NJORL: Vyska Poison DMG na zbrani ukazuje jak rychle se dostane prez nejakou hodnotu Poison resistu a kolik dmg / sec zpusobi. 100 poison dmg zpusobi prez 400 poison def rekneme poison za 12 machnuti a bude delat 2 dmg / sec . 200 poison dmg 6 machnuti a bude tikat za 4 dmg sec . Na 0 Defenzi inflictne poison okamzite a bude delat 20 dmg / sec . Pro priklad
poison na zbrani neukazuje kolik dmg navic to dela na ranu ale kolik dmg bude delat az ten efekt zacne existovat na targetu, stejne bleed. neni to FLAT dmg jako Infuse elementem, to je FLAT dmg k fyzickemu dmg. V pripade BLEED a POISON dela zbran JEN jeji fyzicky dmg a po inflicnuti BLEED nebo POISON statusu ( kdyz se naplni pomyslne bary oponenta ) a az POTOM zacne fungovat Bleed nebo Poison, v pripade Bleedu je to JEDNORAZOVY dmg a pak plnis bleed bar znovu a ZNOVU nastoupi bleed dmg , v pripade Poisonu je to dmg co vznikne na targetu po dobu TRVANI efektu.
Dalsi mlaceni do targetu kdyz je poisonet nezveda bar a target jde poisnout znovu az kdyz puvodni poison vyprsi, poison se tedy nestackuje.
FIONOR: Ne, poiuziva se na trolling speed run. Jinak je to ciste programatorska fraska.