• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    VITEKK
    VITEKK --- ---
    NAGASAWA: vcera sem se asi hodinu snazil udolat toho hlavatyho tlustocha nez mi doslo ze ho asi nemam zatim udolavat..
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    Tak už mi zbejva jen Midir.
    Slave knight gael je nově jeden z mejch nejoblíbenějších boss fightu..

    Ne extra náročnej na komba, ale náročnej na dylku, takže musíš mít všechno zmasterovany na jedničku.


    Midir je všechno co nemám rád. Velkej kus pixelovy skvrny, total chaos a HP jak namrdano. Zlatý draci z elden ringu, kde si mu moh aspoň ojebavat nohu
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    PHOW_SAATCH: Tak jsem ten Steelrising dohrál :D Jako systemove to bylo celkem fajn. Level designem a opakovanim uz mene. Sice nemam nic proti francouzske historii, ale byl jsem v ni pomerne dlouho. Po cca 13h me uz ty parky, ulicky a saly zacinali nudit. V tomhle mi Lies of P prisel mírně lepší. Hýbalo se to použitelně. Nakonec jsem to dohral na sílu. Dotáhl jsem ji na 20 a pouzival jsem ty tezka kola. Nasel jsem jedno co pekne staggerovalo nepratele, takze to bylo celkem lehke. Kdyz se mu nechtelo tak jsem si ho zmrazil puskou a o to dostal vetsi cocku, pac si musel pockat nez roztocim full charge pumelici, co brala kolem 1000hp. Ti velci roboti pochodujici se sloupem sly na 3-4 rány. Sekundární abilitu jsem skoro nepouzil. Tohle kole se umelo 3x zatocit. Bossové byly spíš v žánru z těch lehčích. Vysloveně problém jsem neměl se žádným, no možná s prvním, než jsem si zvykl na tempo hry a navíc jsem ho bacal nejakou halapartnou, ktera mela fakt debilni utok. Ale jinak hej, jak tu nekdo psal a AGI buildem by to bylo asi rychlejsi. Já se hrou proházel na zem, nosil jsem armor jen podle velikosti brneni, zbytek mi byl jedno. Takze to shrnu tak, ze to byla pekna prochazka po renezancni Parizi a jdeme dal. Za me tak 6.5/10. Sralo jak s narustajici silou a armorem vypadam cim dal tim vic jak dečka pod kytku. Cekal bych nejake naopak zdrsnovani
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Tak ja jsem po prvních dvou hodinách na PS5 spokojenej

    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    BIMBAS: Petr tomu dal na Vortexu 5/10 a jak s nim vetsinou souhlasim, tak tady myslim trochu ustrelil. Za me tak 7.5. Je za tim videt spousta poctivy prace. Prostredi je mistama trochu monotonni, backtracking taky uplne nenadchne, ale jinak porad nadprumer. A ze je to radoby kopie BB mi fakt nevadii :D
    AIAX
    AIAX --- ---
    PHOW_SAATCH: Ta pravá výhoda super rychlých zbraní jako claws je stun (nebo jak se to jmenuje... immobilization?), který procuješ pomocí hitů. Takže čím rychlejší hity, tím rychlejší proc. Stun buildy jsou hodně OP, to prostě chceš.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    BIMBAS: Já jsem jel šavle. Nemaj o tolik menší DMG než heavy weapons a přitom je to mnohem rychlejší.
    AIAX
    AIAX --- ---
    BIMBAS: Na první hru je zdaleka nejlepší DEX build. ALCH je super, jenže potřebuješ pumpovat dva různé staty naráz a to je vyloženě věc na NG+, a STR zbraně jsou pomalé.

    Nejlepší zbraní v celé hře jsou Nemesis Claws a ty naštěstí najdeš během první hodiny, někde ke konci toho úvodního zámeckého parku. Pak už po zbytek hry nepotřebuješ nic jiného (leda by sis chtěl zvýšit challenge nebo vyzkoušet jiný playstyle).
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    celkem se mi libi ta koule na retizku, pomerne inovativni zbran a jeste to umi fire build
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    jsem si poridil Steelrising na popud infa tady a musim rict ze to neni spatny. Ta tech 10euro nebo za kolik to je pekny.
    Mate nekaji hint co je vseobecne dobry ? Asi to probehnu jen jednou tak abych jel korektni build. Tyhle mensi hry nemivaji takovou variabilitu tak at si nenabehnu ze treba heavy zbrane kvuli tempu hry stoji za prd
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    NAGASAWA: Asi chvilku počkám ještě :)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    HAVANA: Zatim jsem se k tomu nedostal. Finisoval jsem Kunitsu Gami, ale dneska se na to vrhnu. Koukal jsem, ze performance mod nedava moc smysl a paradoxne to nejlip jede a vypada na performance. Cinani uz psali, ze vsechno postupne fixnou a ze se omlouvaji za trable. Stiznosti tam jsou jeste na neviditelny zdi, ktery nabouravaji exploraci pac jsou nektery mapy vylozeny bludiste pri hledani skrytych bossu a ty zdi tomu v lese moc nepohamaji, pac tam neni mapa. To pry taky opravi.
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    NAGASAWA: Čet sem docela stížnosti na ps5 verzi že maj ne úplně odlazeny módy a že se to na všech seká
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    8 Minutes of Phantom Blade Zero Gameplay | gamescom 2024
    https://youtu.be/BBYkJg1yOY8?si=lgpgTHrTdxBO97oj
    AIAX
    AIAX --- ---
    PHOW_SAATCH: Přesně.

    Jinak mouchy nejsou podstatné, pokud zbytek obsahu je super. DS1 má jednoho z nejhorších bossů všech dob a snad nejhorší level ze všech soulsovek ever, a pořád je to jedna z nejlepších her, co kdy vyšly.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    AIAX: Sterlrising je super. Jediný, co bych trochu vytknul je občasný bloudění, kdy jsem úplně přehlídnul kotvu pro grapling hook. Voskový xichty neřešim. Je to poctivá hra se strong BB feelingem, i když má svý mouchy
    AIAX
    AIAX --- ---
    Já jen, že Steelrising je zrovna za deset babek. Myslím, že za tu cenu to určitě stojí. Minimálně pro každého, kdo si rád zahraje i soulsovku od jiného studia než FromSoft.
    AIAX
    AIAX --- ---
    PHOW_SAATCH: Jj, zahlíd jsem. Srážka kultur, podobně jako kdysi KCD vs. američtí novináři :D :D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    AIAX: Mám to na PS5 a je to v cajku. Souls to vylozene neni a spis to pusobi jako akcnejsi hack'n'slash rpg boss rush. Celkem ocenuju, ze tam neni mapa a tak te to nuti prohledavat kazdej kout. Po dvaceti hodinach poslu report.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam