cely ten problem je v tom, ze z dnesnich her clovek nema radost z pruchodu… nezaslouzi si ho… vsechno se ovlada stejne, jak auto… dark souls (mel bych spis psat demons souls ale ty byly uvezneny striktne v jedne konzoli) prisly s prvkem odmenovani na kazdem kroku, skutecnosti co byla drive nepsane pravidlo vsech her, ale s nastupem rozbredlych sracek s wow prostredim jaksi z videoher v mainstreamu vymyzela…
vubec se ti nedivim, ze to jedes znova, vsak jsme to hrali vsichni od vydani pet let a sklonovali to kde se dalo…
libi se mi ze to funguje i ted, po deseti letech… clovek by si rekl, ze ta hra musi zestarnout, ale naopak, zraje jak vino a ten mainstream se riti do strasne turbulence…
samozrejme jsou vyjimky, a ted si prihreju novymu metroidu — to odmenovani z postupu, ale podobne jako dark souls, umi to skvele pred hrace servirovat a to je neco co hram obecne chybi… vetsina ma totiz naprosto zalostnej onboarding, gui, typo, pribeh, cutsceny, proste vsechno spatne a evidentne jen par lidem to vadi ;)