• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením




    Demon's Souls wiki | Dark Souls wiki | Dark Souls II wiki | Bloodborne wiki | Dark Souls 3 wiki | Sekiro wiki | Elden Ring wiki

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Nioh wiki | Ashen wiki | Remnant wiki

    rozbalit záhlaví
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    RUDOLF: Fake difficulty boss battles ... Making Ai read input does not mean a challenge. :D

    LOL... Ten člověk evidentně nikdy nehrál Metal Gear Solid
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Why Are People SO MAD About Elden Ring DLC?
    https://youtu.be/ct_KBYs7azA?si=a1t7BpZ1110yWVKK
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    Až mi to u Messmera nepůjde, možná před tou soškou zkusím podříznout kozla :D
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    FRIZER: Já si postavil postavu tak, abych moh zkoušet všechno, co hra nabízí, chybí mi jen pár kousků z Faith a Dexterity sekce :)
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Krásná lokace, do který jsem vlezl.



    A pak jsem přišel o 16k run. :)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Romina naprosto nadherny boss...pripomnelo DS2...ale ty barvy...nadhera. Pro kouzelnika bude lehkym soustem...co me trochu toci, jedu Vigor, Endurance a Strength, takze spoustu nadherne vybavy nemam moznost vyzkouset....zatim.
    USHUI
    USHUI --- ---
    jako radahn je fakt moc, druha faze rage quit
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    Che, to netrvalo zase tak dlouho a blackgaol degen a tančící buchta na ostrově lehli, vypadá to, že Zweihander s Giant Hunt je v mausoleu way to go.
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    Pales Castle, Romania

    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    Research hall ach boze.♡♡♡♡♡ Teda specimen library nebo tak nak.. letajici tarantuloškorpioni.. novej typ bazilisku, konecne k necemu je vitality talisman.. cim dal divneji ch9vajici se npc, divna brecici postava za locked dverma na kterou zatim nemam prompt. Proc z jedny veze vedou tri vychody do tri naprosto odlisnych lokaci.. tajemnej svitek na secret rite, ale kde a jak?!
    Ty memberberries, dvoubarevnej mec, vypousteni flooded districtu, nova seal na novy kouzla, hypermedved, cerveny stonozky, kde sou sakra ty zbyly tri hodny co sem este nepotkal..
    Nechci aby to nikdy skoncilo a nemuzu se dockat az to pujdu znovu a budu treba vedet koho z npcs oznacit..
    Katakomby me mega bavi...vlastne je to oaza bezpeci od děsu Shadowlands
    RIVEEK
    RIVEEK --- ---
    já si připadám jak malý dítě, který přes noc zapomněli v hračkářství s cukrárnou v jednom. Klasicky velký bossové se mi hrajou blbě, protože se neorientuju a takový tančící lion, vidím prdlačku co dělá, bordel výbuchů na obrazovce a bos furt někde v luftě a já mu čumim skrz textury těla, ale stejně šel na třetí pokus.
    A ten dizajn! To jsou orgie! Normálně jsem se několikrát zabil pádem z útesu, protože jsem se kochal jak ten doktor z Vesničko má středisková!
    Jeskyně živých hrnců tedy dost deziluze, ale ty panoramata. Teď mám před sebou nějakou "forge" a Old Iron King jako by mi mával z let minulých. B-O-Ž-Í ! ! !
    Mrzí mě, že mi PSko nezaznamenalo dvě hodiny z průchodu - chyba mezi gamepadem a gaučem :-) ale jinak si to nahrávám pro vnoučata :-D
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    HONZA09: Smely plan...Persona 5 mam tak 160 hodin a zdaleka nejsem u konce, Dragon Quest XI tak 110, taky tak v pulce...Chronoblade Chronicles radsi ani nezacit.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    HONZA09: Je to tak. Dragon's Dogma na K/M si taky nedokážu moc představit.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    PHOW_SAATCH: Já jakýkoliv Souls hry dlouho odkládal hlavně z důvodu, že jsem neměl až donedávna DualSense kontroler. Respektive žádnej normální gamepad a hrál jsem jen klavesni e + myš. Bylo mi jasný, že hrát to přes tenhle input je peklo samo o sobě. No a pak jsem si koupil impulsivně Dragon Dogma 2, kde jsem rychle přišel na to, že si to na klávesnici taky nezahraju. Takže jsem si pořídil i gamepad a teď můžu konečně hrát i jRPG hry, na který jsem roky jen koukal s tím, že jsou dělaný hlavně pro konzolisty.
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Safra, musím do toho skočit, Morga mám hotovýho už tři měsíce, [MATEEJ @ Dark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením] , ale chtěl jsem s tou postavou dojet základní hru do konce a stojím těsně před Godfreym/Louxem...
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    SADAKO: "Hráči si stěžuji, že hra od From Software je (na ně,) příliš těžká." Dlouho jsem se tak nepobavil :)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    kdo si chce udělat recap prvního fragmentu mapy.. Potěšilo, že i vaati přehlédl dvě místa a zmínil je, o kterých jsem věděl ale o jeskyni s obrazem v úvodní planině jsem netušil a to jsem byl od ní kousek.

    Thoroughly exploring the first area of Elden Ring's DLC
    https://www.youtube.com/watch?v=BBZKE-v6OpQ
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    VIRIK: Level všeobecné frustrace se imo odvíjí od toho, jak to člověk hraje; jak jsem hodně explorační typ, tak neběhám hned na bosse, ale prostě si procházím mapu, u toho čas od času nevyhnutelně seberu Scadutree a ten spirit blessing, až se k nějakému bossovi konečně dostanu, tak nevyhnutelně bude náklep, ale třeba si před smrtí ještě stihnu prohlédnout, co vlastně dělá v první fázi :D plus hraju s ohledem na to, že jsem glass cannon na různé vzdálenosti, takže si hodně obhlížím terén a využívám jeho výhod; jednoho draka šlo v pohodě sundat Loretta's Mastery z příhodného skalního převisu.
    Největší problém jsou pro mě zatím evergaoly (tedy v DLC mausolea), malý prostor a nemožnost vyvolat si spirita je pro mě strašně napiču. Ale dám tomu čas a zúčtujeme spolu, asasvině Alecto a Vyke číslo dva mi taky trvali strašně dlouho a nakonec exli.
    A designově je to totální žrádlo, včetně toho, že se nebáli místy pořádně zatnout dráp i směrem body horror.

    HAVANA: Mno, jestli někdo čekal, že DLC bude lehčí než základní ER, ačkoli FromSoft celou dobu zcela explicité říkal opak, tak mu asi není pomoci :D
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Zatím mám poznačený tři undefeated bossy. A wyrmdragon ani nemá jméno. Mám ještě dva dny volna, ale už cítím levou ruku. Tak zítra budu dohánět 2nd job práci a snad budu mít po práci čas na pokračování.

    Btw. něco mě zajímalo, tak jsem otevřel wiki a neměl jsem;-) To nazdařbůh, kam to s buildem jde, mě baví. Ale namíchala se mi tak trochu komplexnost. Tak jsme to hned zavřel. Chtěl jsem si odpočinout od rozhodování v Dragon’s Dogma a bum, bylo to v ER, je to i v DLC. Ale vlastně nevím, třeba jsou to jen kosmetický rozhodnutí;-)

    Taky jsme poprvé zkusil prosprintovat néjaký údolí na koni k další grace. Nic moc tam nebylo. Často chodím metodicky a teď mám pocit, že jsem si ubral ten první pocit explorace. No a furt mám kam jít, když se někde zaseknu. Ty grafický poznámky v mapě miluji. Mám naznačený větve cest kudy jsem jeśte neśel apod. Můj vlastní todo list;-)
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    AIAX: Blood build (rivers of blood + blood uchigatana) celkem funguje. Furt to blooduje.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam