    J4C0B1M: po mana bind je to 0 cost spell
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam