PHOW_SAATCH: To já všechno vím, ale znovu - nejde jen o nastavení dolů, ale i nahoru. Třeba v Sekiru bych velmi uvítal větší čelenž, protože kdykoli to teď spustím, 95% procházím s prstem v nose, i bez talismanu a se zvonem.
Nebo další příklad - Kingdom Come mělo původně taky jen jednu obtížnost, protože Viktor Bocan v jedné přednášce prohlásil něco podobného jako ty - volby obtížnosti jsou zbytečné, hra by měla mít jednu pečlivě vybalancovanou obtížnost a basta. Jenže pak kromě těch, co mrmlali, že je to moc těžké, začali jiní mrmlat, že je to moc lehké. A tak za pár měsíců přidali do hry Hardcore mode a nový průchod na Hardcore byl pro mě jeden z nejpamátnějších herních zážitků ever. Protože prostě ta hra je hlavně o imerzi a ta je na Hardcore vynásobená deseti. Ale pro jiné by byl zase Hardcore neskutečný oser.
Proto říkám, že volby obtížnosti - nahoru i dolů - jsou prostě u akčních her must have. Protože prostě když máš jen jednu, tak ji nikdy nenastavíš tak, aby vyhovovala všem, nebo aspoň většině. Ale agree to disagree.