• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením




    Demon's Souls wiki | Dark Souls wiki | Dark Souls II wiki | Bloodborne wiki | Dark Souls 3 wiki | Sekiro wiki | Elden Ring wiki

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Nioh wiki | Ashen wiki | Remnant wiki

    rozbalit záhlaví
    AIAX
    AIAX --- ---
    LOVE_DALI: V rámci realističnosti by ta stěna měla být otřískaná.
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    STARF
    STARF --- ---
    doufam, ze tu mame vsichni Fingerprint Stone Shield

    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    2ljiqnzcfyke1
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    :D


    The impossible Elden Ring challenge 😂🔥 | The impossible Elden Ring challenge 😂🔥 | By GameHero
    https://www.facebook.com/share/v/1E4B4UKkzd/?mibextid=wwXIfr
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    VIRIK: DayZ je hiking a táborák;-) A proto mě vždycky bavil.


    PHOW_SAATCH: řekl bych, že kofila ocení víc neighreign než shadow od eldtree;-)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Ještě, že to tu už nečte _KOFILA_, ten by z Nightreign dostal infarkt :)
    BESH
    BESH --- ---
    VIRIK: Nevidim zadnou hysterii v tom, ze nekomu to tempo muze prijit prilis rychly. Ja tim tu hru nijak neshazuju, jenom rikam, ze spis nemusi byt pro me.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    Tohle je trošku hysterie.

    Fromy zaujaly některé další žánry a rozhodli se přijmout výzvu. Fromové nikdy nedělali jen DS, naopak posílali na trh jednu hru za druhou a to v různých žánrech i stylizacích.

    Není to tak rychlé, jak tu pravíte. Ale taky si u toho nelze někam zaparkovat a dát si čaj. Taky to nedává smysl, když jste tři a hledáte zbraně, výbavu, chcete u ohníčků koupit levely. Neznám hru, kde se dají tři do party a pak se někde zakempí, to nedává smysl.

    Zkoumáte okolí, zmenšuje se zóna. Objevujete mapu a výbavu. Zjišťujete která třída vám sekne.
    Na konci dostáváte zajímavé věci a plus nějakou měnu na nákup permantneních perků. A dalších extrémně zajímavých věcí, co zlepšují další výpravy.

    Celý setting dává větší smysl, než samotný Fortnite a to jsem opravdu nečekal. Včetně toho pak jak cestovat přes propasti, velké skoky, nebo vyvolávání fénixů.

    Je to temné fantasy. Dává to smysl, ty rozpadající se světy. I tohle funguje výborně.

    Strašně dobře odladěný dynamický boj.

    Zajímavě přepracovaná smrt spoluhráče, kdy někdy je důležité, aby skonal.

    Po porážce bose jak se jde do pokračování, odemčení dalšího tieru mapy.

    Mágové a bojovníci společně perfektně souzní.

    Tři je magické číslo a skutečně to funguje. Ne ve dvou, ne v pěti, ve třech. Jak jsme to hráli a i se ve hraní měnili a současně někdy prostě to odpojilo jednoho a zůstali na mapě jen dva, nebo stačí když jeden odběhne někam doprdele a neznačkuje... ... hned to člověk pochopí, že to pak nedá a proč.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    VON_GILOTINE: já jsem spíš na ty slow runy, ale uvidíme... :D
    BESH
    BESH --- ---
    VON_GILOTINE: Nebranim se tomu to vyzkouset, ale moc si nefandim. Uvidime.
    SITH
    SITH --- ---
    já se na to taky těším. Sice ten time limit je trošku pruda, ale třeba se to v druhém třetím patchi odstraní
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    BESH: klid. bude pohoda. to dame. uz v hlave placam team s tebou a phowsatchem.

    a urcie to nebude takle striktni.
    BESH
    BESH --- ---
    RIVEEK: Podle gameplay, ktery jsem videl, je to zbesily. Nebudu to hrat, no. Pockam si na nejaky standardnejsi release. Stejne mam porad jeste jine resty ve Fromsoft hrach.
    AIAX
    AIAX --- ---
    RIVEEK: Prý je na jedno kolo - vylevelovat, vygearovat, zabít bosse - 15 minut, což mi přijde HOOOODNĚ rychlé.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    VIRIK: ty při hraní Elden Ringu nezoomuješ? :D
    RIVEEK
    RIVEEK --- ---
    VIRIK: jak je to s tím důrazem na rychlost a běhání - i když to beru trochu s rezervou, z popisu jsem pochopil, že styl hry bude ukvapený až ztřeštěně frenetický, něco jako když kluk doma hraje Fortnite nebo Plantsko 3D. Prostě neustálý běh a pobíhání... Jak to vidíš ty?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: hry = herní novináři
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    AIAX: ale ono tak v Čechách bylo už od devadesátek. Psal o tom každý Lojza. Ale tehdy jako malej fakan, jsem z toho byl unešený. Teď po třiceti letech je to spíš smutný, páč se to nikam neposunulo. Čteš rychlozplácaný text, kde se nikdo neobtěžoval projít existující informace a podle toho ten text upravit. Hry se vyhnuli jak novinářským, tak uměnovědným základům. Tak už jsme si navykli, na tenhle nízko-kvalitní informační servis. Vlastně se těším, až se AI modely budou trénovat na denní bázi a nějaký automatizovaný editor, opraví chyby které identifikuje. Bude to podle mě fungovat líp. Recenzent si hru zahraje, napíše text se zážitky, AI editor mu doupraví o faktický rozměr. A informační služba bude ve výsledku lepší.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam