• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    SITH
    SITH --- ---
    HAVANA: jj mě strašně sedl finální (ofiko) boss tak mocně že jsem toho neofiko bosse zatím ani nezkoušel :)))

    Ta hra je fskt těžká a to jsem jako lama a newbie souls prošel Elden Ring.

    Ale mám pocit, že ta těžkosti Opičky je Dana tím, že to nejde tak cheesovat a overlevelovat jako to šlo v ER
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    HAVANA: Heh. Duskveil me trapil dva dny...a daoist Master šel pak na první pokus...funny jak proste nekomu sedne to a nekomu neco jinýho 😂
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    HAVANA: Loong pad. Upgrade zbrane ne. Pak jsem jeste patral. Objevil secret lokaci. Potkal scorpion kinga. Pak potkal duskveila. Duskveil zabil scorpion kinga. Scorpion king mi nedal loot. Musím zabít duskveila. Jen smrt strach a žádný zemiaky. Pocitove mi to prijde tezsi než souls / elden ring
    LAHINO
    LAHINO --- ---
    Nightreign uz mozny vo dvoch, dalsia forma zabavy lamit to s kamosmi
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    NAGASAWA: Výborně 🤣

    Z loonga snad ale aspon padne upgrade zbrane
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    SITH: Já se zatím snažím pres ten vanish. Ale ten má takovej ne uplne stoprocentni ucinek
    SITH
    SITH --- ---
    HAVANA: já to kombo přežil tím panem kamenem :)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    HAVANA: Tak to raději toho Loonga haha
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    NAGASAWA: Já už ho umim víc než vetsinu bossu...na 20% hp ho dostanu vetsinou bez jedinýho skrabance...ale pak prijde to jeho dementní kombo, nebo se nekde zaseknu a bum bum konec...jednou sem ho mel fakt jeden hit od smrti, akorát sem byl moc greedy...solidní nasranost na sebe sama...

    Pruser je, že sem ted locknutej...bud yellow loong nebo scorpion
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    HAVANA: Ten byl celkem tuhej. Nakonec jsem se nasral a místo nějakých taktik jsem do něj šel agresivně když byl zády ke zdi a bylo.
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    PHOW_SAATCH: Ad behani k bossum..ted už ctvrtej den chcipam na yellow loongovi...a chceck point je primo u nej...a teda váhu mu neubira...je to faking zmrd. A už sem na nem tak dlouho, že začíná souperit s malenii a dlc prenerf radahnem
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    LAHINO: Protože singleplayer.
    LAHINO
    LAHINO --- ---
    AIAX: Myslim, ze jediny soulovka od FS co mala pauzu, bola Sekiro
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    AIAX: jo, ale po první lokaci, kde ten průzkum fungoval skvěle to v dalších lokacích spadlo a i když to má nejlepší navazování utoků na další nepřátelé, parádní znovurespecovatelný strom dovedností a zábavnej fight, jsem z toho spíš rozpačitej...
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    AIAX: Na PS5, kde to šlape v pohodě to mám v plánu, ale zatím není čas. Musím dorazit Death Stranding 2, potom je tu DLC pro Lies of P, Khazan a spousta dalších. Časem to ale vezmu, protože se mi tam zamlouvá pár zajímavých mechanik.
    AIAX
    AIAX --- ---
    Mimochodem, nikdo tady ještě nehrál paní Wuchangovou? Jak to čtu, tak to vypadá, že performance je děs, ale samotná hra výborná.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    AIAX: Mno co si budem... běžet 20x pět minut k Manusovi tmou bylo zábavný, ale po 50x už to byl frustrující voser. Zlatý značky u vrat.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    AIAX: tak von to není zase nějak erudovaný a kvalitní článek :) jako spíš delší komentář :)
    AIAX
    AIAX --- ---
    VIRIK: No je to takový pelmel, protože ten nejprominentnější prvek, který jiné soulsovky kopírujou a ne moc dobře, je combat, a ten na tom seznamu není.

    Jinak často kopírujou i toho silent protagonistu a kryptické rozhovory a příběhy, ale to je cringe ani ne protože by to dělali blbě, ale spíš protože to působí už jednotvárně i v případě FromSoftu. Když jsem hrál poprvé DS1, tak ta kryptika byla parádní a fresh, teď už mě to sralo i u Elden Ringu, nejen u kopírek.

    Jinak bossruny se už moc nekopírujou, co já si pamatuju, tak poslední soulsovka s častými bossruny byla DS3 a to už je nějaký pátek. Od té doby si fakt nepamatuju na žádnou soulsovku, kde by to byl problém, když tak mě opravte.

    Pokud jde o pauzu, ani si nevybavuju, jestli ji ostatní soulsovky mají nebo ne, pro mě to nikdy nebyla zásadní věc.

    Pátý bod se převážně týká volby obtížnosti, já osobně s tím nikdy neměl problém, většina ostatních jo. Nevim.

    A šestý bod je o ambushes, to, jak už jsem řekl, je pitomost.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    já teda nejsem extra angličtinář, ale mně přijde, že nekritizují FROMy, ale ty následovníky ve stylu Darssoulsovek. A že často mylně kopírují design, který ale chápou špatně. Že základ není v milionech běhu k bossovy (hlavně, když ty souboje neumí mít tak vyladěný, jako fromíci) a ani v kopírce mlečících postav, absence pauzy (i když tam není online) a smějících se NPC. Ani v milionu HP a že tobě nedaj do ruky zbraně.
    A že tenhle seznam je prostě kritika nejčastěji kopírovaných věcí, který ale ty hry jednak ve skutečnosti nedefinujou a jednak ti následovníci je ani neuměj a dělaj je blbě. Vzniká pak hromada zbytečných her, který často hrají jen někteří fanoušci fromů a to jen proto, že nostalgicky chtějí si připomenout první hraní DS. Pak ale i tyhle "kopírky" jsou spíš než originálním nápadem, jen aby se toho víc prodalo na nostalgii a designově spíš ty hry ruší. Což nakonec celej ten žánr taky pohřbí.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam