IMOLOL: vysvětluje přesně ty věci o kterých tu mluví kofila a jiní a dal si s tím víc poctivé práce, než jsem zatím viděl v texu či videu. Namátkou jak právě velikost a opakovaní obsahu ředí intenzitu vzponmínek a zážitku - drakům se mění jen plamen, ale boj je to stále stejný. Už to tady padlo, v předchozích hrách byl každý boss pamětihodný unikát. Jak poslední biom hostuje spoustu nepřátel z jiných biomů a jak to kazí zážtek. Jak nenašel co hledal - semknutej level design. Stejně tak ale mluví o pozitivních věcech. Zabývá se i boss designem a hodně to porovnává se sekiro. Jeho hlavní kritika je, že jsou tam non avoidable attacks, který jsou nahodilý a nejsou komunikovaný hráči. Samo, když vidíš let me solo her, jak dá flawless Melenii, protože se jí učil 277 bojů - tak je jasný, že se tady občas mílí, nebo něco neví. Nicméně já za mentální onanii považuji nekonečně opakování ubisoft versus from design nebo fragmetnovaný vyprávení versus vševysvětlující narativ - na tyhle texty musí být už generátor. Tady klučina si dal práce s revisitem předchozích soulsovek, porovnával boje, zkoušel jsi flow bojů a tohle je závěr jeho práce v podobě celovečeráku. Imho takhle si by měli psát review, jak celovečeráky.