• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BRAMBOREENAMycelium -- Nejdůležitější věci se odehrají vskrytu...
    BORGDOG
    BORGDOG --- ---
    BRAMBOREENA: Nápis na placce? "Pinky, mé horší já!" Případně "Jestli tohle přečteš, jmenuješ se Pinkertina!"
    SHEALA
    SHEALA --- ---
    BRAMBOREENA:
    ZUZKAOU: U mě to není stín, u mě sem to přesně já, resp to moje já, který moc ráda nemám, a který mě občas kousne do zadku, když mám řešit věci jako nezaplacené složenky.
    RICARDERON
    RICARDERON --- ---
    To s tím vyškrtnutím není špatný nápad. Možná by to mohla být speciální limitovaná edice: Mycelium - v omezeném nákladu bez nejotravnější postavy!
    BRAMBOREENA
    BRAMBOREENA --- ---
    No kdo tady touží po FAKT DIVNÉ a totálně nesrozumitené/úchylné/nestravitelné formální stránce, šup k Bouchimu pro ty Stavitele :D To je typografova noční můra. (Čtenářova taky.) (Moje dneska taky.) Je tam nejen kurzíva, ale taky bold a bold s kurzívou - jedno pro zdůraznění významu, další pro přímou řeč v myšlenkách, a kombinace obojího pro případ, kdy se potřebuje zdůraznit něco v textu, který si někdo myslí či telepaticky sděluje. Bomba!!! Tedy jako bomba po výbuchu myslím. Kdo chce expresivitu, toho to ohodí takovým způsobem, že bude mít oči až na stropě, kořenama nahoru. Ne, už NIKDY nechci nic podobného psát, a to ani v případě, že bych se tím nějakému intouši víc zavděčila.

    Ad pan Koubský - ále, dobrý, díkybohu, že to tam zmínil, vždyť je to jenom sci-fi... A, koneckonců, já jsem vysloužilá redaktorka z Harloše, tak co :)

    Ad jungovský Stín: vida, máme nový nápis na placku: "Pinkertina? Čím víc ji nesnášíš, tím víc jsi jako ona!" :D
    HYPERION
    HYPERION --- ---
    Ad prudivá postava s romantickou linkou - u mě záleží zda daná postava, nesympatická z jakéhokoli důvodu, má v příběhu své místo (což zde ano) a je realisticky vykreslená (což zde také ano, co si budeme povídat, podobné ženské znám ve svém širším okolí i já). Takže když mě nějaká postava leze na nervy, lze to brát i jako autorské plus. Nejhorší je, pokud jsou čtenáři veškeré postavy lhostejné...
    RUFO
    RUFO --- ---
    Kdyz jsme u Stavitelu vezi ... To toceni se kolem napovedy pri stavbe veze mi trosku pripomina hratky s dopisem ;-)
    Prijde mi, ze obsah dopisu se k Lukasovi dostane take az uz bude pozde. Proste Osud
    ZOIDBERG
    ZOIDBERG --- ---
    BRAMBOREENA: Ale no tak, zase se nemůžeš jen tak odstřihnout od slavné minulosti. Jen dopřej Bouchimu pár drobáků, zisk mu už stejně dávno sežrala inflace, tak ať má alespoň malou domů.
    ZUZKAOU
    ZUZKAOU --- ---
    LIA09: já bych ji neškrtala, jen mě prudí. A v tom že mě prudí bych poměrně snadno našla jungovský stín. (a to že mě začala obzvláště prudit po té, co si s ní Lucas definitivně začal je zcela nevýznamné!! ;-) )

    Respektive to že ta postava vyvolává emoce mi přijde jako plus. Nepotřebuju knihy kde jsou všichni jen sympatičtí.
    CORWEX
    CORWEX --- ---
    WITTGENSTEIN: Je to drsně formulované, ale asi to odpovídá tomu, jak převládající tón v Myceliu vnímám já: důležité je jasně sdělit (i když se třeba popisuje vnitřní život postav), příležitostně pobavit a udržet pozornost, ne ji strhávat k formální stránce. Takže asi víceméně HYPERION, přiznám se, že mi nejvíc vyhovují scény, které se vymykají (vybočení z neutrálního slohu u Ëltaühl a v posvátných textech, rozhovor Aš~šáda s Lucasem na Lodi, expresivnější Jeraldovo šílení na konci Ledu pod kůží).
    LIA09
    LIA09 --- ---
    VANEK: Ha, jdu s tím sem – a zase pozdě. Baví mě taky, jak by všichni škrtali Pinky - jako by ty její nejistoty neznali. Nemůže být každá neohrožená Kamëlë.
    GROBENIUS
    GROBENIUS --- ---
    RIP: také mě napadlo, že průmyslová výroba "zamilovaných románků" udělala každému citu v literatuře tak špatnou reklamu, že už se to před odsudkem ani nezkoumá, asi jako nikdo nezkoumá současnou upírskou produkci, zda v tom není něco dobrého, ale když je "romance" součástí něčeho většího, co vykazuje v kraji nevídané kvality, tak by se nad tím mohlo trochu zamyslet. :-)
    Ale možná jde jen o "nedorozumění" dané snahou o maximálně kondenzované vyjádření.
    WITTGENSTEIN
    WITTGENSTEIN --- ---
    VANEK: Hele, včera jsem zrovna obcoval s Annou Kareninou. Konstatoval jsem, že se Betě podařilo vydat překlad bez uvedení překladatele (a ne, NENÍ to nešťastná náhoda, asi se za ten text z anno dazumal stydí - ale ne tak, aby se na něm nepokusili vydělat.)
    VANEK
    VANEK --- ---
    WITTGENSTEIN: Hele, kdybys každý rok obcoval s Tolstým a Flaubertem, tak bys taky měl přísnější standardy ;-)
    HYPERION: The force is strong with you, young padawalker.
    WITTGENSTEIN
    WITTGENSTEIN --- ---
    HYPERION: Na fanoušky JFK, Kotlety a Kulhánka je tam ovšem té vybroušenější formy až příliš. Člověk se nezavděčí.
    RIP
    RIP --- ---
    WITTGENSTEIN: Mně se zase "kříženec mezi červenou knihovnou a čímsi" jeví jako jeden z těch malignějších projevů neschopnosti jisté části intelektuálstva rozeznat mezi skutečným citem a sentimentem, která se pak následně projevuje v tom, že se všechno tupě zahrne pod to druhé :-(
    HYPERION
    HYPERION --- ---
    WITTGENSTEIN: Čti "přístupné širšímu okruhu čtenářů, nikoli jen zastydlým inťoušům hledajících za každým slovem hned několik skrytých významů" :-)
    WITTGENSTEIN
    WITTGENSTEIN --- ---
    VANEK: "...napsaný dost rutinně a bez snahy o vybroušenější formu"? Co už by ti lidé nechtěli.
    RICARDERON
    RICARDERON --- ---
    ZOIDBERG: a kde to teda je?:-)
    GENTIANA
    GENTIANA --- ---
    BRAMBOREENA: ALesimtě. A zvu tě na kafe, jestli chceš.
    BRAMBOREENA
    BRAMBOREENA --- ---
    ZOIDBERG: Ježišmarja! No to je hrůza! Kostlivci lezou ze skříní, zombie mám v patách! Potřebuju polní lopatku, abych se mohla někam zahrabat do písku a dalších deset let nevylézt!!! Pomohlo by ukousnout Bouchimu hlavu, aby se to ještě dalo zastavit?
    GENTIANA: Neeeeeeeeee!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam