PHOW_SAATCH: Tohle dost záleží na tom, co konkrétně ti na soulsovkách sedí. Jestli to hraješ hlavně kvůli bosům, nebo buildům, nebo loru, nebo level designu, jestli ti víc sedí taktický nebo rychlý combat atd. atd. Spousta toho je subjektivní.
Já třeba už od DS1 hodně dám na dobrý level design, strašně mě baví bloudit a objevovat atd., a taky mě baví dělat různé buildy, takže mě LotF nadchnul, kdežto Lies of P v tomhle moc ne, to je fakt dost přímočarý koridor a ta customizace je dost omezená.
Zase si umím představit, že kdo má na soulsovkách nejradši bossy a nevadí mu omezené buildy a neexistence multiplayeru, tomu se bude mnohem víc líbit LoP, protože bossové v LotF fakt nejsou nic moc.
TERZ: Ad zkratky - máš naprostou pravdu, že pokud můžeš warpovat od začátku, je spousta zkratek nefunkční. Pamatuju, že tím dost trpěla DS3, kde některé zkratky byly vyloženě komické (napadá mě Archdragon Peak). V LotF je to občas taky pravda, ale spousta zkratek je tam v rámci levelu a smysl dávají. A navíc fixní vestige jsou tady fakt daleko od sebe a tu přenosnou máš jen jednu, takže zkratky často dost pomáhají, pokud třeba farmíš, probíháš levely sem a tam atd.
Jo a ten "rally" systém není úplně vykradený z Bloodborne, je to náhodou docela originální řešení "turtlingu", protože se to týká jen poškození za štítem. Štíty totiž neblokují úplně, dají ti část "bílé" damáže a ty ji pak musíš dorallyovat (ty vole čeština). Za mě to funguje super, třeba FromSoft si nad turtlingem lámou hlavu už od DS2 a na tohle nepřišli.