• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    WOTAR
    WOTAR --- ---
    BIMBAS: Jo ta obtížnost byla překvapivě těžká, ale těžkej mi přišel hlavně Sunken Temple, ledový mi přišlo v pohodě a Fume Tower docela taky. Pravda v DLC už jsem jel na hexy a crypt blacksword, což je celkem OP a easy.
    Jinak ve 3 mám připravených asi 5 postav, nedávno jsem založil asi poslední, bude to víceméně pyromancer co vypadá jako Evangelist, už mi na to schází akorát gatě:-D Škoda že nejde sehnat ta kniha co nosí...
    Předposlední postavu mám na luck a magii a musim říct, že to funguje skvěle s Anri swordem, případně hollow infused washing polem (ten chci pak ještě enchantit magic weaponem), teď akorát nafarmit http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Man-Grub's+Staff
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    hardcore mam taky rad, ale tohle uz je nabihani ma vidle
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    no sice s nadupanou postavou, ale kdyz bytosti mrskas dvema ranama a zaverecneho bose defakto deseti, tak neni uplne normalni ze bezna potvora potrebuje to co finalni boss a jako bonus te zabije na dve rany. Melo by to byt trochu plynulejsi a ne skok jak hovado
    JOPS
    JOPS --- ---
    BIMBAS: no, on i takovej Bloodborne datadisk byl docela slusnej hardcore.

    A ber to tak, ze do datadisku uz jdes s relativne slusne nadupanou postavou, tak to neni tak horky :) a doufam, ze obtiznost bude hardcore :)
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    tak snad to nebude jako u dlc na dvojku kde mi to prislo nesmyslne jinde s obtiznosti
    JOPS
    JOPS --- ---
    BIMBAS: tak jasny, nove lokace, novi bossove, proste datadisk. A hlavne jestli to bude jako u DS1 ci DS2, tak obtiznost jde docela drsne nahoru :)
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    bude tam neco jineho nez vylepsene PvP ?
    JOPS
    JOPS --- ---
    nejakej trailer k PVP u noveho datadisku.

    o to ani moc nejde, ale ten song u toho, ten ted zeru :)

    Dark Souls III - Ashes of Ariandel DLC PVP Trailer | PS4, XB1, PC
    https://www.youtube.com/watch?v=IDUuLtxrWzM
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    NJORL: Dostane par tisic...
    NJORL
    NJORL --- ---
    Ja uz se na DLC strasne tesim. Ted jsem tomu zase dal par desitek hodin abych dojel NG az k bossovi a ted se bavim tim ze pomaham lidem u Grand Archive. Zasek jsem to na lvl 170 aby si me nekdo jeste mohl vyvolat. Zbytek dusi nosim u sebe. Asi 10 milionu. Je pravda ze pokazde kdyz me zabije invader tak dostane 10 mio dusi? :) To mi asi rikaji Santa. :)
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    A rozjel jsem konečně Bloodborne.
    Ozvu se jak to dohraju .)
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    The Evolution of Dark Souls Level Design (and Bloodborne!)
    http://www.youtube.com/watch?v=ZZ9_RJ2EPo0
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    Tak jsem Dark Souls 3 poprvé dohrál. Zatím za první postavu. Celkem 103 hodin a 80 Sunlight medals. NG+ jsem nezačínal, neb jestli mi nadšení pár dní vydrží, pořídím ten datadisk (už jen kvůli tomu že nikdo neví jak se do něj půjde, kromě náznaků v traileru že v katedrále of the deep u oltáře), protože neznám jinou komunitu hráčů co si kupují obsah který nelze snadno spustit.

    Serie už dávno nemá šmrnc. Rozvleklé dálnice plné až 4 dobrodruhů. Nesmyslná slepá zákoutí pravidelných tvarů. Opulentnost prostorem a snaha "co vše lze v 60fps zobrazit" ze serie zcela vytěsnila onoho dobrodruha – vás. Už jen běžíte s kocháte se co se "generuje" vedle vás. Ať už jsou to kobky, podhrádí, hrady, bažiny. Ano, hra měla světlé momenty (osobně nejvíce oceňuji lokaci dark firelink shrine), ale celkový pocit z leveldesignu je jedno velké a vlastně jediné zklamání. Oceňuji naprosto skvěle odvedenou práci sound designu a říkám to nerad, protože jsem čekal větší invence, ale bossfights jsem si opravdu užíval. Proto taky těch 80 sanlajdů. Příběhy NPC mě nenechají jen tak hru opustit, dark sigil jsem si hned vyléčil, vůbec neznám druhou linku. Horace jsem našel, pomateného dragonbijce Hawkwooda taky, ale kde je Anri? Kde je Ocelot?

    Největší pachuť z třetího dílu ale stejně obdrží kočkopes leveldesignu. Chtěl jsem "Příhody z hradu a podhrádí" jako v případě DeS. Epický monstrózní finalfight. Dostal jsem směšné deriváty obrazového kýče. V dalších DLC očekávám výlety raketou do pouští měsíců odlehlých planet...

    Každopádně jdu to ještě zapnout .)
    NJORL
    NJORL --- ---
    WOTAR: Presne tak. Je to proste na jednu stranu tezsi, a clovek si musi davat vic pozor. Na druhou ale jednoduzsi, protoze to ma lepe v ruce ... bavi me to :)
    NJORL
    NJORL --- ---
    WOTAR: Invadery jsem se pak uz naucil davat pomerem 9:1 pro ne cca. Zabit Havla s rychlim kotoulem lze jen rozkopnutim stitu a propichnutim katanou. Coz neumi jen tak nekdo.
    WOTAR
    WOTAR --- ---
    BIMBAS: V DS III jsou nepřátelé akorát silnější a maj víc HP (v jiných dílech měly i třeba b bosové jiný v movesety), v NG+ 1 máš +1 prstýnky, NG+ ještě lepší prstýnky, dál už pak nic. Rozseká tě pak snadno leckterej zombík nebo pes
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    když už to máte tak vyplusovaný co je tam jiného než že začínáte s equipem ?
    WOTAR
    WOTAR --- ---
    NJORL: A invadeři taky nebo povinnost?:-D Každopádně dobře ty, já bych na to úplně bez fantomů trpělivost neměl, třeba takovej Nameless King na NG +6 solo může být slušnej pain
    NJORL
    NJORL --- ---
    NJORL: Ale dekuju za nabidku. :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam