MATEEJ: Já osobně mám jednoduchou filozofii - nasrat vývojářům na tu jejich debilní škudlivost s upgrade materiály. Dělají to prakticky všechny soulsovky a je to kreténismus.
S tím upgrade systémem, se kterým přišly Demon's Souls a který teď používají úplně všichni, není nejmenší důvod nemít v různých fázích hry přístup k libovolnému množství šutrů odpovídajících té fázi - např. už v Limgrave bys měl mít možnost zvednout si, řekněme, na +5 všechny zbraně, které bys chtěl, zkrátka aby sis mohl všechny pěkně vyzkoušet a furt neřešit, že "jestli svých drahocenných 8 šutrů, které jsem v potu tváře sesbíral za 20 hodin hraní, narvu do téhle zbraně a ona bude na hovno, tak jsem v prdeli".
Takže kdykoli hraju soulsovku, prostě si upgrade matroš načítuju, kdykoli chci vyzkoušet nějakou zbraň, kterou jsem zrovna našel (nebo kdykoli jsem všechny své šutry neprozřetelně natrkal do nějakého salámu a chci zvednout něco jiného). I když samozřejmě v nelineární open-world hře jako Elden Ring jsem musel trochu opatrněji zvažovat, kdy přesně si načítovat jaký stupeň šutrů, abych to zase nepřehnal a uprostřed hry se už neoháněl nějakou +25 endgame katanou že.
P.S.: To samozřejmě dělám jen při prvním průchodu, u dalších už víš, které zbraně stojí za to a které za hovno a taky už víš, kde jsou ty tentononc, co u obchodníků odemykají šutry k nakoupení.