• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    LAHINO: ja to mel doma rok. dostal sem se k typkovi na koni a lady butrflaj. ja bych potreboval vysvetlit co delam spatne nebo jakou mechaniku sem nepochopil. krcim bezmocne rameny, radsi sem to vzdal.
    LAHINO
    LAHINO --- ---
    VON_GILOTINE: Daj sancu tomu Sekirovi, je to paradna mastenica, mna doteraz hrozne mrzi, ze k tomu nevydali ziadne DLC.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    NAGASAWA: ! :)
    Atrium Carceri - Dark Father [Mortal Shell Official Soundtrack]
    https://www.youtube.com/watch?v=OIzkx2l1EyE
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Mortal Shell má k atmosféře DS3 asi nejblíž ze všech soulslike her...škoda, že to neni tak komplexní jako DS, ale mě to bavilo.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    VON_GILOTINE: Mortal Shell je dobra volba. Dohrano. Sice je to kratsi, ale vizual moc fajn a hlavne to ma vyborny audio. Jak jsi ted rozjetej ze Souls, tak to dorazis za vikend. Jinak Code Vein neni freneticky silenstvi, jako Bayonetta a spol. Spis to jsou "DS" v anime štýlu.
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    este Mortal Shell mi byl doporucen.
    jde mi hodne o atmosferu rekneme.
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    NAGASAWA: je to kdyz nak pretahnes mysi jakoby obrazek pres kterej prejizdis do textovyho pole.. stavalo se mi to driv hodne. hrozne k nicemu featura.
    NAGASAWA: zkusim rad, neni to moc bayonetta, devil may cry? to je pro me nesmysl trochu
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LAZARIUS: jj asi se to zrovna nejak zahadne prihodilo
    LAZARIUS
    LAZARIUS --- ---
    NAGASAWA: stane se to, když člověk klikne na ikonu a potáhne -> obrázek se přidá jako příloha ke zprávě
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    NAGASAWA: chm zajimavy. coby priloha avatar. to jsem na nyxu jeste nevidel. co to je za bug?
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    VON_GILOTINE: Code Vein jsi nezkousel? Sice to pretika k anime, ale to by ti vylozene vadit nemuselo. Jeste jsem to nehral, ale cim dal tim casteji k nemu posilhavam.

    LAZARIUS
    LAZARIUS --- ---
    LAZARIUS: agilitu se počítá podle Adaptability a Attunement (myslím, že určuje i rychlost kouzlení)
    LAZARIUS
    LAZARIUS --- ---
    VON_GILOTINE:
    RIVEEK:
    Je to adaptabilita - určuje počet invicibility frames

    "For reference, the iFrames of Dark Souls 1 are 9 for slow rolls, 11 for medium, 13 for fast, and 15 with the Dark Wood Grain Ring."

    That's 88, 96, 105, and 114 Agility, respectively. Remember that Attunement will also raise your Agility a bit, so when respecing, make sure you get that to where you want it first, then level up AGL.
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    RIVEEK: presne tak. omlouvam se. snedl jsem prave extra velkou porci svickove
    RIVEEK
    RIVEEK --- ---
    VON_GILOTINE: já myslel, že Adaptabilitu...?
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    VON_GILOTINE: na SotFS jsou na Steamu často slevy, na původní verzi skoro vůbec... ten pocit prázdnoty to zčásti zaplní tak ze 60-70% :)
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    Zakladni radu vylevlit luck jsem si tu uz poznamenal hh
    JOPS
    JOPS --- ---
    VON_GILOTINE: urcite tu SOTFS, je to tezsi :)
    ENDER
    ENDER --- ---
    VON_GILOTINE: jedu sotfs a je to za me slusnej hardcore, asi nejtezsi z toho co jsem hral (DS1 a 3, ER). Bossove jsou zatim easy, ale obcas mi trva se k nim dostat (chariot jsem udelal asi na 5. pokus, ale bezel jsem k nemu asi 20x)...
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    RIVEEK: na žal a koch by to býti mohlo. zaroven vetsinou se tyto veci vyprodaji a jdou pak prodat.. inu asi zainvestuji. art book bloodborne je masterpiece
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam