LOVE_DALI: Já za sebe mám DS2 naopak jako jednu z nejlepších. Vždycky jsem říkal, že DS2 dělá většinu věcí líp než DS1 (před remasterem) - je tam respec, skvěle řešená tzv. "split damage" (např. ohnivý nebo magický meč, tohle třeba v DS3 je příšerné), nejlépe řešená poise, elementární vylepšování zbraní, skvělé PvP, parádní hub, až do ER nepřekonaná rozmanitost buildů, powerstancing, věci jako bonfire ascetics, fantastická NG+, nejlepší covenanty, nejlepší mechanika "humanit" a invazí, nastavení vyšší obtížnosti (champion's stone) a tak dále. Prostě nepřeberná hromada mechanických a systémových vylepšení oproti DS1, přičemž FromSoft velkou část bohužel nepřenesl do DS3 z nějakého důvodu.
Naopak se mi moc nelíbil ten méně kompaktní level design, jak říkáš, byl více lineární a někdy nesmyslný (slavný lávový hrad postavený nad jedovatým mlýnem apod.). A boss fighty asi nejhorší z celé série (aspoň ve vanille, DLCčka měla super fighty). A samozřejmě když to hraješ dnes, tak už je tam znát věk, je to takové "clunky".