_KOFILA_:
Jelikoz si presne neopamatuju jak se jeste z X jde do Y , kde clovek musi co prokoupnout, koho profackat, kdo je mandatory boss a kdo mandatory NPC tak je to proste zatim "tezsi" na orientaci, pritom jsou zony ale daleko vice player friendly a mam fakt minimum smrti ze zakerneho enviromentu ale psise ze spatneho manevrovani, v DS1 byly potvory kurevsky zakerne nastrkane tam aby to umele snizili, tady se na to vysrali rovnou a do Draci shrine kde behas 5000 km nad zemi ti postavi do cesty chlapka, co kdyz se hodi na zem tak te vyhodi do vzduchu a znici ti prsteny zbrane a armor ... beznej mob :))
DSII je prvni hra kde summonuju lidi jak o zivot i na behani po mape, neni za to postih z dusi, nic, naberu dva Sunbros a jedeme az po bosse, kazde zna nejakou zkratku, nejakou packu, nejakej skrtyy itemy a samotne boss fighty jsou pouze tresnickou.
Pribeh mi prijde jeste vice "zadny" a kdyz Fire Keeperka konecne rekne svoje jmeno tak jsem jen prehodil nohu prez nohu ala Zeman v primem prenosu a suse prohodil ... " A ? Co jako ... "
Konec veskery zadny, poslednimu boss fightu chybela stava, cestovani vzpominkama Supr, design Lokaci Supr, Enchant / Upgrade system supr , konecne nemusim lovit jako nimrod Ember tady a Ember tam. Centralni lokace ala Demon Souls Supr , Lag PVP me sere, ale to me sralo vzdy a vsude, vzdy se proste najde invader kterymu to laguje jako prase a zabije me twohandrem na kilometr.
Zaskocilo ? Vubec nic ...
Byl jsem trosku spatny z toho nudneho konce, ale Dark Souls 1 jej meli stejne suchej, bez stavy a bez niceho.
Bavi me kvantum zbrani, kouzel , miracl, hexu , nesmyslu , nejvic se mi asi libila lokace Dragon Shrine a Dragon Aerie, to je proste absolutni krasa, uz dlouho jsem nevydel tak krasnou lokaci, hodne pichani draku, a nejlepsi mob hry ever , Obycejna Cerna varianta Knightu z Heide Ruin ale maji naprosto bozi move set a normalne se mi klepali ruce vzrusenim pri combatu s co i jen jednim ...
Zase pochopitelne mi vadi lokace Black Gulch a Pit pod majulou, smradlave hnusne lepkave slizke lokace bez svetla. Kde je na konci jeho shnile hovno a jedny vrata pod hovnem kde sedi invalida a nabizi nesmyslny covenant ktery je pouze pro extremni sebemrskace a odmenou mu je jen trosku zajmavej boss z ktereho ale lidi nepokvetou jako z Capra Demona...
Prijde mi to ze Boss design delalo studio schysofreniku, nekteri bossove jsou proste nuda nuda nuda nic, nekteri me silene rozesmali, ale meli ku prikladu 0 ofenzivni schopnosti, nebo byll fight postavenej na absolutnim gimmicku kde boss nic nedela a pak udela jeden move set a je to vase smrt a instant.
Taky me sere ze bossove maji vetsi reach nez ve skutecnosti fyzicky vypadaji ze maji, takze jsem machlej prez zada mecem knighta , ktery jej zastavil pul metru odeme ...
Pocet a posileni Flasku je vyreseno dost zajmave, lifegemy taky nejsou spatny napad, prehnany pocet dusi co jsem mel na lvlovani a utraceni ke konci hry byl extrem, byla chvilka kdy jsem pobihal s 297 K dusi , protoze jsem byl linej je jit utratit, pac jsem probihal vecma jako maslem a s prstenem co vam zachrani jak humanitu tak duse proste nepocitujete strach, protoze chcipnete, od ohne se portnete ke kovari prsten opravite a portnete se zpatky ... takze me smrt prestala prekazet, prestal jsem se stresovat nejvetsim bubakem Dark Souls 1 , nafarmis duse slapnes blbe ... chcipnes cestou pro duse a ende ... tady spadnes, prsten krupne, od ohne portujes do Majuly, prsten opravis, bezis s milionem dusi zase do neznama bez pocitu strachu , a komentare typu : tak si prsten sundej , nejsou reseni, tento prstem mel proste krupnout permanetne , jako v 1ce . Lidi nejsou opatrni, delaji strasny kraviny.
Takze suma sumarum 7 / 10
Kdyz opravi ghost dmg od bossu a ja budu moct dodgovat exaktne uder a ne jen tak do vetru a spolehat se na invul. framy , pak to dostane 8 / 10
10 / 10 nedam nicemu, takove vec neexistuje, mozna Realny Zivot, ale ten se patchuje pouze penezi ne podle existujicich bugu takze taky 9 / 10