STRANGERD: nejvic op build rikas? Na to existuje jednoducha a tradicni odpoved, nejvic op build je vzdycky to, za co umis hrat a tady v ty hre to plati xnasob. Op build je podle me zastitovana plechovka do 70% narvana dark magii, ale neni to pravidlo. Narazil sem ciste na dex, adapt. chary co proste nesli sundat ani za boha a co udelas pak, kdyz se do nej netrefis, protoze udela dva kotrmelce a je na druhym konci areny? Vyleze ti z toho hodne dlouhej souboj, kterej stoji na porostu kytek na obnoveni vseho a napnutejch nervech s nejistym vysledkem.
Ja treba hraju str. int. char a jak uz tady jednou padlo, musel sem ho nekolikrat predelavat, protoze v pvp to bez adapt. (vysoky agi.) proste neslo a dostaval sem od veci, ktery me viditelne nemohly trefit.
Maximalne bych hral bez adapt. pokud bych se snazil vytvorit neco jako ironclad build, kde ti nehrozi backstab, ale celkove mi agilni chary prijdou daleko drsnejsi.
Uz jenom proto, ze muzou pouzivat target lock na dex zbrane a plynule prehazovat na ranged utoky, aniz by ho museli vypinat. Coz na druhou stranu ja, u drtivy vetsiny tech nezajimavejsich zbrani, ktery maji str. skalovani, vypinat musim, protoze maji nejak (pravdepodobne naschval) pojebany radius utoku a preferujou utocit tam, kam se zrovna diva kamera, ne tam, kde se kutali target lock, coz je oproti jednicce docela problem. Navic dex char s hodne adapt. a vig. nema vubec problem s tim, ustat nejakou tu ranu dve od heavy palice, co dava maximalne za 600 str. utoku bez buffu. Za 1200 cca maximum silnym utokem, kterej te stoji vsechnu staminu a tudiz se rovna dost velky risk, "netrefis, umres".
Kazdopadne resume a odpoved na tvoji otazku, dva nejultimatnejsi buildy, ktery sem zatim potkal, byl manik s dvouma lightning avelyn, (na toho pomalu neslo zautocit, aniz by se aspon jednou netrefil). A KRYPL DEBILNI ZASRANA B*********A v monarch setu a bezezbrane, co se behem jedny vteriny napil z estusky a behem dalsi se ti prokutalel do zad, kde (kdyz zacal nakladat pestma), nicil equip + daval poison, takze po 15 minutach souboje s timhle zmrdem, si mel vsechny veci komplet zniceny a nervy na dranc. Doslova NEJHORSI, co sem v pvp zatim potkal a vyhodnejsi je se zabit nez s tim bojovat, doslova.
KONDIK: dal sem to do pulky, ale v podstate se mu nelibi lvl design a lore. Lvl design se (v porovnani s predchozima kusama) nelibi nikomu, ale argumentoval bych porad dokola jednou jedinou a zasadni veci, ta hra je taky daleko vetsi a je tam proste vic vseho a neni mozny ji jednoduse probehnout za hodinu, tudiz bylo i mnohem slozitejsi to nejak smysluplne ukocirovat. Coz me osobne (pres vsechny zmineny nedostatky) bavi o neco vic jak v jednince, kdy sem po dohrani nemel takovou chut pokracovat za a) sem do pvp mel vsechno co sem chtel za b) se vetsina veci dala nejak ochcat a probehnout. A proc bych to teda pak mel znova hrat? Maximalne proto, ze to je dobra hra, jina motivace v tom neni.
Tady sem v podstate na konci ng+ a porad nachazim novy a zajimavy veci, i kdyz si myslim, ze sem prvni run bral dost poctive a vymet kazdej kout. Planuju urcite dotlacit svoji prvni hru klidne na ng+7, protoze verim, ze najdu vic... detajlu. A lore...
tam bych si asi netroufnul bejt tak prisnej. Je tam ranec postranich detajlu, ktery odkazujou na predchozi dil a pridavaj novy informace. Sam si to pochopitelne nedovedu uplne na 100% slepit a jestli ten manik z toho vide jo, tak ma muj obdiv (ale dost o tom pochybuju.) Ted treba resim lore kolem shrine of amana, malfenito a undead crypt, kde sou evidentni odkazy na nita, jaky s tim ma spojeni woman in green a embedded creature v drangleic castle? Proc je tam ta malfenito uveznena a co je treba embedded creature zac? Jenom "neznicitelnej" zamek? Ok, chytry. Takovyhle otazek je tam fakt tuna a vylozene bych si pral, aby nekde byly seriozni odpovedi.