• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením




    Demon's Souls wiki | Dark Souls wiki | Dark Souls II wiki | Bloodborne wiki | Dark Souls 3 wiki | Sekiro wiki | Elden Ring wiki

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Nioh wiki | Ashen wiki | Remnant wiki

    rozbalit záhlaví
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    _KOFILA_: ta čeština my lahodí!

    Rozloha herního světa Mezizemí je gigantická, a tím myslím opravdu GIGANTICKÁ. Něco takového jsme ještě od FromSoftware neviděli a ani jsme vlastně nemohli, s ohledem na způsob pohybu hráče. Nenechte se zmást dojmem z toho, jak daleko vás nechá zoomovat a scrollovat váš první náčrtek herní mapy, jakmile ji začnete odkrývat. Tahle mapa bude stále růst a když se vám vyplní celá, neznamená to ještě, že je to jediná mapa ve hře. Opravdu mi chybí slova pro to, jak epický rozsah tahle hra má. Tvůrci si prostě řekli: „Co kdybychom vám dali víc Dark Souls do vašeho Dark Souls? A co kdybychom vám do toho přihodili i elementy z Bloodborne a Sekiro? Samozřejmě kromě toho máme také další, zbrusu nové nápady a triky v zásobě, včetně zcela unikátních „arén“ i mechanik pro boje s některými bossy.“
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    _KOFILA_: čtu jen titulky, články pod nima mě nezajmaj... a nedávno se tady někdo na češtinu myslim ptal... krkání, blití a sraní je tvoje doména, do toho zas tak moc nevidim
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    PHOW_SAATCH: skvělé čtení! ty takové věci opravdu čteš? uplně si tam představuji místo elden ring tebe a místo češtiny hovno... jako že se jdeš vysrat a musí se o tom napsat pár vět a zobrazit několik reklam... český videoherní žurnalismus v kostce... "můžu se vysrat, ale než tam udělám, představuju si že to hovno bude teplé a vyklouzne ze mě na to ta ta..." a nebo "mohl jsem se vysrat s překladačem, ale udělám to s instruktorem"
    ENDER
    ENDER --- ---
    VITEKK: to si nedokazu představit, to umiras u bossu na ranu, ne?
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Pohleď pes! Uplne vidim, jak to bude montovat ty cesky vyrazy dohromady. "Vyzkousej - prst - ale - díra!"
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    Jo! To tu ještě chybělo...
    VITEKK
    VITEKK --- ---
    ja to btw cely to hraju na light roll coz znamena ze beham v podstate ve spodkach..
    ENDER
    ENDER --- ---
    RIVEEK: jo tos byl ty :) uz vim..
    Nauc se rollovat :)

    Ja na stit nastesti nebyl tak navyknuty, ale pri prvnim pruchodu ds3 bych nedal dancera a gaela.. U gaela jsem poprve stravil 10 hodin a z toho 2 se stitem nez jsem ho zabil..
    RIVEEK
    RIVEEK --- ---
    ENDER: no právě že blbě :-D, zatím se to dalo a postupně to je to u bossů hůř a hůř využitelný. Však na to hudruju celou dobu, že předešlé DS jsem odehrál vždy s obří zbraní a obřím štítem a tady je to nevybalancované ještě hůř, než to bylo u DS3 po vydání, kde to pak taky dorovnávali. Nějaký poise a hyperarmor tady u ER řešit je zatím dost na houby.
    ENDER
    ENDER --- ---
    RIVEEK: je ten stit takhle pouzitelnej u bossu?
    USHUI
    USHUI --- ---
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    Aha - to zas chodím se zvedlým štítem - dobrý vědět, nějaký shardy do toho teda nahážu. Je na to i nějaká z těch statistik, na to kolik žere block staminy? U těch obranných popravdě moc nechápu, jak funguje třeba robustness, vitality nebo poise..
    RIVEEK
    RIVEEK --- ---
    LOPIK: ne na útočení, ale na blokování. Víc ustojíš a bere ti to míň staminy, ale pokud nepoužíváš blokování a blockcounter, tak je ti to k ničemu
    TERZ
    TERZ --- ---
    LOPIK: Minimálně pro zlepšení guard boosu nebo tak nejak, blok tě stojí méně staminy.
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    Je vůbec k něčemu plusovat štíty? Přijde mi že se to vztahuje jen na útočení, což nedělám vůbec..
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LOPIK: stejne jako ja. Jak jsem si rikal, ze rozjedu uplne jinej styl nez v DS1, tak jsem sklouznul k uplne stejnymu scenari. Stit na zadech, halapartna v pazourech.
    RIVEEK
    RIVEEK --- ---
    já to mám na silnýho tanka - Level 103, Strenght, Vigor a Endurance na 45, k tomu kolosální Grafted greatsword na max a Manortower shield na +24 a většinou Scalearmor set. Ten "Block counter" jak se učí tady RUDOLFs panelákama je super. Všechno většinou zadupu do země, ale samozřejmě jako v DS to není samospásný, chce to hrát hodně s rozvahou, hlídat si skupinky a operovat s okolím. Ale časem u Malekita padla kosa na kámen, jsem na něj pomalej a s tou kolosálkou ho nestíhám zasahovat, aniž by mě nedával na dvě rány KO, ale pořád to zkouším. A k tomu jedu jako bokovku novou postavu s jiným buildem, hroznej mor, tahle hra.
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    ENDER: Já mám obyčejnou halapartnu +17 s magic ashem (nejsem se schopnej pohnout na jinou zbraň) a kouzelnou hůl - meteorite staff jsem včera měnil konečně za jinou..
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    Jen si pockejte na toho zmrda na konci. A samozrejme je po porazka iluze a pak to teprve zacina.
    VITEKK
    VITEKK --- ---
    ENDER: 71 a jedu maga takze meteor staff a mec co pada z tech fousatejch magu
    ENDER
    ENDER --- ---
    VITEKK: jakej lvl?

    Jaky jedete zbrane? Ja skoncil u golden halberd a prijde mi to jako solidni nahrada za great club, ktery jsem hraval v ds (nema takovej stagger, ale na bossech je to stejne jedno)..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam