PHOW_SAATCH: Tak jsem ten Steelrising dohrál :D Jako systemove to bylo celkem fajn. Level designem a opakovanim uz mene. Sice nemam nic proti francouzske historii, ale byl jsem v ni pomerne dlouho. Po cca 13h me uz ty parky, ulicky a saly zacinali nudit. V tomhle mi Lies of P prisel mírně lepší. Hýbalo se to použitelně. Nakonec jsem to dohral na sílu. Dotáhl jsem ji na 20 a pouzival jsem ty tezka kola. Nasel jsem jedno co pekne staggerovalo nepratele, takze to bylo celkem lehke. Kdyz se mu nechtelo tak jsem si ho zmrazil puskou a o to dostal vetsi cocku, pac si musel pockat nez roztocim full charge pumelici, co brala kolem 1000hp. Ti velci roboti pochodujici se sloupem sly na 3-4 rány. Sekundární abilitu jsem skoro nepouzil. Tohle kole se umelo 3x zatocit. Bossové byly spíš v žánru z těch lehčích. Vysloveně problém jsem neměl se žádným, no možná s prvním, než jsem si zvykl na tempo hry a navíc jsem ho bacal nejakou halapartnou, ktera mela fakt debilni utok. Ale jinak hej, jak tu nekdo psal a AGI buildem by to bylo asi rychlejsi. Já se hrou proházel na zem, nosil jsem armor jen podle velikosti brneni, zbytek mi byl jedno. Takze to shrnu tak, ze to byla pekna prochazka po renezancni Parizi a jdeme dal. Za me tak 6.5/10. Sralo jak s narustajici silou a armorem vypadam cim dal tim vic jak dečka pod kytku. Cekal bych nejake naopak zdrsnovani