• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    No, ale je celkem nepřekvapivé, že zdroje pro fantaskní světy jsou inspirovaný naším světem, historií a různými kulturami. Tak je to zpětné rozklíčovaní inspirace celkem selský přístup. Zvlášť pro Japonce, pro který je naše architektura a historie dost exotická, jak vizuálně, tak faktograficky. Pro ně je to skvělý materiál, který si můžou přepracovat a přisvojit a přijít s nějakou novou inspirací, obohacenou o jejich vlastní kulturní koncepty. Kvůli tomu máme rádi ten asijský spin na naše reálie.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    AIAX: Víš, co v japonštině znamená slovo havel? :)
    AIAX
    AIAX --- ---
    VON_GILOTINE: "Co vylozene rozesmiva jsou vselijaci druhoradi radoby vaatiove kteri maji plna videa o tom ze ta a ta zbran ci architektura je totozna s necim z reality a hned z toho vyvozuji.. omg."

    Jj, i když jsem někde četl, že Miyazaki a spol. cestovali po Evropě, asi během produkce Demon's Souls, včetně Česka, takže v DeS a DS1 jsou pak názvy jako Ostrava a Havel a některá architektura pak připomíná pražskou gotikou nebo židovský hřbitov. Těžko soudit, ale ta Ostrava a Havel fakt nejdou přehlídnout.
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    AIAX: jak rikas. Tam to vopravdu je v ty hre.
    Jinak absurdni mnozstvi tech videi trpi tim jevem co ma nejaky nazev kdy jen proto ze neco nejak cosi pripomina tak to neznamena ze je to zamer a ma to vyznam.
    Co vylozene rozesmiva jsou vselijaci druhoradi radoby vaatiove kteri maji plna videa o tom ze ta a ta zbran ci architektura je totozna s necim z reality a hned z toho vyvozuji.. omg.
    AIAX
    AIAX --- ---
    VON_GILOTINE: Zrovna Vaatiho video o Bloodborne mi přišlo jako jedno z mála od něj, kde si půlku toho loru netahá z konečníku. Většinou jen převracím oči v sloup, ale BB převyprávěl skvěle.
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    Asi nejlepsi na to teda byl bloodborne kde ten background storytelling dosahl vrcholu jak formy tak obsahu.
    Miquella to mozna prekona ale..v te udernosti to uz nikdy nebude tak sileny rozklad jako v bb.
    Nicmene to nejlepsi z fromsoftu povetsinou prislo v datadiscich tak se nemohu dockat ze prekonaji old.hunters a ringed city
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    V naky bod clocek zacne koukat zulliewitch a vaativydia a vsechny ty dwsitky hodin v souls hrach obrati v lore-orgie fascunujicich motivaci a charakteru. Ale..mozna si to jen namlouvam
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    tam bude zas nejaky princip "kdo hoří zapaluje"
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    HAVANA: Na to asi zkoukni nějaký videa o počátku Dark Souls serie od LoreMasters, viz např.

    Příběh Dark Souls - Část 1 [ CZ / Česky ]
    https://youtu.be/F574-AQsl8Y?si=NwQq5DK1lJLWJzXV
    AIAX
    AIAX --- ---
    HAVANA: Bossové mají unikátní soul, kterou si vezmeš jako trofej, když je krouhneš, takže nemůžou obživnout. Můžeš ji "sežrat", anebo z ní něco vykraftit.

    A proč mají jinou soul než obyčejní joudové, na to si už musíš udělat vlastní head canon :D
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    PHOW_SAATCH: No to vím..mě jde do to jak tohle vlastně řeší lore
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    ono je to vysvětlení teda i v lore...
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    HAVANA: Třeba v Dark Souls 2 tušim sis moh bosse daný oblasti znovu vyvolat, pokud jsi po tom hodně toužil, ale já osobně jsem po tom teda nikdy netoužil :D
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    HAVANA: Bossové v souls hrách jsou většinou strážci úrovní (nebo příběhovejch itemů), bráněj ti v postupu dál, navíc z nich padaj boss weapons apod, tudíž neni důvod, aby se obnovili, to už by bylo hodně maso. Obnověj se ale v novym průchodu hrou (New Game +).
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    Možná to někde je, ale asi mi to uteklo...umřu, obzivnu, běžím pro runy/souly/echoes...potud chápu. Takhle ten svět funguje. Stejně tak se ozivej i nepřátelé. Ten svět tak funguje, v pořádku. Ale jakto že ty nejsilnější nepřátelé, bozi, polobozi, postavy který ovladaj celej ten svět nemaj tu samou schopnost? Blbej jouda co má pochodeň ozivne po tom co umře, ale boss ne?
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    BIMBAS: Je to lehce cheesy, ale na druhou stranu, ta hra je udělaná tak, aby sis našel co funguje, takže to je morálně úplně v pořádku. Kdo říká, že si musíš zlomit oba palce u dodgovani?
    Play smart, not hard :D
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    HAVANA: presne. Tady neni cas na hrdinství, je to osklivá a zlá země.
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    BIMBAS: Comet azur je úplně nesmysl :D

    Niall. X pokusu a nedostal pod 70%, zkoušel sem různý ashe, ale fajt vypadal vždycky stejně..dal sem mu párkrát hit, ale pak už sem jen utíkal před jeho summonama, až mi došla stamka a neměl sem ani na cast ani na dodge přímo od něj...Pak sem řek že už na to seru, a poslední pokus zkusím prostě zerg..

    Potka, comet azur....za dvacet vteřin bylo hotovo. Asi mi nedal ani hit (summoni nabehli přímo do comety...jaj)
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    HAVANA: ja s casterem prosel hru v podstate s kombioinaci navadenych stel a kometou. Summon vojáků s tower shieldy aby mi zastavili nepritele a pak slzu na nekonecnou manu a vyfotit ho korektne kometou. Vetsinou problem nastal kdyz bylo nepratel vic, nebo uhnul nebo tak :D pak priisla rada na tanec s Moonveil katanou
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    Hahahaha...

    Takže cometou uprcat nohu, hned po přechodu do druhý fáze vypít potku na casteni zdarma a zvýšenou magic dmg a poslat do něj comet azur...
    Pak skočit na mounta ujet, doplnit hp/FP a těch zbylejch pár HP dosusnat nějak...

    Krásný to bylo :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam