RUDOLF: Může prostě být, že hromadu míst prostě nestihli pořádně zabydlet, dát tam nějaký promyšlený mob placement. To se jim stalo už hodněkrát, že něco nestihli, nedotáhli, podcenili atd. Vzpomeňme na Lost Izalith nebo na podivně splácaný svět DS2 nebo na různé nedotaženosti a odbytosti v DS3. To všechno Miyazaki sám pokaždé přiznal a omluvil se za to.
Já zas tolik nepyskuju, taky si užívám to přemýšlení "a jak se doprdele dostanu TÁMHLE", to mě baví hodně. Už jednou jsem se musel podívat do návodu, protože jsem kurvadrát přehlíd jednu jeskyni... dvakrát. Takže tohle je dobrý.
A možná spoustě jiných lidí ta řídkost mobíků vyhovuje, pamatuju si, že loni spousta lidí nadávala, že v Lords of the Fallen je hustota nepřátel moc vysoká, což mě naopak velmi vyhovovalo. Každý pes jiná ves holt.