ZUZU: kdyz Equa zacinala, meli celkem dobre naslapnuto a do toho jejich internetoveho bankovnictvi jsem vkladal velke nadeje, ale hodne rychle usnuli na vavrinech a propadli do strasne stagnace. Zadne inovace, zadne opravy chyb (nebo jen velmi pomale) atd.
Zkusil jsem treba v prehledu plateb zopakovat platbu starsi nez 3 mesice (bylo tam na to tlacitko) a misto formulare s novou platbou vyskocila jen byla obrazovka s chybovou zpravou, ze byl zadan prazdny parametr, nebo tak neco.
Z helpdesku mi pak psali, ze je prece zcela normalni, ze se stare platby ze systemu mazou a ze si na ty platby mam delat sablony. (jasne, jednou chci neco zaplatit, tak si pro to budu hned delat sablonu, kdyz dopredu vubec nevim, jestli takovou platbu budu nekdy potrebovat zopakovat)
Tak jsem jim odepsal, ze jsou asi prvni banka v CR, ktera si muze dovolit mazat detaily o provedenych platbach.
Navic tam ty detaily platby maji (ne jen v internim systemu, ale i v tom bankovnictvi), protoze kdyz se vedle toho tlacitka pro opakovani platby kliklo na Detail platby, tak tam se vypsaly vsechny potrebne udaje pro zopakovani takove platby.
(a to ani nemluvim o tom, ze u zadne dalsi banky, kde mam ucet, neni problem zopakovat jakoukoliv platbu, ktera je dostupna v prehledu plateb na webu - obvykle tedy asi 1 rok zpetne)
Equa bance uz jsem hlasil asi 4 chyby a vzdycky se nestiham divit jejich odpovedim. Takze kdyz jim pisu, nastupuju uz pomerne odmerene (ale stale jeste slusne). Protoze jejich ignorantsky pristup me ani trochu nebavi.