PHOW_SAATCH: U té rockové hudby je to spíš přání typu "nemohl bych tentokrát z rockového koncertu odejít s nepoblitejma botama?" :DD
Kolikrát si myslíš, že něco musí nějak být, jinak by to nebylo ono, ale pak zjistíš, že je to vlastně v pohodě. Klasicky boss runy - u DS1 jsem si říkal, že bez toho desetiminutového sprintu ke Capra Demonovi by ten fight nebyl tak památný, ale vezmi si, že snad od Sekira už většina soulsovek boss runy buď nemá, nebo jen minimálně. A moje nejpamátněší fighty byly právě v Sekiru, Elden Ringu, Nioh apod., kde máš většinou checkpointy hned u bosse.
Anebo ta obtížnost. Hromada fandů zarytě tvrdila, že volba obtížností v soulsovkách být nemůže, že to zkazí zážitek, ale pak přišly soulsky jako Darksiders 3, Remnant, Steelrising, Lies of P a některé další a vlastně to nikomu nevadí. Nebo jsem aspoň nikde nečetl, že by měl někdo zkažený zážitek z Lies of P, protože to někdo jiný hraje na nižší obtížnost.
A tu pauzu by mohli dovolit, když si v nastaveních dáš jen offline.