OTAKAR: tezko rict. Pokud navazes ds1 tak budes mit nepochybne daleko kvalitnejsi zazitek, ktery dvojku lehce prekona, a to bezezbytku. Uvidis, o kolik svetelnych let napred mela jednicka genialnejsi lvl design a celkove byla proste, jednoduse receno, daleko lip vymyslena. Tu hru si uzijes (pokud ti teda nejde o pvp, to uz si asi tak neuzijes), treba graficky sou to v podstete identicky hry. Na ps3 bych nepoznal rozdil.
Kdyz navazes DeS (jako ja ted v ramci repete), tak budes pocitovat ze zacatku technologickou zastaralost. Precejenom 4 roky od vydani uz je pomerne dlouha doba a jestli je v necem ds a ds2 lepsi, tak sou to propracovanejsi mechanismy a odladenejsi engine (i kdyz by se o tom dalo v pripade ds2 spekulovat) .
Kazdopadne tenhle pocit se ztrati, jakmile vlezes do Stonefang Tunnelu, kterej je brutalni a nezavres hubu dokud nedokoncis Tower of Latria, coz je este brutalnejsi zazitek (hlavne druha polovina) a asi nejlepsi svet z cely hry, podle me.
Po prvnim dohrani sem se tam ani nechtel vracet, abych to prosel poradne, protoze sem z tech mocalu pod vezema mel vylozene divnej pocit :D O nic lepsi, stejnej pocit, sem mel i ted v roce 2014 znova, ale to uz sem se hecnul.
Tohle se mi treba za cely ds2 nestalo ani jednou, protoze a) dvojka je min hardkor b) debilni (ne, to je moc prisny: debilnejsi) level design a hromada life protection ringu zabiji atmosferu, kterou to proste mohlo mit lepsi. Takhle se, co se atmosfery tyce, predchozim dilum dvojka nemuze moc rovnat, i kdyz naslapnuto mela dobre.
U her vetsinou plati, ze diky technologickymu pokroku bejvaji pokracovani lepsi. Najde se ale par kousku, ktery sou vylozene takovy masterpiecy, ze cas u nich nehraje tak zasadni roli, a to je presne pripad des a das1. Takze je v podstate asi jedno, cim navazes :) oboji za to stoji.