• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    BELIEVER
    BELIEVER --- ---
    Tak jsem se do toho taky zakousl, myslel jsem, že počkám na price drop, ale včera večer mi ruply nervy, koupil jsem to z PSN a o hoďku později už mě drtí žábonosorožec. Je to zatím děsná bomba.

    Stala se mi ale divná věc - ve Forest of Fallen Giants jsem došel do nějaké pevnosti, kde je nahoře taková velká plošina, nádvoří, nebo co. Vylezu tam a najednou přilétla nějaká obří vrána, shodila na to nádvoří nadupaného rytíře s velkým mečem a ten mě samozřejmě ve vteřině rozštípal. Ale když jsem tam došel podruhý, vrána nikde, rytíř nikde... to je normální?
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    JOPS: Fyzicka Session s Kondikem pro JOPSe

    Jops je Adventurer
    Jops ma Katanu
    Katana je zbran secna a bodna, teoreticky omracovaci ale uz vidim jak plochou stranou ostri mlatis Rottena prez hlavu.
    Teenage Smelter King Turtle Ninja s Palcatem je Zelva , ktera byla zalita do zeleza, jsme v Iron Keepu budem predpokladat ze je to vsude roztavene zelezo.

    Zelezna zelva dostava od Jopse Katanou, zkousel jsi nekdy mlatit katanou po kovadline ? nebo ji opichal katanou ? :)

    JOPS ted uz vi, ze heavy armored targety maji weakness na Lightning a Blunt zbrane, Palcaty, Macy, Morning Stary , Hamery a Warhammery BLOOD FOR THE BLOOD GOD !

    Jedine co nesmis je zustat pred zelvou, ranou srovna i me a to mam Havla, nechat jej machnout a z palcatu ji davam za 534 dmg, pada na jedno heavy combo pri 1 H dane zbrane

    Globalni pravidlo Souls serie je ze Draci a Heavy armored targety maji weakness na Blunt zbrane a Lightning , vyjimka je pouze Ornstein, protoze jako malej jedl Pikachu-flakes.

    Jakmile target nema na sobe viditelne brneni tak je vulnerable na secne zbrane.

    Pichaci zbrane jsou pro pozery a pussy co se musi schovavat zxa stit pri pichani :)) !
    JOPS
    JOPS --- ---
    vcera jsem si zkusil Iron Keep. Prijemna lokace, ale nejak jsem se trochu zasekl na tech zelvach s tezkymi kladivy. Kdyz je prostor nemam s ni problem, ale kdyz ty svine jsou v uzkych ulickach, tak mam problem. Ja mam pocit, ze mi to Tower Shield nevykreje. Nastavim ho a pul zdravi v pytli :-D ale je mozne, ze ho nestihnu nastavit, kdyz do nej sekam katanou :))
    JOPS
    JOPS --- ---
    _KOFILA_: ja jsem velice spokojenej. Mam za sebou cca 30-40 hodin a chcipal jsem jako svin... :)

    ono, kdyz clovek prolejza levely, kdy zabiji jednoho rytire 3 minuty a nesmi se nechat trefit, jinak je po nem ma neco do sebe... Pak mi doslo, ze sem jit 5. levelu neni to prave orechove. A kdyz jsem zjistil, ze prvni vchod mam temer vedle hlavniho bonfire, tak jsem se sel vybrecet do kouta :))
    Ale stejne jsem tam strasne chcipal. Pamatuji na DS1, kdyz jsem objevil vchod do Undead Burg, tak to byla prochazka ruzovym sadem. Tady v DSII to je prochazka peklem. Dva nepratele = chcipnuti :) a mockrat za sebou.

    Jsem rad, ze je teleport. Upgrade zbrani mi taky celkem vyhovuje a celkove se mi hra moc libi.
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    _KOFILA_: SL1 run v Champions Covenantu ! Za to bych platil klidne 5 dolaru za epizodu :))
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    rat king!
    Cheese Tactics - Ware' the Rat King! - Dark Souls II
    https://www.youtube.com/watch?v=0W4nS2mJSCY
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    LLGHOSTLL: Jsi v Covenantu ktery te plive hracum do dane lokace / zony , kterou mas branit.

    Bell Keepers nebo Krysi Covenant, tvym ukolej je zabit hrace v danem miste.

    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    co to je to being summoned as grey spirit? to si ze mě někdo dělá live target?
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    už jsou videa jak to jedou řízci na levelu 1? :)
    VESNACH
    VESNACH --- ---
    KONDIK: ja mam lvl aktualne asi 120 a taky nejsem v ng+. Ale jak sem psal: vsechno je vetsi, vseho je vic a prestoze nemam nejak nouzi o duse, rozhodne si netroufnu tvrdit, ze sem nasel idealni build a gear. Takze ve finale, ze mam vsechno na +9 a vysokej lvl, to este nemusi zdaleka vubec nic znamenat.
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    VESNACH: Na "Ruin Sentinelech" v Drangleic Castle jsem nafarmil cca 200K Soulu
    Na Rytirich v Iron Keepu a Titan Zelvach 80K
    Na Certech pred Sinnerem asi 40K

    A kdyz dosli knechti u Blue Cathedraly, sel jsem spalit Bonefire Ascention.

    Ja z online pouzivam summon Sunbrosu na bosse, jinak jsem nemel postranny prijem. Ale s Prstenem +1 a Jester Rukavicema jsem se fakt rychle a furt rochnil v soulech bez strachu z uklouznuti a nasledne smrti, strach se totalne vytratil.

    Jsem lvl 155 a nejsem NG+

    Zacatek je pomalejsi, protoze nevim kde sezenu "Astoruv Mec" a Stamina regen Shield a Long bow co jsem vedel presne kde je v DS, ale pak ke konci jsem se urval a udelal 30 lvlu za vecer pouze behanim z A do B a vyvrazdovanim velkych bossu a sbiranim Hero Soulu kterych se valelo vsude kvantum.
    VESNACH
    VESNACH --- ---
    KONDIK: no hele s tima prstenama na ochranu ti davam za pravdu jenom castecne. Ano, zmizely sevreny pulky z toho ze prijdes o xxx xxx dusi nez dobehnes k taboraku, ale zase tady nemas farm, takze resis jestli a kde farmit, protoze nejlepsi mobove mizeji rychle. Chapu, ze kdyz hrajes online tyhle problemy neresis, mas v podstate prisun dusi z x zdroju, ale v offlinu kalkulujes dalko vic. Ze zacatku navic postupujes pomalu, malo gemu, malo estusky - pro novyho cloveka v ds to musi byt o trochu vetsi peklo a zmatek, mirneny jenom fast travelem.
    Slibil sem si, ze do ng+ online nebudu zapinat a tu hru sem si vylozene uzil s tim, ze v ng+ me ceka dalsi rozmer s online hranim = oziveni, klidne i na nekolikanasobek herniho casu. Hledani veci na ktery sem neprisel sam, levelovani covenantu, pvp.
    LLGHOSTLL: nelogicky rozmisteny taboraky me osobne vadi taky a vcelku leveldesign asi obecne. Podle me pravdepodobne nejvetsi problem cely hry, ale... jenom pokud to srovnas s predchozima titulama. Jednicka mela leveldesign genialni (nesrovnatelne lepsi) a tohle se da spis srovnavat s demon's souls. V tomhle smeru to byl podle me krok zpatky a ne uplne k lepsimu, ALE clovek si musi uvedomit ze to je porad hra, ktera v podstate nema konkurenci, takze to neni poradne s cim srovnat a predevsim: je taky daleko vetsi nez predchozi tituly, a to po vsech strankach! Coz muze a pusobi hekticky, protoze voditka porad nemas (coz je taky pochopitelne dobre).
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    Díky pánove... Já vám o tom taky povím, jen co to poprvé dojedu... zatím dojmy přetrvávají z toho co jsem napsal po těch prvních 20 hodinách...
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    FRIZER: Jenomze se mi nestalo moc aby se bos na stitu uplne tupe rozplacnul, tady mi od nej odskakuje i Vendrick :) To je prodle me moc extremni uz. Na druhou stranu Ultra Greatswordy stoji za ...
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    KONDIK: No to už je na tobě jaký postupy pro zjednodušení použiješ...v jedničce je zas great shield of Artorias přes kterej taky nikdo neprojde...ale neni nutný ho využívat...
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    FRIZER: Moje recense = Moje Hodnoceni :) Skyrimu bych v zivote nedal 9/10 , Infamousu tuplem a o COD a BF3 / 4 se nemusime ani bavit.

    Ja proste nehral hru, ktera by me zvedla ze zidle a u ktere bych zabil xxx hodin se sirokym usmevem.

    Ano, Combat ma DS2 unikatni a vyborny, ale proste dostat dmg od neceho co me vizuelne netrefilo je pro me vetsi urazka , kor od pedatnich japoncu, co me nechali na boso stat pred templem, protoze jsem cizinec , ktery jim pak vytrel zrak , portoze si umel nabrat vodu a tlesknout u zvonu ... je druha vec.

    DS2 je chvalitebna hra. neni Vyborna ...

    Treba mi vadi ze pro meele je cookie cutter build ... Twinkling Titanite + Havel + Havel Greatshield a bossum se smejes , pro boha se 130 Stamini me nedokazal Ancient Dragon ani skrabnout, protoze se mi nedostal prez stit ...
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    KONDIK: Já bych to úplně takhle nehodnotil...Soulsy jsou samostatná kapitola...jak to srovnat třeba s Infamous,Skyrim v podstatě jakoukoliv jinou gamesou které dostávají 9/10, například kingdom of Amalur nebo Fables sem zahodil protože combatu v Dark souls se žádná hra nevyrovná a tak bych mohl se srovnáváním pokračovat....v podstatě skoro každou jednu složku dělá stějně dobře nebo ještě lépe něž kterákoliv jiná hra...
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    _KOFILA_: Sice se nepovažuju za opravdového znalce ale hraju už od demon's. Nicméně jsem čekal tvoje reakce jako první. Zatím jsem hru nedohrál ale už teď vím, že se mi líbí to zdánlivé spojení s demon's souls. Baví mě to jako celek, ale -
    Zbraně za duše jsou fakt na hovno a jsou tam zbytečné. Jako posbírat je bude mít smysl tak pro trofej ale na použití jsou zbytečné. Dlouho dlouho chodím s jedním štítem, chtěl bych je střídat, to samé oblečenéí a zbraně. Levely jsou na sebe dost nalepené a občas je to wtf moment. Líbí se mi exteriéry, ale moc jim to tam nejde - čekal bych propracovanější cestičky a uličky a zákoutí a lepé cesty. Dungeon style je přece jenom lepší od From software. Navíc nikdy nezapomenu na boletaria palace, kde i jídelna dávala smysl. V jedničce to bylo pěkně provázané, tady je to takové - divné jako by nevěděl co dělá a nebo neměl tušení čeho chce dosáhnout a nebo mu vprostřed vývoje někdo řekl že to bude jinak.
    Líbí se mi hexy a kouzla vůbec dává mi to tam jaksi smysl. Co nechápu je rozmístění bonfirů. Asi zjednodušení kvůli backtrackingu, ale mě se to nelíbí. bonfire jdu jdu a najednou druhej. Děs.
    Čeho fakt lituju je to, jak oznamovali skutečnou tmu a pak se na to vysrali, těžko říct jestli kvůli hraní z pohledu jiných postav a nebo kvůli optimalizaci. Chtěl jsem si užívat to, že nemám štít. Vždyť i kvůli tomu jsem si vzal prskavku místo obvyklého dex warriora.
    Potvory jsou fajn jako vždycky i design je pěknej. Rotten boss mi přijde jako masterpiece a dělat takovou hru kde bych si tohle mohl dovolit by byl splněný sen.
    Na grafiku nehledím protože mi jde o gameplay.
    Nechápu proč tolik různých bosů celkem blízko začátku levelu. Rád jsem si prošel level a na konci jako vyvrcholení byl boss, tady je boss všude a není sám. Vnímám to jako problém a asi nedostatek inspirace. Těžko říct.
    POdání příběhu je stejné jako vždy - možná tentokrát vím, že jde o krále ale jinak si to musím skládat nějak v hlavě. Což není nutně špatně ale lidi to odradí. KDyby NPC provázel nějaká story arc tak bych byl schopný si z toho odnést i tu linku která patří do souls univerza. Majula je fajn lokace i to jak se plní.
    Ještě zpět k level designu. Chybí mi něvědomost mlhy. Dřív jsi prošel mlhou a ha - další část levelu. Tady je to - hm boss. Což už víš protože jsou všude hromady messagů. Možná by stálo za to si to zahrát v offlinu.
    Nový Dark Souls budu mít asi rád stejně jako předchozí, ale čekám co bude dál chtěl bych aby čtvrtý díl šel ještě dál a objevoval nové možnosti game designu po staru v době kdy BF a COD jsou absolutní best sellery. Rád bych se vrátil do doby kdy hry jsi musel umět hrát a ne pres X to kill. Tak snad to nikoho neurazilo :)
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    _KOFILA_:

    Jelikoz si presne neopamatuju jak se jeste z X jde do Y , kde clovek musi co prokoupnout, koho profackat, kdo je mandatory boss a kdo mandatory NPC tak je to proste zatim "tezsi" na orientaci, pritom jsou zony ale daleko vice player friendly a mam fakt minimum smrti ze zakerneho enviromentu ale psise ze spatneho manevrovani, v DS1 byly potvory kurevsky zakerne nastrkane tam aby to umele snizili, tady se na to vysrali rovnou a do Draci shrine kde behas 5000 km nad zemi ti postavi do cesty chlapka, co kdyz se hodi na zem tak te vyhodi do vzduchu a znici ti prsteny zbrane a armor ... beznej mob :))

    DSII je prvni hra kde summonuju lidi jak o zivot i na behani po mape, neni za to postih z dusi, nic, naberu dva Sunbros a jedeme az po bosse, kazde zna nejakou zkratku, nejakou packu, nejakej skrtyy itemy a samotne boss fighty jsou pouze tresnickou.

    Pribeh mi prijde jeste vice "zadny" a kdyz Fire Keeperka konecne rekne svoje jmeno tak jsem jen prehodil nohu prez nohu ala Zeman v primem prenosu a suse prohodil ... " A ? Co jako ... "

    Konec veskery zadny, poslednimu boss fightu chybela stava, cestovani vzpominkama Supr, design Lokaci Supr, Enchant / Upgrade system supr , konecne nemusim lovit jako nimrod Ember tady a Ember tam. Centralni lokace ala Demon Souls Supr , Lag PVP me sere, ale to me sralo vzdy a vsude, vzdy se proste najde invader kterymu to laguje jako prase a zabije me twohandrem na kilometr.

    Zaskocilo ? Vubec nic ...
    Byl jsem trosku spatny z toho nudneho konce, ale Dark Souls 1 jej meli stejne suchej, bez stavy a bez niceho.

    Bavi me kvantum zbrani, kouzel , miracl, hexu , nesmyslu , nejvic se mi asi libila lokace Dragon Shrine a Dragon Aerie, to je proste absolutni krasa, uz dlouho jsem nevydel tak krasnou lokaci, hodne pichani draku, a nejlepsi mob hry ever , Obycejna Cerna varianta Knightu z Heide Ruin ale maji naprosto bozi move set a normalne se mi klepali ruce vzrusenim pri combatu s co i jen jednim ...

    Zase pochopitelne mi vadi lokace Black Gulch a Pit pod majulou, smradlave hnusne lepkave slizke lokace bez svetla. Kde je na konci jeho shnile hovno a jedny vrata pod hovnem kde sedi invalida a nabizi nesmyslny covenant ktery je pouze pro extremni sebemrskace a odmenou mu je jen trosku zajmavej boss z ktereho ale lidi nepokvetou jako z Capra Demona...

    Prijde mi to ze Boss design delalo studio schysofreniku, nekteri bossove jsou proste nuda nuda nuda nic, nekteri me silene rozesmali, ale meli ku prikladu 0 ofenzivni schopnosti, nebo byll fight postavenej na absolutnim gimmicku kde boss nic nedela a pak udela jeden move set a je to vase smrt a instant.

    Taky me sere ze bossove maji vetsi reach nez ve skutecnosti fyzicky vypadaji ze maji, takze jsem machlej prez zada mecem knighta , ktery jej zastavil pul metru odeme ...

    Pocet a posileni Flasku je vyreseno dost zajmave, lifegemy taky nejsou spatny napad, prehnany pocet dusi co jsem mel na lvlovani a utraceni ke konci hry byl extrem, byla chvilka kdy jsem pobihal s 297 K dusi , protoze jsem byl linej je jit utratit, pac jsem probihal vecma jako maslem a s prstenem co vam zachrani jak humanitu tak duse proste nepocitujete strach, protoze chcipnete, od ohne se portnete ke kovari prsten opravite a portnete se zpatky ... takze me smrt prestala prekazet, prestal jsem se stresovat nejvetsim bubakem Dark Souls 1 , nafarmis duse slapnes blbe ... chcipnes cestou pro duse a ende ... tady spadnes, prsten krupne, od ohne portujes do Majuly, prsten opravis, bezis s milionem dusi zase do neznama bez pocitu strachu , a komentare typu : tak si prsten sundej , nejsou reseni, tento prstem mel proste krupnout permanetne , jako v 1ce . Lidi nejsou opatrni, delaji strasny kraviny.

    Takze suma sumarum 7 / 10
    Kdyz opravi ghost dmg od bossu a ja budu moct dodgovat exaktne uder a ne jen tak do vetru a spolehat se na invul. framy , pak to dostane 8 / 10

    10 / 10 nedam nicemu, takove vec neexistuje, mozna Realny Zivot, ale ten se patchuje pouze penezi ne podle existujicich bugu takze taky 9 / 10
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam