• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ROTTWEILERHearthstone : "wild hrajou zas jen loseri co nemaji na standard"
    _DOMINIK_
    _DOMINIK_ --- ---
    KVIIIK: zacatek musis obavam se trochu pretrpet :/

    je hodne aspektu, kvuli kterym ti to hned na zacatku proste ani jit moc nemuze:
    1) mas novej deck z uplne novych karet a interakci, ktery si proste musis natrenovat
    2) vsechny decky jsou novy a neznamy, tudiz se samozrejme budes muset naucit, jak jednotlivy matchupy spravne hrat
    3) RNG... HS je hodne o stesti, a obcas to holt nechodi, nebo dostavas samy schopny soupere a spatny matchupy, a neudelas proste nic, a to ikdyz neudelas jedinou herni chybu (coz imho neumi doslova nikdo, kdyz se dostanes dostatecne nizko v definici toho, co vsechno uz se da oznacit za "chybu")
    4) proste a jednoduche vyjiti ze cviku. u logickych her plati to same co u sportu a vseho ostatniho

    jinak, dve poznamky k tvym konkretnim pozorovanim, z my zkusenosti cloveka, kterej se HS furt nedokazal zbavit (a ze jsem opravdu chtel!) a kterej kazdej mesic tu legendu "odtrpi":
    wild je uz vazne dost prisnej, takovy mtg legacy. hry byvaji rychle rozhodnuty, "chyb" se clovek musi vyvarovat uz vazne nizko (anebo mit stesti na drawy/matchupy)

    DK neni overpowered, ani v std, ani we wildu. snazim se ho hrat primarne, protoze ho jedinyho nemam zlatyho, a trpim u toho jak zvire, celou dobu od jeho pridani do hry (poznamka: nebavi me pomaly kontroly, tudiz temer nehraju blood varianty)

    a s power-creepem se samozrejme neda nez souhlasit, ale bez toho se uspesna collectible card game asi udelat neda
    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    KVIIIK: prijde mi, ze umyslne prehanis :)
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    Hrál jsem to od bety a před pauzou měl kompletní playset většiny karet, které vyšly. Teď po pauze zjišťuju, že průměrný meta deck potřebuje 8 legendárek, z toho 6 nových. Power creep je hodně výrazný, nové legendy jsou v porovnání se staršími nesrovnatelně silnější.
    MATHES
    MATHES --- ---
    KVIIIK: wild je uz hodne wild, to je fakt, ale proti DK se da myslim hrat docela v pohode, pokud te sere ten plague bullshit, tak doporucuju zaradit tu 5/5 co spali vsechny karty v decku, co tam nebyly na zacatku
    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    KVIIIK: dle me je zasadni problem v tom, ze se to proste neda hrat s jednim balickem. Rank hraju uz docela dlouho a vidim, jak se to porad meni. Jeden den mam se stejnym balickem pres 70% a nekdy pod 50%. Pak vidim balicek, ktery me neustale likviduje, tak ho poridim a stejne mi to s nim nejde, coz ale neznamena, ze se to v prubehu mesice nemuze zmenit. Dalsi veci je samo nahoda, jak pises, ale tomu se clovek nemuze moc divit u karetni hry. Na to jak se celkove dost nadava na Blizzard jako na dojebavace her, tak zrovna Hearthstone je dle me rozhodne vyjimka. Neustale dodavaji novy obsah, pridavaji novinky do gameplay a kdyz si clovek pravidelne odehrava vsechny ukoly, prekousne prvni sezonu, kdy je to samo po navratu tezky, tak se pak da dostat na legendu bez placeni, coz mi prijde fer v dnesni dobe na hru zdarma.
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    Dva roky jsem nehrál, před pár dny jsem se rozhodnul to znovu zkusit. Vybral jsem si 150 balíků odměny pro navracející se hráče, utratil 4k nasyslených dustů, vycraftil jeden balík na standard a jeden na wild... a po cca 40 hrách to nejspíš definitivně odinstaluju.

    Ta hra se hodně posunula, spousta modů a variací je fajn. Jenže ranked se nedá hrát. Něco tak toxickýho se jen tak nevidí. Celá hra na wildu je rozhodnutá prakticky ve 4 kole podle toho, zda přišel lucky draw, nebo ne. A na standardu je zase naprostej cancer Deadknight. To je něco tak nechutně OP, že ani nevěřím, že tu classu jakkoli playtestovali. Nedá se proti tomu hrát, je hrozně frustrující, že má odpověď na všechno. A na ladderu ho hraje 50% lidí. Vidím to za sebe tak, že Blizzardu se tu hru povedlo už fakt definitivně pohřbít :(
    SHAAG
    SHAAG --- ---
    KVIIIK: Nakonec jsem to rozjel uplne od zacatku s no-payment pravidlem :)
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    SHAAG: a 150 packů jako "reward for returning players", pokud jsi ještě nesmazal účet ;)
    HOCH2
    HOCH2 --- ---
    Navíc se zdá že poslední dobou zapracovali na updatech a člověk nemusí teď 3x týdně trpět aktualizace přes 1-2 GB
    TOMASEQ
    TOMASEQ --- ---
    SHAAG: Rotace karet/setů - standard a wild. Další módy jako Battlegrounds, Duels, Mercenaries, spousta sólo her. Nové mechaniky a samozřejmě power creep. A milión skinů. A taky nový systém odměňování.
    SHAAG
    SHAAG --- ---
    Po 5 letech zvazuji navrat k HS.
    Neudelate mi nekdo rychly debrief jake jsou za tu dobu nejvetsi zmeny ve hre?
    MATHES
    MATHES --- ---
    ten nerf movementu znamena, ze teda asi muzem v lockovi hrat zase i jiny miniony za 9+ nez jenom Sargerase :D
    MATHES
    MATHES --- ---
    ale teda docela slusna davka

    27.4.2 Patch Notes — Hearthstone — Blizzard News
    https://news.blizzard.com/en-us/hearthstone/23999072/27-4-2-patch-notes
    MATHES
    MATHES --- ---
    HOCH2
    HOCH2 --- ---
    Musím uznat, že plno decků tenhle random efekt naštve nebo minimálně hru prodlouží
    XINDL
    XINDL --- ---
    HOCH2: to mě právě baví taky :D HS hraju už fakt dlouho, pomalu od bety, takže za jakýkoliv oživení su rád :)
    HOCH2
    HOCH2 --- ---
    XINDL: chvilku tě to bavit bude, ale pak je to oser jak střídání módů a mechanik v battlegroundech
    BOREC
    BOREC --- ---
    HOCH2: thx. Nechávám vypnuto
    XINDL
    XINDL --- ---
    mně to zase přijde fajn oživení hry. Plus to dává možnost případných nových strategií a taktických prvků
    MATHES
    MATHES --- ---
    WENDEL: a mne presne naopak :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam