KVIIIK: zacatek musis obavam se trochu pretrpet :/
je hodne aspektu, kvuli kterym ti to hned na zacatku proste ani jit moc nemuze:
1) mas novej deck z uplne novych karet a interakci, ktery si proste musis natrenovat
2) vsechny decky jsou novy a neznamy, tudiz se samozrejme budes muset naucit, jak jednotlivy matchupy spravne hrat
3) RNG... HS je hodne o stesti, a obcas to holt nechodi, nebo dostavas samy schopny soupere a spatny matchupy, a neudelas proste nic, a to ikdyz neudelas jedinou herni chybu (coz imho neumi doslova nikdo, kdyz se dostanes dostatecne nizko v definici toho, co vsechno uz se da oznacit za "chybu")
4) proste a jednoduche vyjiti ze cviku. u logickych her plati to same co u sportu a vseho ostatniho
jinak, dve poznamky k tvym konkretnim pozorovanim, z my zkusenosti cloveka, kterej se HS furt nedokazal zbavit (a ze jsem opravdu chtel!) a kterej kazdej mesic tu legendu "odtrpi":
wild je uz vazne dost prisnej, takovy mtg legacy. hry byvaji rychle rozhodnuty, "chyb" se clovek musi vyvarovat uz vazne nizko (anebo mit stesti na drawy/matchupy)
DK neni overpowered, ani v std, ani we wildu. snazim se ho hrat primarne, protoze ho jedinyho nemam zlatyho, a trpim u toho jak zvire, celou dobu od jeho pridani do hry (poznamka: nebavi me pomaly kontroly, tudiz temer nehraju blood varianty)
a s power-creepem se samozrejme neda nez souhlasit, ale bez toho se uspesna collectible card game asi udelat neda