VIRIK: No je to takový pelmel, protože ten nejprominentnější prvek, který jiné soulsovky kopírujou a ne moc dobře, je combat, a ten na tom seznamu není.
Jinak často kopírujou i toho silent protagonistu a kryptické rozhovory a příběhy, ale to je cringe ani ne protože by to dělali blbě, ale spíš protože to působí už jednotvárně i v případě FromSoftu. Když jsem hrál poprvé DS1, tak ta kryptika byla parádní a fresh, teď už mě to sralo i u Elden Ringu, nejen u kopírek.
Jinak bossruny se už moc nekopírujou, co já si pamatuju, tak poslední soulsovka s častými bossruny byla DS3 a to už je nějaký pátek. Od té doby si fakt nepamatuju na žádnou soulsovku, kde by to byl problém, když tak mě opravte.
Pokud jde o pauzu, ani si nevybavuju, jestli ji ostatní soulsovky mají nebo ne, pro mě to nikdy nebyla zásadní věc.
Pátý bod se převážně týká volby obtížnosti, já osobně s tím nikdy neměl problém, většina ostatních jo. Nevim.
A šestý bod je o ambushes, to, jak už jsem řekl, je pitomost.