• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OSCUROWildstar
    ZACK
    ZACK --- ---
    JULIAN: A tehle kyble lidi raidoval? Ja asi nechapu, co chces rict.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    JETELICEK: ale wildstar nebude F2P....ne? Wowko hralo kybl techhle lidi, i kdyz nebylo F2P.
    JETELICEK
    JETELICEK --- ---
    JULIAN: mno to je možná americký model,ale podle mne to spíš u nás vypadá tak, že ti slackující casual hráči budou preferovat F2P ne? Proč hrát 3 hodiny týdně, nebo třeba pouze o víkendu (dejme tomu) a platit za to?

    To je navíc samozřejmě otázka, na jaký trh se budou soustředit, jak moc komplexní marketingovou strategii budou věnovat právě end game (v rámci propagace). To všechno může potenciální hráče nalákat a ruku na srdce....pokud před sebou budu mít hru, která už od začátku bude vyžadovat hodně časově náročné odhodlání (díky propagaci dejme tomu těch raidů), tak raději sáhnu po elder scrolls třeba (ty budou F2P max do půl roku:)
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    JETELICEK: protoze ti hraci co hraji 3 hodiny tydne plati uplne stejne jako magori co u toho sedi 5+ hodin denne a je jich mnohem, mnohem vic?
    JETELICEK
    JETELICEK --- ---
    JULIAN: endgame v mmo = raid/pvp arena ...tedy věci, které vyžadují čas a dedikaci...

    proč designovat nějaký komplikovaný systém pro hráče, kteří budou trávit s tou postavičkou 3 hodiny týdně? Raidy pro casual hráče? jedině tak nějaká těžká série kvestů (to bylo jedno z mála pozitiv swtoru - kvestové linie se seeker droidem/binooculawhatever byly snad ty nejlepší, které jsem měl kdy z pozice hráče možnost okusit
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    ZACK: proc by je endgame content nezajimal?
    ZACK
    ZACK --- ---
    JULIAN: Casualy bych do toho netahal, ty endgame content nezajima. To, ze je nekdo v guilde, kde je 15 lidi, z nej nedela casuala.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    MESHCA: mno a kdyz ne 40 man raidy, jakej tam bude pro "casualy" endgame PvE content?

    JETELICEK: pocet lidi by se taky mel odvijet podle poctu class ve hre, treba wow 10man raiding mi vadilo, ze bylo idealni aby tam byl od kazde classy jeden. Ve chvili kdy tam mas tri paladiny treba, tak se ochuzujes o spoustu dulezitych mechanik jinych class.
    JETELICEK
    JETELICEK --- ---
    ZACK: proto jedno z mála řešení vidím v aliancích, tak jako tomu bylo například v lineage2
    ZACK
    ZACK --- ---
    MESHCA: Tady jde o to, ze do raidu by radi i lide v mensich guildach, ale budou mit smulu.
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    POMPO: V tom, pripade jsi stastny clovek. Nebot Adventure pro 5 lidi, dungeony pro 5 lidi a Heroic dungeony pro 5 lidi, jsou ohlasene. Dale raid pro 20 lidi a raid 40 lidi = HC raid pro guildy. Az uvidim GMko poptam se na heroic verze adventure, protoze jsem premyslela nad tim, ze takova informace nepadla ani se na to nikdo jeste nezeptal (pokud vim).
    AVATAR: Kdyz to vezmem kolem a kolem, tak kdokoliv muze chodit jakoukoliv instanci (smerem dolu), protoze group leader ma volbu, jak adventure tak dungeony, scalnout na jejich(dugeonu a adventur) prisluny lvl nebo nechat hrace se soucasnymi lvly nebo pustit heroic verzi. Nicmene to jsi asi nemyslel.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    AVATAR: aneb neoponuju ti ;)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    MESHCA: Hele kdyby to melo byt tak, jak bych si pral ja, tak by mohl chodit kazdej jakoukoli instaci by chtel, protoze by se obtiznost a drop prizpusobovaly podle levlu equipu grupy a mohl by sis klidne silu +- balancovat, aby to byla opravdu HC vyzva. Opravdu nechapu, proc WoW tolik skvelyho contentu zabiji (nebo teda zabijela, kdyz jsem to hraval ja), kdyz jde jen o silu nepratel, aby to byla vyzva.
    POMPO
    POMPO --- ---
    MESHCA:
    To osobne povazuju za dulezity. aby tam byly casual dungu pro 5 lidi, tezsi dungy pro 5 lidi a ruzny ruzne tezky veci pro vetsi pocet lidi. a idelane nakonec nejaky super tezky vyzvy co budou davat jen HC raid guildy.
    Aby tam mel kazdej nejakou vyzvu...
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    AVATAR: Vsak ty muzes behat dungeony a adventure, ktere jsou pve pro 5 hracu. A my raid blazni budeme mit jeste raidy 25 a 40 man. Nidko te nenuti do raidu lezt. To, ze ja nevyhledavam pvp content, preci neznamena, ze budu zbrojit, aby pvp ze hry vyskrtli.
    JETELICEK
    JETELICEK --- ---
    mno líbí se mi, s čím teď přišel blizzard a to jsou ty flexible raidy, které se scalují podle toho, kolik tam přijde lidí (jasně, že minimální počet nebude 5 lidí)

    osobně jsem raidoval 25 i 10 ve wow (a 16 a 8k ve swtor) a těch cca 16 lidí je pro mne fakt strop, pokud navíc chceš progresovat nějaký hc/nightmare content, musíš se s těma lidma dobře sehrát a to nejde, pokud je tam pořád nějaká fluktuace..nehledě na to, že v menším raidu udržíš líp morálku a poctivý kamaradenschaft
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    JULIAN: popripade delat petkovy instance, kde se I HC fight grupa nauci behem vecera a ne tydnu :D
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    no kuci faktem je, ze bud to bude trapne lehke a bude to zerg kterej bude stat na wowkem lety proverene mechanice "don't stand in fire telegraphs!" a pak to bude o tom nahnat bandu lidi ve spravnem pomeru dohromady a naucit je zakladni prehled o okoli, tj nic pro nejaky "progress", nebo to bude fakt tezke a pak se to bude potykat s omezenim nejhorsiho hrace - at uz jde o cekani ci taktiku. A to povede k nenavisti tech lepsich hracu vuci tem horsim a to je cesta do pekel
    POMPO
    POMPO --- ---
    REFLEX:
    To j epotreba brat tak, ze to byly jedny z prvnich "Raidu". Dneska uz by vyvoj vyzadoval lepsi...
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    je pravda ze ty bossove v lineage byly lehky, stacilo do nej jen rezat :DD takze i kdyz tam bylo hodne lidi nemuselo se vubec nic organizovat :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam