_KOFILA_: ale v pohodě, já snad uvedl dost pretextu, že jsem hráč AC a souls jsou pro mě novinka, aby si někdo myslil, že někoho školím, či dělám obecný závěry. Ale proto tady píšu, právě protože jsem zástupcem co FS hrají poprvé. A mluvím o mechanikách, který sedí mě právě kvůli věcem, který ostatní od FS odhání. Ale na druhou stranu nejsem casual hráč, AC jsem nikdy nehrál kvůli boji nebo příběhu, mě fascinovala rekonstrukce starověku. Ale Odyssey si mě získala narativem’. Za druhý, to bylo moje entree do gaypadu. Abych se s ním zžil. Pro měl byl určující zažitek emergentní gameplay v DayZ, jasně byli ultimy, byli eve online. Ale tady mi sedl first person, pocit nebezpečí a adrenalin při boji s lidma. Třeba u ER jsem se těšil na andrenalin, ale spíš se učím hrát klidně. Ono to jde i v DayZ, když se odchovaný střílečkama. Ale já to hraju tak, že je úplně ok, když si jen zachráním život. Nemusím být nutně dobrý ve střelbě, ale přežívání. ER má dobrý bojový systém, bavil mě např u sleeping dogs. Až si zahraji DS, tak můžeme pokecat o něm. Ale teď je tu ER, nemám pretext ostatních a tak k tomu tak přistupuji. Třeba zelda je hravá ale nevydržím u ní, mám v ní míň než v ER. Já mám vedle rozehraný wartales, humankind a pár posledních achievmentů v oddyssey, abych teda odšlrtnul mechaniky, co mi tam vývojáři připravili a já je přitom nemusel nikdy reálně použít.