Asi by se těch námětů dalo vytěžit víc; já spíš uvažovala o nějaké strategii, kde by byly čtyři strany (Akkütlix, Gercirdahörth, Sdílené vědomí a lidé/Církev) a snažily se získat nadvládu nad lidskými planetami (u frakce lidí tedy naopak uchovat si nezávislost na Sgenech) a ochránit sebe sama před příchodem Hvězdovlády. Za tím účelem by používali všechny ty rekvizity z Mycelia, psychotroniku, manipulace, mentální souboje, průzkum vesmíru atd. Ale to je dosti marné; ve Warhorse na hře pracuje 180 lidí po dobu čtyř až pěti let, aby to k něčemu vypadalo, a rozpočet je samozřejmě obrovský, na tohle peníze nikdo nedá (a my je z šuplíku fakt nevytáhnem :D). To už by bylo reálnější mít to jako deskovku. Jenže jestli jsem něco pochopila během soužití s herním vývojářem (a taky z historek našeho kamaráda Vládi Chvátila, který je v tomto oboru v první lize), vymyslet dobrý herní mechanismus není zas taková sranda, i tohle vyžaduje talent a zkušenost :) Kaven má aspoň nějaké to matematické myšlení, to je dobrý předpoklad, ale já sama za sebe dobře vím, že na to prostě nemám :)