• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BRAMBOREENAMycelium -- Nejdůležitější věci se odehrají vskrytu...
    Auditko věnované sci-fi sérii Mycelium. Vesmír, psychotronika, náboženství, lidské oběti - a mimozemské houby.

    Planeta Össe. Svět po tisíce let neměnný... a po tisíce let svázaný s vesmírem. Z Össe pocházejí myceliální technologie i nadsvětelné Lodě, bez kterých by se Země neobešla. Jenže zatímco pozemská civilizace vítězně proniká do vesmíru, Össe jí stojí za zády.

    Co je to vůbec to Mycelium? Nejlépe podívat se na webové stránky projektu. Tam jsou všechny informace o knize (anotace, ukázky, ohlasy, trailer...).

    A dá se to někde opatřit? Třeba tady: Internetové knihkupectví Kosmas (odkaz vede přímo na záznam o knize). Další díly a formáty (včetně audioknihy) nejlépe přes mycelium.argenite.org/page-koupit (affiliate u Kosmasu, takže z každého nákupu dostane autorka pár desetníků navíc, a to se všem vyplatí!)

    A co Facebook? Nyx je přece lepší!!! Ale budiž, kdyby náhodou měli vášniví vyznavači Knihy tisíce tváří absťák, mohou navštívit tamní stránku autorky Mycelia alias Bramborýny – Legendy o argenitu na Facebooku nebo semeniště všeho mimozemského zla, doupě zlovolné Církve Akkütlixovy tamtéž.

    A co takhle spoilery? Lze použít tag, který schová odstavec pod bílou mlhu, pod kterou lze nahlédnout, když se text vezme do bloku nebo se na něj klikne:

    tajné odhalení
    – a díky tomu ti, kteří další díl ještě nečetli, nepřijdou o překvapení. Bílá mlha vznikne, když se použijí kódy
    <div class="spoiler"> tajné odhalení </div>

    Geekovské okénko
    Generátor slov v össeinu, který skvěle vymyslel a naprogramoval KAVEN. Církev Akkütlixova děkuje a OneHotBook se velmi těší! :)
    Tabulka a graf postupu psaní (2019–21)
    rozbalit záhlaví
    RICARDERON
    RICARDERON --- ---
    PIPIN: A já vím s jistotou, že neprodali všechno:(
    PIPIN
    PIPIN --- ---
    RICARDERON: Já tam byl v neděli a už jsem to neviděl..
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    KASUMI: celkem rozumná strategie, můžeš koupit současně s osmičkou, na kterou my ostatní musíme čekat měsíc. Což je docela kruté, když přihlédneme k tomu, že 7.díl končí ve chvíli, kdy to konečně začne být trochu napínavé a navíc uprostřed věty (copak uprostřed věty - dokonce uprostřed slova!). Je to prostě ukázková experiment autora, co vše si může dovolit, když má k dispozici oddanou čtenářskou sektu :-)
    KASUMI
    KASUMI --- ---
    RICARDERON: Kdybych to tam videla, tak jsem si to koupila..
    RICARDERON
    RICARDERON --- ---
    KASUMI: No ale proč sis to nekoupila na Comic Conu, to netuším. Když to tam prodávali...:)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    YENNEFER: napínavý ovšem bude, jak udělají 8.díl :-)
    YENNEFER
    YENNEFER --- ---
    BRAMBOREENA: dalo by se to vyřešit páskou přes knihu :-) jinak obálka super, nic tam neruší .-)
    kolik se toho takhle blbě vytisklo? ještě na škole jsme v rámci praxe dostali za úkol pořešit tiskařského šotku a razítkem jsme na obálku dotiskovali chybějící nápis u celého nákladu, cca 25000 ks, ještě teď z toho na mne jdou mdloby...
    KASUMI
    KASUMI --- ---
    BRAMBOREENA: 😍😍😍
    BRAMBOREENA
    BRAMBOREENA --- ---
    KASUMI: :) Tak toho je tam ovšem vrchovatě, je to šílený špalek. :D

    A náhodou obálka má své přednosti, je vidět víc z toho obrázku.
    Včera se konala beseda v Hradci Králové, tak jsem opět položila všem svou oblíbenou kvízovou otázku ("Co je na té obálce divného?"), nejrychlejší člověk na to přišel asi za minutu, ale byli i tací, kterým bylo nutno napovědět, protože to nepostřehli vůbec. Je to holt princip "slon v obýváku", případně taková ta tajná obálka na krbové římse z povídky A. E. Poea (jak nejlíp schovat nějakou věc? Nechat ji všem přímo na očích.) Takže je tu pořád jistá šance, že to nikomu nedojde :D

    No a osmička by měla být vzápětí, už je celá odevzdaná a nachází se kdesi v náručí tiskárny ve frontě ostatních knih, které se někdo snaží stihnout na veletrh.
    FERRYH
    FERRYH --- ---
    KASUMI: ...ten obsah hmyzak take mezitim sezral...
    KASUMI
    KASUMI --- ---
    come on, dejte mi mycelium
    me vubec potisk nezajima (jako ta "chyba", chci to s ni!), ja chci obsah :D
    KAVEN
    KAVEN --- ---
    Tak tohle je na pováženou. Dneska jsem do programu místo identifikátoru "open" napsal "öpen". Pak to samozřejmě nefungovalo, ale trvalo mi dost dlouho, než jsem na to přišel. A já se ptám - kdo za to může?
    FIFI
    FIFI --- ---
    ESTEN: Jezis promin, ano, sojka je na Kosmasu:

    Mycelium VII: Zakázané směry - Vilma Kadlečková | KOSMAS.cz - vaše internetové knihkupectví
    https://www.kosmas.cz/knihy/502187/mycelium-vii-zakazane-smery/

    Zapomnela jsem vlozit ten odkaz, moc se omlouvam
    ESTEN
    ESTEN --- ---
    FIFI: aa, dekuju. Po chvilce patrani jsem sojku nasel na kosmasu a uz tady nemusim otravovat :)
    FIFI
    FIFI --- ---
    ESTEN: Tady: klikni na sojku praskacku (to je z Trautenberka) a zaskrtni si el. verzi
    ESTEN
    ESTEN --- ---
    Jak je to s tim ebookem, vi se uz kdy bude? Pripadne, da se nekde registrovat, aby mi system poslal email, az bude? Verim, ze je to otravna otazka, ale chodit se koukat rucne uz me trochu unavuje :)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Jdete na to uplne blbe. Tech samolepek bude treba pet. A kazdej spravnej kolektor si koupi vsech pet variaci knih. Profit!
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    RICARDERON: aspon' můžete vydat samolepku s upřesnujícím podtitulem "vše, co jste kdy chtěli vědět o Sgenech a báli jste se zeptat" :-)
    RICARDERON
    RICARDERON --- ---
    ZOIDBERG: Úplně jiný grafik a dokonce i jiný případ. Ale jinak: no přesně!
    ZOIDBERG
    ZOIDBERG --- ---
    BRAMBOREENA: To je tak, když si někdo hraje s vrtvami v grafickém programu a… Zřejmě stejný případ, jako byl v Argu u toho komiksu s prázdnýma bublinama v jedné kapitole.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    MARTY63:
    vzrušená, hektická atmosféra, připomínající cirkus před stěhováním všech slonů!

    :-))))
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam