• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    Zaroven kdyz radagon je marika a pritom meli svatbu a deti..
    Kdyz promised consort je maso z mogha napusteny radahnovou dusi a oblecenyv radahn kostynu.
    St.trinu hlidaj kosti z radahna i konika.
    No je tam toho dost.
    Ale ten koncept ze mikella vsechny seductnul totalne je mi sympa

    Jsem mirne nakvasen nebot omylem jsem si o jedenkrat vic promluvil s ledou a uz mne to odrizlo od druhe casti jejiho kvestu. Daamn.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    VON_GILOTINE: plus má bokem odloženou část své duše St. Trínu;-)

    Ale incest, kdy si ani nejsi jistý jestli hetero nebo homo, pravděpodobně obojí a jelikož jsou to bohové, tak i něco mimo lidskou představivost. Seems legit.
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    Mi prislo ze miquella je kluk co obdivuje radahna
    AIAX
    AIAX --- ---
    Tak jsem se mrkl na Vaatiho "Lore Revelations" video..... a furt tomu nerozumím :D

    Miquella je jakože ta holka s krásnýma dlouhýma blond vlasama a copánky, ale zároveň je to Melaniin brácha. Aha.

    A proč jako... a kam jde? O co mu jde? A proč my ho sledujeme? A kdo je vlastně kurva Marika s Radaganem?

    What the f... eh. Buď jsem už starej a blbej, nebo Miyazaki to nemá v hlavě v pořádku. (možný je i obojí, samozřejmě)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    15 Amazing Secrets in the Shadow of the Erdtree DLC
    https://www.youtube.com/watch?v=pn8ETIB7smg
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: dá se tím ušetřit to první obíhání na koni.

    Twitch
    https://www.twitch.tv/videos/2190653778
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Btw.. když na sebe vykouzlíte unforseen form, tak se i na koni se vyhnete útokům zdálky od chodící pece.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    PHOW_SAATCH: dají se backstabnout?
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    SADAKO: Oni jdou parírovat docela jednodušše, nepovede se to úplně pokaždý, ale dá se to natrénovat. Nebo stealth a la Sekiro
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    SADAKO: Aha. Já je považoval za nesmrtelný (což vlastně, pokud jdou zabít jen skrze parry je pravda), a taktika byla nahodit talisman co nedělá zvuk a prosneakovat se kolem nich pryč
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    HAVANA: Good for you, mě si prostě při prvním setkání nakrájel jak Umbrtka salám :D ale já mám občas haluzní záseky, třeba týpek na konci Darklight Catacombs pro mě byl horší než hroch.

    btw. Aging Untouchable v Abyssal Woods se dá fakt umlátit jenom po succesful parry? Woe is me, parry úplně není můj oblíbený skill, vlastně parry nedělám vůbec, LOL, to bude bolet
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    SADAKO: Hehe. Mě třeba sednul totálně a na první sem ho nedal jen proto, že sem měl vyplacany všechny lahvičky po cestě k němu
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    SITH: Tak dex mrdka, byť ne přímo boss, tam je; jak se jede přes ty demihuman kkty v Cerulean Coast, tak je tam jeden mob zmrd, který používá asi tu Onze katanu, co padá z demi-human queen, co je kus od něj a ten mě napoprvé rozsekal tak, že od té doby, kdykoli jedu kolem, tak ho mstivě zdálky sesmažím kometou.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    AIAX
    AIAX --- ---
    RUDOLF: Může prostě být, že hromadu míst prostě nestihli pořádně zabydlet, dát tam nějaký promyšlený mob placement. To se jim stalo už hodněkrát, že něco nestihli, nedotáhli, podcenili atd. Vzpomeňme na Lost Izalith nebo na podivně splácaný svět DS2 nebo na různé nedotaženosti a odbytosti v DS3. To všechno Miyazaki sám pokaždé přiznal a omluvil se za to.

    Já zas tolik nepyskuju, taky si užívám to přemýšlení "a jak se doprdele dostanu TÁMHLE", to mě baví hodně. Už jednou jsem se musel podívat do návodu, protože jsem kurvadrát přehlíd jednu jeskyni... dvakrát. Takže tohle je dobrý.

    A možná spoustě jiných lidí ta řídkost mobíků vyhovuje, pamatuju si, že loni spousta lidí nadávala, že v Lords of the Fallen je hustota nepřátel moc vysoká, což mě naopak velmi vyhovovalo. Každý pes jiná ves holt.
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    SITH
    SITH --- ---
    Tak je pravda že ta červená nebo modrá pole si o nějaký ten souboj s dex bossem tanečníkem přímo říkala, ale dostali jsme dancerku ve sklepě
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    PHOW_SAATCH: yep, DLC je designovaný tak, aby hráči zkoušeli co nejvíc buildů a nových zbraní a pak s tím přišli do základní hry a dali si ji znova, bez toho aby byli overpowered runama z DLC.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Já jsem odkojený DayZ a prázdnota mi ve hře vyhovuje, prázdno je místo, které zabydlíš a je velká šance, že tě nikdo v lese nenajde, když nerozděláš táborák.

    Tady DLC ještě počkám. Nemyslím si, že by FS nebo Myazaiki něco nechal náhodě ale že sleduje nebo testuje nějakou ideu (třeba pro jinou hru). Spíš se ukáže s odstupem, jak tu hráči vezmou. ER byl pro starou komunitu trochu zklamáním, ale pak to přijali jako krok jinam. Každopádně, ta prázdnota je reflektována ve videiích na youtube. Jestli se to přijme jako část lore, nebo špatný design, nebo něco jiného - uvidíme. Mám u ER rád, že některý věci člověku docvaknou až později.
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    Já vnímám tu prázdnotu jako jasnej designerskej záměr. A vlastně oproti tomu zmiňovanýmu ubi, kde máš na každým metru něco, je to strašně osvěžující. Můžeš si užívat ten open world bez věčnýho rušení v podobě repeated questu, otazníků, vykricniku atd...a pak když během ty explorace něco objevis, tak si to má mnohem větší dopad na tvůj zážitek.

    Vlastně je to stejný jako s těma tuhejma bossama. Explorace a svět není zadarmo, a nepotřebuje na tebe házet každý tři vteřiny něco dalšího
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam