• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    Brno but hole ?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    NAGASAWA: máme nějaké brněnské?
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Proč nevíme, že se tahle akce v Artu v Brně vůbec dneska konala?

    RIVEEK
    RIVEEK --- ---
    Indiana Jones and the Elden Ring
    https://www.youtube.com/watch?v=Rr7yuuaLmR8
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    PHOW_SAATCH: zív;-)

    still too much 'murrica
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    The Lords of the Fallen - Announcement Trailer | Wishlist on PC, PS5 and Xbox Series X/S #DareToHope
    https://youtu.be/nPGuYZ59NV8
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    LOVE_DALI: game designer nedefinuje zábavu, hráči jo;-)

    Aneb - čo jsi ty urobil pro rozvoj souls speed runningu?

    Mě by to nebavilo, ale vesmíru je pro každou zálibu místo. Sledoval jsem tohle u původního Dooma, v doom auditku to myslím postuje toomux.. Haluze jako zrychlující se běh na který jsem v těch desítkách dětských hodin nikdy nenarazil.
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    STARF: Já jsem osobně byl taky proti glitchům. Nicméně po shlédnutí tohohle videa jsem změnil názor.
    Chápu, že to asi nebude pro každýho, ale je za tím kus pořádný dřiny :)
    How Dark Souls was Beaten in Under 20 Minutes (World Record History)
    https://www.youtube.com/watch?v=qtNdxuTieog
    STARF
    STARF --- ---
    RUDOLF: to je jen slyset metronom... je to jen takovej pomocnej nastroj , jelikoz na zip glitche potrebujes tusim zmacknout sipku dopredu a block v konkretnim intervalu, aby to fungovalo
    VON_GILOTINE: nudnej nesmysl to je, nijak to neobhajuju:) jen mi prijde zajimavy, jak absurdne moc jsou speedrunneri po mesicich schopni hru zredukovat
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    any percent = bez omezeni glitchu ci exploitu.

    naklepava se tam jakysi glitch pohybovy kdy te to prenese k waypointu tim smerem kterym te to ..

    uplne zbytecny to je. nekoukatelny k nicemu. proste si stoupnes na zacatek a portnes se nakonec. no fun.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    STARF: co jsou pravidla Any%?

    Co bylo klepání? Má tam funkčníma klávesma nějaké makro?
    STARF
    STARF --- ---
    par mesicu jsem nesledoval ER zip speedruny... dnes mi na YT vyskocil tyden starej rekord pod 4min, slusny:)

    WORLD RECORD Elden Ring Any% Unrestricted Speedrun in 3:56
    https://www.youtube.com/watch?v=6FKtAjCvF5U
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    BIMBAS: ten jsem nějakou dobu používal ale stejně jsem skončil u moonveil, transient moonlight skill je rychlejší.
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    BIMBAS: S tím je sranda, sice jsem už dlouho nehrál (a zase se k tomu jen tak nedostanu), ale jo, je to prdel.
    S ním se dá hrát celkem brzo :)
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    ale musim rict ze me mrzi ze jsem nenarval zadne body do faith. TenSword of Night and Flame mi doslova učaroval :)
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    já jsem cílil taky na čistoktevného kouzelníka, že jako budu všechno vraždit pju pju kouzlama. Nicméně jsem si vzal Moonveil katanu a specialka s ni byla proste rychlejsi, tak byl ze mne ve vysledku spellsword, kterej udelal bububu kometou a pak docistil kontury katanou
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Mě teda baví, že jsme neudělal respec a cpu body kam chci. Takže při vigor 20 nemám moc buffer, ale jinak si kouzlím nebo sekám podle chuti. A to mám vybavení, co mi zvyžuje damage, když mě bijiu. Člověk nemusí být nutně specializovaný a prostě pluje. Chápu, že focusem na specializaci bych tím procházel jak máslem.

    Těď jsem vycheesoval Margotku, páč se zasekl dvakrát v příkopu, tak jsem ji ukouzlil.
    SITH
    SITH --- ---
    já to poprvé dohrál za kouzelníka a teď to podruhé jedu za samurai + blood katany, a musím říct, že to meele je fakt o dost lehčí. Asi to může být i dané tím, že mám logicky větší vigor a tak víc hp a víc mi hra toleruje zásahů od nepřátel :)

    U kouzelníka jsem měl problém, že ač jsem se snažil jak snažil, vždycky mě prostě někdo trefil, došel ke mě a nějak mě našel a já prostě víc jak dvě rány nebyl schopen pojmout.
    Za meele mi to toleruje tři čtyři zásahy dostat, odkutálet se dál, vypít flašku a jet dál.

    příklady:
    a) fire giant. Za kouzelníka děsný porod, skoro důvod ke konci hry, neuvěřítelný peklo. Za meele šel na třetí pokus.
    b) had "togedáááá" Rykard - za meele šel napoprvé
    c) radahn - napodruhé
    atd.

    může to být i tím, že jsem znal taktiku :) nebo jsem už čekal jak se kdo chová a jaké má pohyby, ale hp jsou hp. A samozřejmě blood katany, které jsou OP.
    Kouzelník má sice OP comet azur a nekonečno FP po nějakou dobu kombo, ale to platí jen na bosse kteří stojí (mogh), ne na pohybující se bestie.
    SNOO
    SNOO --- ---
    JOPS: jo kouzelníka asi zkusim, ale vím jak moc mě to nebavilo u DS3. Ale jo to by asi šlo.tak ještě jeden walkthrough s mágem a pak zas čekání na nějaký datadisk nebo dlc, jak se tomu dneska říká :)
    TERZ
    TERZ --- ---
    Já sem tak dlouho nevěděl co si o ER vlastně myslet až můj oblibenej kanál stihl udělat video. Nenechte se zmást názvem, není to jen priblbej rant. Doporučuju i ostatní videa, skvěle se to poslouchá při práci.

    Elden Ring is disappointing
    https://youtu.be/B34PBHYmcnQ
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam