• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    _KOFILA_: Dík, za typ, mrkku. Lobos je taková moje srdcovka though :)
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    LOVE_DALI: dej si tohodle tejpka, jede to bez předmětů, prostetické ruky, upgradů... neutočí, jen když je potřeba dá L1 a pak finisher...
    https://www.twitch.tv/qttsix
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    už to začíná...Lobos :)
    Sekiro No Healing Run (Pt. 1)
    https://www.youtube.com/watch?v=X4BMapYjnbY
    NJORL
    NJORL --- ---
    TERZ: Aha dekuju! Ja narazil zatim na 2
    TERZ
    TERZ --- ---
    Těch dragon tears nebo jak se to jmenuje je tam habaděj. Nevím jak daleko v té hře jste ale po šesti bossech jich mám v truhle asi 10, umírám neustále a použil jsem to zatím jen 2*. + to má přidanou hodnotu v tom, že ti onemocní i NPC, která jsi ještě nepotkal a pokud si je nepotkal tak ten Dragonrot item ti napoví, že tam nějaké NPC a případně kde se asi nachází ala "Kašel se nese temnými chodbami pod Ashinou" nebo podobná sranda.
    NJORL
    NJORL --- ---
    ale abyste mi rozumneli. ja nikoho nenavadim k tomu sledovat navody na YT! ja jen pisu, ze postupna degradace sveta v podobe NPC ktery s tebou prestavaji mit interakci muze vest nektere lidi k tomu, ze se budou snazit o minimalizaci umirani. a cesta k tomu je naucit se jak na bosse z YT. coz mi prijde skoda.

    slo to klidne napravit tim, ze ten item na cestu k posledni "sose" bude mit trochu rychlejsi prubeh. takze v pripade tesne pred smrti by slo nekam utect a odportovat se. Coz je strategie, kterou jsem casto delal v DS, protoze jsem nechtel prijit od duse, humanitu atp. V Sekiro je ten cas bohuzel citove tak 2x delsi a navic se da breaknout az do uplneho konce te portacni animace. takze u bossu je to bohuzel nepouzitelne.
    NJORL
    NJORL --- ---
    HOMOLKA: Ale mohl jsi si koupit najit Unhollow esence ktera Te vratila do normalu a tech esenci byl neomezenej pocet. To v Sekiro neni. Item kterej vsechny vyleci je omezenej poctem a moc jich, udajne, neni.

    Takze koncept je takove ze lama jako ja opravdu prvni hru projde tam ze na konci jsou vsichni nemocni a side questy nedohrajes. Az druhej pruchod hrou uz budes cca vedet co na ktereho bosse plati a podari se Ti side questy dojet.

    Coz bylo v podstate i v DS kde side questy zalezely na tom jestli nekde nekoho potkas a pokecas ve spravne sekvenci ale co si pamatujubtak odmeny nebyly zas az tak dulezite. To v Sekiro predpokladam jsou.
    HOMOLKA
    HOMOLKA --- ---
    NJORL: tak treba ds2 tak trochu trestala... tam si byl po kazde smrti vic hollow a mel min a min zivotu
    NJORL
    NJORL --- ---
    _KOFILA_: To jsem nehral.
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    Demons souls měl world tendency která se měnila podle toho jak hru umíš resp. neumíš hrát... V různých fázích WT se objevovali NPC... Koncept v Sekirovi je podobný, jen jednodušší...
    NJORL
    NJORL --- ---
    VIRIK: DS serie nikdy netrestala uceni se smrti v ramci prvniho pruchodu. V Sekiro to bohuzel je. To co popisujes jsem ai vzdy uzil v NG Plus
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    no dyt jo, já za nic nemůžu, mě YT to k tomu navádí, že tam má ta videa...
    užij si to, to musí být skvěle takto hrát videohry...
    NJORL
    NJORL --- ---
    KOZLIKK: Ja to prece nikomu neladim. Ja jen mluvim ze tenhle koncept k tomu navadi
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    tak to jsou koncepty pro opakované hraní. První průchod je prostě zjišťování a zkoumání.
    Tohle má i Dishonored, i když tam si to strašně zjednodušili quicksavem, ale skutečně a řádně se tato hra hraje na několik průchodů. Hry od From dávají smysl až při opakovaném hraní, kdy se člověk naučí boj a bossy. Já sjem se při hrnaí Dark souls 2 trápil, ale při druhém hraní, kde už jsem si udělal i jinou postavu než klasickou konzervu se štítem a začal zkoušet co co dělá a co všechno se dá jak vyřešit, stala se mi z toho jedna z nejkrásnějších her v životě.
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    NJORL: ten item neni drahej (180) a ma ho kazdej obchodnik... je treba spis dobre rozvrhnout co ve hre delat... jestli farmit nebo progres (jako v ds) dostal jsem se s unseen aid na 3% a nikdo neumrel... zase nestras... koukat pri hrani na yt jak se kterej boss porazi je kravina na kvadrat, to si dost kazis zazitek ze hry protoze na bossech a minibossech je to postaveny...
    JOPS
    JOPS --- ---
    NJORL: uaaa, to abych zacal znova...
    NJORL
    NJORL --- ---
    Muzes je sice plsne vylecit ale to na potrebujes jeden Item kterej je relativne rare a manomezenej pocet. Pak je muzes lecit i nejak 1:1. Takze rada je neumirat! Pokud jsi pred smrti utec a vrat se k “ohnisti”. :)
    NJORL
    NJORL --- ---
    JOPS: Ne chcipat. Nebudou se s Tebou bavit.
    JOPS
    JOPS --- ---
    NJORL: coze, tam jsem jeste limitovanej poctem umrti ?

    To me ted jako nasralo... chci si umirat, bavi me tam chcipat a oni mi kurva kvuli tomu zacnou chcipat NPC ? prestava me ta hra bavit...
    NJORL
    NJORL --- ---
    JOPS: Ja uz jsem docela daleko. Ale mam problem s tim ze pokud chces zkusit bosse sam - hodne umiras - dragonroote se siri - NPC onemocni a nedostanes se k side quest odmenam diky kterym jsi silnejsi. U minibossu je to celkem OK protoze z bone muzes utect. U velkejch bossu je to problem protoze neuteces. Takze na netu zjistujes co s bosse aby jsi pocer smrti minimalizoval. To mi neprijde jako cool mechanismus.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam