• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením




    Demon's Souls wiki | Dark Souls wiki | Dark Souls II wiki | Bloodborne wiki | Dark Souls 3 wiki | Sekiro wiki | Elden Ring wiki

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Nioh wiki | Ashen wiki | Remnant wiki

    rozbalit záhlaví
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    LOVE_DALI: suicide run je součástí základních herních mechanik :)
    NAGASAWA: máš pořádnej subwoofer, doufam :)
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    PHOW_SAATCH: tak já jsem tou dobou nevěděl od DaS vůbec nic a hrál jsem to jako sebevrah. Radši jsem se na ty savy ani nepodíval, ale pamatuju, že každej i ten nejmenší enemy byl pro mě challenge.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    PHOW_SAATCH: Perfekt. Uz mi jede v kanclu Cthulhu.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    NAGASAWA: díky MS OST jsem narazil na Cryo Chamber label... už se v tom utápim cca tejden a teď na podzim to začne mít teprv grády :) https://open.spotify.com/user/cryochamber
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    _KOFILA_: zrovna dneska jsem si ho pustil na cestu do prace. Nic lepsiho do deste, kdy se vam pletou pod nohy po pul roce skolaci ani nemohlo byt, specialne kdyz se ozvou beaty jako od Amona Tobina v Deep Roots.
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    ten soundtrack mortal shell je vazne fajn, diky!
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Welcome to Yarntown, a Zeldalike tribute to Bloodborne. Explore the streets of a cursed, gothic town, hunting beasts and uncovering twisted bosses.

    Yarntown by Max Mraz
    https://maxatrillionator.itch.io/yarntown
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    LOVE_DALI: ja se zas musim smát, když si vzpomenu, jak jsem hrál prvních cca dvacet hodin a nevěděl, že se daj levelovat bonfiry :)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    LOVE_DALI: zřejmě jsi investoval do něčeho jinýho, než do levelování postavy :) na druhou stranu bych to teď udělal taky tak, aktuálně NG+ lvl cca 120... levely abilit de facto jen odemykaj, jaký zbraně můžeš použít a jaky způsobem (jednoruč/obouruč) a ty pak levelovat
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    přátelé musel jsem se smát. Oprášil jsem starou PS3 (Fat one a bude potřeba vyčistit a přepastovat) a našel svoje původní savy z Dark Souls (limitka na PtD). Můžeze mi někdo vysvětlit, jak jsem mohl strávit 77 hodin a dohrabat se jenom na clvl 33? :D
    BTW, kdyby se náhodou někomu válela nevyužitá PS3 PtD edice, tak bychom se mohli dohodnout :)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Věděli jste, že...

    Dark Souls: 219 Discoveries
    http://www.youtube.com/watch?v=UTY_NLsFxhU
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    PHOW_SAATCH: doporucuju zajit si k Baghead, to byl povedenej moment.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    PHOW_SAATCH: byl jsem na tom prvnich par hodin uplne stejne. Jednou jsem se dostal do situace, kdy mi zbyval posledni zivot, byl jsem kdesi hluboko v lese, rikal jsem si, jak se sakra vratim zpatky a najednou jsem videl ohnivej napis na zdi, kterej mi byl povedomej a tak jsem se podival poradne kolem sebe a zjistil jsem, ze jsem to cely obesel a jsem zpatky u zadni zdi zakladny :) V ten moment mi doslo, ze je ta mapa celkem mala a prehledna, ale chce ji to probehnout tak 5x a zafixovat si vsechny hlavni body. Jinak nedoporucuju zbytecne ztracet cas grindovanim. Cim vetsi grind a upgrady, tim vic je to easy, respektive jsem nekde za polovinou a uz jedu celkem na jistotu.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    NAGASAWA: čekam na mod, kterej zavede ve Fallgrimu turistický značení, se v tom lese motam jak jouda :)
    Jinak mi to přijde čim dál víc jak mix Dark Souls 3 a Hellblade...
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    PHOW_SAATCH: vidis to, mas recht a ja si rikal, co mi ta tmava kombinace se zlatou pripomina. Nejdriv me ten otevrenej prostor sral, ale pak se z nej stalo solidni hriste na grind.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    NAGASAWA: běham teď po Eternal Narthex a to prostředí fakt táhne, vzpomněl jsem si hned na MDK 1, jak jsem byl tenkrát vyplesklej z těch velkejch otevřenejch prostor a gigantickejch staveb :)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    A hlavne Ballistazooka je strasnej ulet :))
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    PHOW_SAATCH: jj s tim souhlas. ma to spoustu minusu, ale zase x trablu autori celkem rychle resi. Vlastne co den, to patch. Ja moby lockuju na gamepadu promacknutim R3 a pak si akorat na R3 lehce koriguju smer a ten zamek se prenasi na dalsi moby a uz mam odhadnutou vzdalenost, na jakou ten zamek funguje, jinak te ta stejna klavesa otoci o 180 stupnu. Jinak strong a dva uskoky dozadu vicemene resi uplne vsechny trable, coz je skoda ale zase co shell, to solidni game changer. Me ted nejvic vyhovuje Acolyte Rogue s cepinem, se kterym uz tocim Fallgrim bez hitu, ale kdyz si potom vezmu Eredrima s obourucakem, tak je to zase uplne jina hra.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    NAGASAWA: docela často se mi stává, že chci zalockovat nejbližšího moba a kamera se otočí na druhou stranu, kde vůbec nikdo neni, nebo naopak zalockuje moba, kterej je o kus dál a v danej noment mě vůbec nezajímá.. taky ty vyskakovací tooltipy mě začínaj trochu otravovat, zabíraj v obrazu zbytečně místa a visej tam na můj vkus moc dlouho... co se týče combatu, většinu času dávam strong attack s výskokem a pak hned úskok dozadu, zatim to funguje na všechny základní nepřátele, ale uvidíme... btw: dneska jsem na sebe natáh Eredrima a život je zas o trochu sluníčkovější :)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    PHOW_SAATCH: jj ty noisovy plochy maji neco do sebe. Ve Fallgrimu chodim pokazdy k žábě, ktera po druhym dialogu zaktivuje solidni hlukovou baráž. Na velkych sluchatkach je to skvely.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam