• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením




    Demon's Souls wiki | Dark Souls wiki | Dark Souls II wiki | Bloodborne wiki | Dark Souls 3 wiki | Sekiro wiki | Elden Ring wiki

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Nioh wiki | Ashen wiki | Remnant wiki

    rozbalit záhlaví
    TALPENNY
    TALPENNY --- ---
    RUDOLF:
    Co se NG týká jedu neochvějně tetrapod s rotačákama & double Iceworm jehlou a všechno to padá jak hrušky akorát sem tam musim i loadovat z posledního checkpointu protože jsem bez munice . Prubířskej kámen tohohle buildu bude odhaduju Ibis a zatim se mi nepodařilo úplně samostatně vykoumat stabilně funkční MP build. Všichni rychlý jako svině a ubíraj HP spíš "pomalejc" ale jistě. Mám toho rozehranýho víc a k tomu temný tušení že dokud nedorazim AC6 NG++ bude to všechno stát :D BTW je až fascinující jak si dali záležet i s úplnejma pididetailama jako je terminologie atakdál. Njn Japonci ...
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    RUDOLF: Ja jsem momentálně v NG++ ve čtvrté kapitole a teda solidně přituhlo. Alternativní mise jsou výborný a už jsem měl 2-3 regulérní záseky na obtížnosti.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Tak jsem NG+, Snaila v novém oblečku jsem dával skoro dvě hodiny, jinak zbytek šel víceméně hladce. V NG+ jsem dal obě nové mise a už při první jsem čerstvě nabitý HAL vyměnil zpátky za FIRAMENZA, kde jen ruce mám NEU.. něco, jak mají nejlepší firearms.. a nohy obměňuji podle potřeby. Gatling je jistota a protáčím podle mise vertiální/přímé rakety/trajektový granátomet/songbirdy/bublifuky. Preferuji rychlé buildy a kontinuální damage.. zkoušel jsem brokovnice, ale nějak mi to nesedí. Totálně jsem vynechal všechny energetické zbraně a přestal používát blades. Jako bavil mě plasma blade, kterej jde použít z dálky ale krom úvodních kapitol jsem to nevytáhl. teď mě čeká BAWS arsenal, který si nechám na další session..

    Zapomněl jsem pod mostem jistou součástku, páč jsem úvodní dvě AC dělal asi na pětkrát a kolům smrti jsem se vyhnul.. Takže se tam musím vrátit pro combat logy a dáreček. Jinak mám všechny combat logy krom japonskýho mstitele, kterýho mi uznají až v ng+. Ale posledně jsem vytvořil build pro vozíčkáře, kterej na něj snad bude fungovat.

    Musím říct, že hudba při předposlední misi s Rustym mě totálně bavila. Poprvé tam zazněla poziitvní nota. Takže po událostech předchozí kapitoly jsem ocenil dramaturgii.. Přijde mi, že ten soundtrack nevynikne při poslechnu mimo hru. Ale v té hře, je to úžasný.

    Armored Core 6 Fires of Rubicon Soundtrack OST Track 40 Steel Haze (Rusted Pride)
    https://youtu.be/WwTQbvrUsBA?si=0s9orDBkzCJnWO8z
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LOVE_DALI: teoreticky bych to mohl v sobotu vecer na hodinku pustit.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    NAGASAWA: těšba!
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Recenze hry Lies of P. Tenhle Pinocchio není pro děti – Doupě.cz
    https://doupe.zive.cz/clanek/recenze-hry-lies-of-p-tenhle-pinocchio-neni-pro-deti

    ies of P jsou jednou z her, u kterých se naskýtá otázka, jestli si od ostatních her nebere až příliš mnoho. Už jsem mluvil o soubojovém systému, designu úrovní či systému levelování. Při hraní jsem ale viděl i další podobnosti. Konkrétně s prvním Dark Souls. Jedna z pasáží připomíná přecházení po trámech v Anor Londu. V další se mi zase vybavovaly nemilé vzpomínky na první návštěvu Blighttownu.

    Byly momenty, kdy jsem si říkal, jestli to náhodou už není trochu moc. Když se na to ale podívám s odstupem, Lies of P to celé zakomponovalo do vlastního světa, do světa, který má hloubku, a i když má základy ve světově známém literárním díle, tak v takové verzi bych si ho dřív nedokázal představit. Vývojáři se ho zkrátka nesnaží prodat tím stylem, že tohle je hlavně to hardcore RPG a Pinocchio je tady jen jako inspirace. Příběh loutkaře a jeho výtvoru tvoří pevný základ a nebál bych se říct, že by fungoval i v jiných žánrech.

    Spojením Pinocchia a výborně zpracovaných souls-like mechanik se studiu Round8 podařilo vytvořit něco, co je v mých očích schopné konkurovat samotnému FromSoftware. Doufám, že i jejich další tvorba povede tímto směrem. S jejich prvním pokusem, který jim vyšel naprosto parádně, spíš dotahují konkurenci a ukazují, že mají schopnosti na to, aby byli silným hráčem v tomto žánru.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    LOVE_DALI: já streamuji AC6 na youtube když hraju, většinou jen přes víkend. Jsem v druhé části třetí kapitoly.
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    Kluci, neplánujete někdo stream AC6? :)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    AVATAR: po demu mi to prislo konzistentni a svet daval smysl. Po Bloodborne, kde byly hektolitry telnich tekutin byly vsechny ty parni stroje a ozubeny kolecka fajn zmena.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    NAGASAWA: jestli se to tak da nazvat :)
    Je to takovej kockopes, kterej me neoslovuje. V cele s postavickou, kterou mam ovladat.

    Ale gameplay vypada epicky.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    AVATAR: jakej setting myslis? Ten Steam Punk?
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    NAGASAWA: skoda toho settingu, jinak to vypada fakt dobre.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Tak Lies of P si zatím v prvních recenzích vede dobře.

    IGN - 8/10
    "With an awesome weapon-crafting system, some really memorable boss fights, and one of the better stories we’ve seen in this genre, I can enthusiastically recommend you spend your time hanging out with Geppetto and friends."

    GameSpot - 8/10
    "Lies of P is content to adorn existing mechanics and ideas with its own story and aesthetic. This may be a derivative approach, but it nails the core Souls-like experience, with each of its various mechanics seamlessly coalescing to create a thrilling action game that's challenging, varied, and dripping with atmosphere."

    Polygon - Recommended
    "The game surprised and engulfed me with its grim tale, in which greed and obsession for power turned a city against itself. Despite a clear obligation to pay homage to its pioneers, it carves its own reality — one in which you decide which illusions to believe in."
    TALPENNY
    TALPENNY --- ---
    NAGASAWA:
    Heheh nezdálo a těchhle podělů tam bude víc-stopro Ice Worm dmg na konci a Ibis se bude teleportovat po celý mapě. Na NG+.... už bude problém asi i Swinburne ale třeba bude na konci animace kde mi Eomer v chest rigu poklepe na rameno a následně bude odcházet chodbou s mocnou kabeláží k obřímu AC na lešení v oblacích páry
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    TALPENNY: a ja si rikal, ze se Rusty zdekoval od Juggernauta nejak brzo a jestli se mi to nezdalo.
    TALPENNY
    TALPENNY --- ---
    NAGASAWA:

    Zimmermanny mě serou protože je tam na můj vkus delší přebití a u ručních missile launchers mám pocit že nefungujou i když to tak není takže jedu neochvějně čtyřnožce s dablovanou Jehlou- na NG Juggernauta jsem musel dokonce dvakrát protože kolega nyni zdrhá o něco dřív :D BTW důrazně doporučuju tetrapod s Dizzy granátometem v každý ruce. Byl bych počítám tak v půlce ale vzhledem k tomu že se mi dokonce už jednou podařilo sundat protivníka v MP ( btw vzhledem k tomu jak jsou kucí a holky rychlý bych to opět viděl na X malejch hadů s mouse & keyboard adaptérama jako ostatně obvykle) je campaign vedlejší zábava ke který utíkám když dostávám na prdel případně mě OT BG3 tahovej systém přivádí k nepříčetnosti. Zákysy vidim víceméně stejně jako u standard kampaně ale true endgame bosses budou stoprocentně stát za to a prej tam jsou dál věci typu 3 solid AC místo dvou apod. takže.... :D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    TALPENNY: Rozjel jsem NG+ v combu Zimmermann + Moonlight Sword a teď teprve je to s extrémně rychlým buildem prdel. Po dvou hodinách jsem ve třetí kapitole u první extra mise, tak jsem zvedavej s čím se vytasí.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    RUDOLF: Nene vyzkousim
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Btw. Všimli jste si při testování gearu, že training AC s vypnutým AI občas vystřelí rakety? Mám pocit, že při assault boostu ale nevím přesně condition. Jakoby v sobě měl AC nějakou automatickou obranu.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam