• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    RIVEEK: Ty dva dementy jsem šel několikrát, pak jsem si zavolal pomoc to neslo...v podstatě z těch hlavních jsem dal tak půlku sám, půlku ve dvou....mě ale dost baví pomáhat ostatním...
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    me proste od 10/10 u vsech soulovek vadi system co-opu.
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    když to tak čtu tak je spousta veci co by me vadila u nove hry. Ale ER hraju jako FromSoftware soulsovku a to jsem dostal. Vcetne veskereho skanzenu v enginu/pristupu a neco malo navic. Ja se bavim
    RIVEEK
    RIVEEK --- ---
    tak to vypadá, že jsem s první postavou v ER skončil
    - došel jsem do Crumbling Farum Azula, kde jsem zaseklý na Godskin Duo, který si mě s mým buildem na collosal weapon a greatshield dávaj brutálně, že dvojka O&S z DS1 jsou proti nim jen takový protivný spolužáci z první třídy.
    - pak jsem došel k Radhanovi, kde zas končím na tom, že v momentě, kdy mě trefí na koni, ležím na zemi asi tři - pět sekund ve stunu a on mě v klidu na jednu ránu sejme.
    S letištěm problém nemám, co mi vadí, jsou divně nadizajnovaný souboje s obříma bossama - nepřehledný, kamera snad nejhorší co FS zatím kdy předvedli, většinou malý prostory s překážkama, kdy mi kamera kouká někam do stropu, skrz břicho potvory na vnitřek jejích zad apod. a já vůbec nevím, co se zrovna děje. Takhle se to v DS sralo snad jen u Namelessa a občas u Midira..
    ...ale což, hra mě pořád baví, ještě doprozkoumám, kde jsem vynechal nějaký katakomby a vyzkouším novou postavu - co jsem se díval, tak obecně magický charaktery si to dávaj s prstem v nose, mi tak z YT přišlo.
    TERZ
    TERZ --- ---
    Škoda, doufal jsem že si svoje neshody vyřešíte v gentlemanském souboji na vrcholcích Mt. Gelmir
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    _KOFILA_: já věděl, že se nakonec domluvíme
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    PHOW_SAATCH: diky za tip! neznam, ale nastuduju…
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    _KOFILA_: btw krásné mrtvé světy jsou DS od začátku, aspoň co pamatuju... ale můžeš zkusit třeba Assassin's Creed, tam prej to žije
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    _KOFILA_: Nechceš si vyměnit tampón a doplnit medikaci? Začíná to bejt už trochu únavný.
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    tak prompt "press Y to rest in the coffin" mne rozsekal.
    po vcerejsku do Noxstelly jsem nadsen jeste vice.
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    EZEE: spis si nechci priznat ze to je nejvic zbytecna hra v dejinach videoherniho prumyslu… ale jednou se tak stane! jednou to dokazu! ale pockam na vas, az se prestanete placat v limgravu a zacnete tou opulentni, krkajici a zbytecnou mapou cestovat… konmo… z terminalu na terminal… krasne mrtve svety…
    VESNACH
    VESNACH --- ---
    Elden Ring is going down as one of the games in history
    https://youtu.be/iPYp_QU3YDo


    "why did I drink? That was a panic drink" :D
    EZEE
    EZEE --- ---
    _KOFILA_: ne, ty jen nechces priznat, ze to je dobry!
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    _KOFILA_: právě jsem dal Morgotta, je to fajn
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    TOMMY_: jo, pokracuj, rad provokuju abych se dozvedel neco smysluplneho nez jen hekani jak je to fajn…
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    TOMMY_: stejně je to převzatý odjinud :)
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    PHOW_SAATCH: Jezis ty to dostanes od mistra horky! Ctes tiscali a libi se ti Elden Ring. Jiste budes i v osobnim zivote krivy a zly clovek!!
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Elden Ring je v Evropě nejúspěšnější novou značkou od vydání The Division - novinka na konzolista.cz
    https://konzolista.tiscali.cz/articles/onearticle?link=elden-ring-je-v-evrope-nejuspesnejsi-novou-znackou-od-vydani-the-division-n1kh
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    _KOFILA_: Jako sorry tohle je argument kterej dost kulha. To ze mas drandit na mape a prozkoumavat jiny lokace, ti dost jasne rika prvni boss na kteryho nemas. Uplne stejny designovy rozhodnuti jako dat pod prvni bonfire kostlivce - tady na to nemam, musim jinam. Mam pokracovat?
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    _KOFILA_: ano, bylo by to opravdu perfektní, Elden Ring bez mapy, byla by to sice delší, ale o to těžší cesta... a kdyby tam ta mapa nebyla, úplně slyšim, jak tady nadáváš, že je to velký jak letiště a oni tam nedali ani mapu... a neopakovat assety v asi největší hře, co jsem kdy hrál, mít tam všechno unikátní, a stihnout to dřív než Hidetaka umře, mno... požadavky hráčů jsou dnes opravdu vysoké, chudák vývojář... já taky nejsem odvázanej úplně ze všeho, DS1 a Elden Ring mi přijde trochu jako rozdíl mezi Diablo 1 a 2 - ve dvojce přidali spoustu novejch věcí, vylepšili skoro všechno, co se dalo, udělali obrovskej svět (oproti jedničce) a stejně už to nemělo takovou atmosféru, ale i tak to bylo prostě dobrý... ER je ve výsledku Dark Souls II 2 - nasázeli tam toho strašně moc, je to na sebe občas nelogicky nalepený a je to spíš barevnej sandbox než sevřený těžký temný RPG, ale co... já teď nevidim pro sebe jinou alternativu, když se podivam do Steam knihovny, kde mam přes 330 her.. taky je dobrý si uvědomit, že FromSoftware pořád ještě neni takovej kolos jako UbiSoft, takže přepoužívání assetů byla asi jediná cesta, jak udělat něco tak monstrózního...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam