• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením




    Demon's Souls wiki | Dark Souls wiki | Dark Souls II wiki | Bloodborne wiki | Dark Souls 3 wiki | Sekiro wiki | Elden Ring wiki

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Nioh wiki | Ashen wiki | Remnant wiki

    rozbalit záhlaví
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    RUDOLF: Zapomněl jsem ti napsat: Toto je Rudo naprosto parádní video. V dnešní době ale neumím najít celých 90 minut abych si to dal jak celovečerák... Takže to fragmentuju... Ale líbí se mi jak dokáže naprosto nezatíženě nějakým postojem nebo pozou hovořit i o tom dobrém v té hře... Myslím z jeho pohledu dobrém .) Toto je opravdu skvělý formát... Ale co to jen ukazuje. To co píšu v příspěvku pod tímto jako první pomčku... Že když toto video vyjde, vydavatel už má neskutečné prodeje... Všechny hejty tomu jen pomohli, všichni si to stejně koupili a až na pár vyjímek všichni i naprosto znechuceně dohráli... (víte jak to myslím)...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    FIONOR: takhle: RUDOLF: třeba už jo
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    IMOLOL: vysvětluje přesně ty věci o kterých tu mluví kofila a jiní a dal si s tím víc poctivé práce, než jsem zatím viděl v texu či videu. Namátkou jak právě velikost a opakovaní obsahu ředí intenzitu vzponmínek a zážitku - drakům se mění jen plamen, ale boj je to stále stejný. Už to tady padlo, v předchozích hrách byl každý boss pamětihodný unikát. Jak poslední biom hostuje spoustu nepřátel z jiných biomů a jak to kazí zážtek. Jak nenašel co hledal - semknutej level design. Stejně tak ale mluví o pozitivních věcech. Zabývá se i boss designem a hodně to porovnává se sekiro. Jeho hlavní kritika je, že jsou tam non avoidable attacks, který jsou nahodilý a nejsou komunikovaný hráči. Samo, když vidíš let me solo her, jak dá flawless Melenii, protože se jí učil 277 bojů - tak je jasný, že se tady občas mílí, nebo něco neví. Nicméně já za mentální onanii považuji nekonečně opakování ubisoft versus from design nebo fragmetnovaný vyprávení versus vševysvětlující narativ - na tyhle texty musí být už generátor. Tady klučina si dal práce s revisitem předchozích soulsovek, porovnával boje, zkoušel jsi flow bojů a tohle je závěr jeho práce v podobě celovečeráku. Imho takhle si by měli psát review, jak celovečeráky.
    USHUI
    USHUI --- ---
    celkem pomuze summon alexander warrior jar na fire gianta
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SITH: A jakej mas aktuální level?
    NJORL
    NJORL --- ---
    SITH: Delas ho na koni?
    SITH
    SITH --- ---
    Já si deprese z fire gianta léčím tím, že zabijím ostatní, např. Astel Voidborn, šel na pátý pokus, a Lord of blood, šel na druhý pokus. Dohrál jsem Ranni quest line, volcano manor a teď nevím kam dál, neboť přes toho obra prostě nedokážu projít
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Dohrano NAGASAWA:
    IMOLOL
    IMOLOL --- ---
    RUDOLF: hodina a 39 minut verbální onanie. Co se tam ten pán snaží sdělit?
    NJORL
    NJORL --- ---
    PHOW_SAATCH: Velke no no. Tlaci te do rychleho kombatu tim, ze kdyz chvili nesekas, tak enemakovi doleci zivot. Totalni idiocie. Opravdu to neni zabavne :) Takove prace a pak se to cele musi vyhodit jen kvuli jedne mechanice, ktera ani na papire nezni dobre :)
    SITH
    SITH --- ---
    Jen jsem vám chtěl takhle po ránu říct, že ten fire giant je strašnej vůl a nesnáším ho
    TAP
    TAP --- ---
    RUDOLF: podepsáno
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    Tak jako, jsem zatím jenom na začátku, ale upřímně mě to občas přijde nevyvážený.
    Některý lokace/bossové jsem total o ničem a něco z toho je master piece.
    Na druhou stranu i na tom open worldu je to správně komplexní a temný (občas), takže šmrnc Souls tam je.
    Samozřejmě dungeony apod jsou jasný Souls.
    FIONOR
    FIONOR --- ---
    RUDOLF: takhle sloníka neprodáš...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Kofilovo review

    Elden Ring - A Shattered Masterpiece
    https://youtu.be/nEyjdc-DIb8
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Když jsme u toho… dnes je to rok

    🏴Už je to rok od smrti světově proslulého autora Berserka🏴

    ▪Kentaró Miura zemřel ve svých 54 letech na náhlou cévní příhodu přesně před rokem, 6.5.2021.

    ▪V roce 2002 obdržel prestižní ocenění ceny Osamu Tezuky právě za Berserka, který začal vydávat v nepravidelných intervalech od roku 1989. Série má prozatím 41 svazků a po autorově smrti vyšla pouze jediná nová kapitola (č, 364). Vydavatelé mangy ještě nejsou rozhodnutí, jestli budou mangu nadále vydávat, nebo ji touto poslední vydanou kapitolou prohlásí za ukončenou.

    ▪Jeho smrt byla velikou ztrátou nejen pro fanoušky, ale i pro nespočet tvůrců mang, anime či filmů a her, pro které byl Miura inspirací ke tvorbě příběhů s temnou, drsnou atmosférou a velice propracovanou kresbou.

    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    jj znam oboje. je to jedna z tech drobnych vyhod vzdelaneho veku, ze clovek umi rozpoznavat tyto vlivy a dela mu to radost jak se ta vlakna ruzne nachazi a spájí
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    PHOW_SAATCH: VON_GILOTINE: hodně se vypráví, že základem pro světy From software jako Dark souls jsou – mimo jiné – manga Berserk od Kentaró Miura. Ty vznikali na samém počátku 90. let. Protože je i Nagasawa doporučil, zkusil jsem sáhnout po prvních 4 knihách a přečetl si je. A ona je tahle dark fantasy taky silně inspirována Hellraiserem a cenobitama (přímo tam i vystupují, byť si Miura ty démony samozřejmě po svým upravuje, ale hodně věcí zůstalo) od Clive Barkera.
    A ono to vlastně hodně dobře sedí a kdž se podíváš na ty demon souls a pak Dark souls až elden ring, tak jo, jo, to vlastně je silně barkerovina (já ho mám načteného hodně, knihy krve tu mám jako povinné pravidelné opakované čtení).
    TERZ
    TERZ --- ---
    PHOW_SAATCH: To ať se podělí sám, nepřísluší mi zde vyzrazovat zda Elden Ring skutečně hrál nebo pouze zaplatil.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    TERZ: nemam PS, nemůžeš se mi podivat, kolik má Kofila achievementů v Elden ringu? :D
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    :D
    TERZ
    TERZ --- ---
    PHOW_SAATCH: cituješ správně - všechno sem DOHRÁL a proto sem byl smutnej.

    PHOW_SAATCH: Nope, hry se odjakživa hráli jen a pouze pro trofeje. Proč by jich jinak vycházelo tolik?!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam