• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením




    Demon's Souls wiki | Dark Souls wiki | Dark Souls II wiki | Bloodborne wiki | Dark Souls 3 wiki | Sekiro wiki | Elden Ring wiki

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Nioh wiki | Ashen wiki | Remnant wiki

    rozbalit záhlaví
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    PHOW_SAATCH: tohle všechno, plus to, že už to do své hry umí zapracovat i Ubisoft. Ono i v tom Odyssey platí (nesnižoval jsem si obtížnost a svět škáluje společně s mojí postavou), že nasereš víc jak tři, nebo dva elitní a dostaneš napráskáno a končíš – musíš se naučit časovat útoky, prorážet obranu a naučit se vlastní (hodně lidí při hodnocení té hry taky psalo nesmysly – je tam možnost naučit se komba vytrhnutí štítu z rukou nepřítele, už ale zapomínají uvést, že ne u každého se vám to povede a ne vždycky; tohle mne vůbec zaráželo u hodně lidí co to i recenzovali, že to brali jako definitivní schopnost a na konci budete superman – no, není to pravda pokud si nesnižujete obtížnost a nevypínáte škálování levelu světa, i tyhle útoky vám každej druhej těžkooděnec je schopnej vykrýt. Já za tohle děkuju tvůrcům Dark souls, protože to i hrám od Ubi svědčí; navíc tam neroste obtížnost počtem a velikostí HP, ale zejména lepší A.I. protivníka. To překvapení, když vám pak i obyčejnej vojáček po dosažení30. levelu vyparíruje útok a bodne do žeber :D)


    PHOW_SAATCH: mně taky :)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    VIRIK: chtěl bych to tentokrát zkusit za pyromancera, ale ruka mi při rozdělování pořád sjíždí ke strenght buildu... :O
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    VIRIK: taky mam pocit, že je to nějaký lehčí :) resp. poprvý jsem to sjel na starym kompu s low-end kartou v nízkym rozlišení na cca 26-28 fps (Blighttown asi na 14) a teď ve full HD s hires texturama to lítá konstantně 60 a ten rozdíl je sakra znát.. navíc když připočtu znalost prostředí, je to úplně jiná jízda :)
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    PHOW_SAATCH: Praise the sun!
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Home Sweet Home
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    Mně se ten remastered taky hraje nějak mnohem mnohem líp. V minulosti jsem byl hrozný casual, spíš nešika a dost často umřel. Teď jsem profrčel docela daleko (teda k ohýnkům jsem si instinktivně sedal, chvála Bohu, a umřel jsem akorát jednou u bosse a jednou, když jsem byl příliš nadšený a chtěl zabít shora jednoho hejhuláka a přeletěl jsem ho rovnou do propasti :D

    Ta stará verze, asi tam přecejenom měl vliv ty propady fps a taky mi přijde, že v remastered teda mám skutečně nad postavou kontrolu a hrozně dobře se mi ovládá. Vzhledem k tomu, jakej jsem byl v minulosti nešika, to přičítám tomu že to skutečně vylepšili (pohyb, kontrolu, plynulost) a současně že jsem před tím mocně hrál AC: Odyssey a Ashen, který jsou taky poměrně výzva.
    Tož si dám konečně jedničku až do konce.
    JOPS
    JOPS --- ---
    PHOW_SAATCH: jojo, tohle vystrizliveni me taky potkalo, zapaluju si bonfire za bonfirem a pak plesk a jsem ve firelink shrine :)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Tak parada, stahnu Remastered, zalozim novou deprived postavu, dobehnu zadem pres draky pro grass shield, pak přes titanite demona k Astorovi, zapalim bonfire a ze vlitnu do Undead Parish, v kostele dostanu cocku a pak zjistim, ze v jednicce nestaci bonfire zapalit, ale ze si u nej musim jeste odpocinout!!! :D No, nejakej patek jsem jednicku nehral, ale bavi me to zas jak zamlada... to co jsem driv probeh za dva dny jsem mel ted za dve hodiny jako po masle... a vypada to teda o tridu lip nez Prepare to Die..
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    _KOFILA_: presne tak si to nejak pamatuju
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    staci nahore, kde je to Tcko, bezet do prava... stale do zdi... u toho kotoul proti poslednimu tagu a stale bezet do zdi... klicovy je moment, kdy vyneni luk s tagama za mec, pak staci couvat od zdi a on spadne bez jedineho uderu...
    JOPS
    JOPS --- ---
    NJORL: no to ani nahodou, hezky z oci do oci si to vytrpet :)je fakt, ze jsem to chodil mockrat a ten timing kotoulu, aby te netrefilo to tago byl hotovej ocistec :)
    NJORL
    NJORL --- ---
    JOPS: Kdybych mel postavu na obratnost tak jdu metodou poison sipu zezdola
    JOPS
    JOPS --- ---
    NJORL: nahoru vybehnu v pohode, tam problem neni, problem je ten kousek po rimse k tomu rytiri. Kdyz jedes s postavou na obratnost a stit neuneses, tak ver, ze jsi proste slusne v prdeli. A nebo uneses stit, ale kdyz ho nastavis, tak to tago(sip) te rozhodi a nez se vzpamatujes, tak mas mezi kozama druhe tago (sip) a letis z rimsy dolu.

    S obrnenou plechovkou problem nemam :)
    NJORL
    NJORL --- ---
    PHOW_SAATCH: Musis bezet nahoru hlava nehlava a doprava po rampe a kdyz Ti vystreli do obliceje tak udelat kotrmelec a nespadnout. Pak uz jsi u nej, zdvyhes stit a on Ti do nej dvakrat trikrat triskne a pak spadne. Ale nez jsem na tohle prisel ... mej jsem chut seknout s tim
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    to není o zaměření, ale o tom že zaměřit a kliknout je fakt úplně něco jinýho než mít v ruce celej pohyb nohou i rukou postavy a cítít feedback.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    VIRIK: už jsme to řešili, k DS se daj hrát i banánana, o tom žádná... a nebavim se o odchylkách/úchylkách, jen tvrdim, že myší obecně prostě zaměříš rychlejc a přesněj, prootože v zápěstí máš prostě jinej cit než v jednom jedinym prstu a na tom si budu ještě nějakou dobu trvat :)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    PHOW_SAATCH: hraju divizi i na PC na gamepadu i PvP, i destiny, i fortnite, pověz mi o tom víc, jak se to nedá.

    Hele, já teď sledoval nějaký lets-play ze strany herních novinářů a podobnejch buzen na youtube v Divizi dvojce a nedá se nic z toho použít ani jako video na kterým bych lidem co to neznají představil možnosti kooperace. Kormě toho, že tihle lidi zjevně maj nějaký velký ega natolik, že nedokáží hrát v týmu, tak s těma gamepadama předvádí neskutečné hrůzy. Je úžasné, jak se na tom lidi odmítají učit hrát. Přitom to je jen o naučení. Znal jsem v Dirt rallye chlapa, kterej byl v prvních desítkách v soutěžích on-line a jako jedinej mezi nima neměl volant – řídil to tyvole na klávesnici. Protože se to naučil.

    Je však jednodušší tvrdit, že to nejde, není to na to,

    Zrovna tady, v klubu Dark souls, se mnou mylsím bude většina lidí souhlasit s tím, když řeknu že hrát se člověk musí učit. A pak hrát i tu hru kterou hrát chce. Zrovna Dark souls je něco, co tě sakra odnaučí egoistickýho brečení, že něco nejde.

    Na gamepadu máš hlavně kontrolu nad pohybem, mobilitou, na klávesnici je naopak silně omezená. Já na klávesnici se nedokážu pořádně pohybovat.
    Slušná střílečka má na gamepad napsaný i zbraně a ony tam využívaj jak simulaci těma vibracema, tak i jemnost spouště. TO na myši nemáš, tam jen klikáš na hlavy.
    naopak mi ale nevadí když hra má složitější ovládání na klávesnici (každý okno se otvírá něčím jiným, občas se z něčeho vystupuje tab a ne esc) a já se to naučím a pak jedu. I Dragons DOgma má nestandardní ale přitom dobrý ovldání na klávesnici. Taky je třeba se ho naučit.

    A zase ti samí, co hlásají že něco na gamepadu nejde, že to má strašně překombinované ovládání a nakonec setřou i hru samotnou.

    Nemá, není, neexistuje. DObrou hru se je třeba naučit i hrát a je to součást přece i toho proč tu hru hraju a čím mne baví.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    VIRIK: i v FPS? tam podle mě nemáš s GP proti K+M šanci
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    PHOW_SAATCH: tak třeba mně je od doby, co jsem se naučil na gamepadu i střílet, myš naprosto k ničemu.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    NJORL: myš nenahradíš :)
    NJORL
    NJORL --- ---
    PHOW_SAATCH: Ano. Jsou nejhorsi
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam