• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OSCUROWildstar
    ZACK
    ZACK --- ---
    OSCURO: Chtit 40tky, aby se nikdo nemohl vozit, mi prijde fakt strasne naivni.
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    ZACK: Co to zas meles za blbiny. Obcas mam dojem ze se me snazis trollit, nebo ze nahodne neco povidas a nectes co pisu, ale me jen tak nenachytas a nenastves :-) Volam prave po opaku. Jde me o to aby ten endgame content odrazel komplexni skill guildy (herni, organizacni, socializacni faktor) a nemohl se v tom nekdo vozit.

    A Carbine se dusuje ze endgame bude pravidelne rozsirovat formou patchu co budou pridavat novy obsah. Neplanuje vetsi datadisky a chce lidem za predplatne zajistit prave kontinualni altualizaci vyzev. Jak se jim to podari je jina otazka. Doufam ze ano.
    ZACK
    ZACK --- ---
    JETELICEK: Rozhodne nevolam po zjednodusovani end-game contentu. Teda pokud nema byt ten challenge, skill a dedikace na urovni managerske, pak jasne, 40-man raidy jsou to nejlepsi. Ale cim vic lidi, tim je to pro kazdyho jednoho cloveka jednodussi, zmensuje se tlak na jednotlive chyby atd. Takze je to spis obracene, Oscuro vola po navratu raidingu, kde se mohla pulka lidi vezt, protoze ten zbytek to nakonec nejak upizlal :)
    Gear je prostredek, ne cil. Specialne ve hre, kde je visual oddeleny od statu. Kdyz uz si potrebuju porovnavat frantika s kolegou vedle, tak od toho jsou zebricky podle rychlosti a mnozstvi pokorenyho contentu.
    ASACHI
    ASACHI --- ---
    POMPO:
    JETELICEK:
    JULIAN:
    Ja teda nevim, ale posledni datace wowka jsme meli vzdy do 3 tydnu zabity kompletne cely HC a potom to byla naprosto tupa farma za lepsima itemkama.

    Ja na ty raidy chodil jen kvuli zabavy ... takova graficka nadstavba na chat.
    To ze v ty hre padaji nejaky itemy jsem nikdy neresil, pac nebyl duvod.

    Pokud Wildstar pujde cestou tohodle dementniho contentu, kdy to za 3 tydny vsichni probehnou a pak nebude v PVE co delat, tak potes koste ... docela porad doufam v to, ze ty 1-5 man dungeony budou challenge.
    POMPO
    POMPO --- ---
    JULIAN:
    Jakej smysl by melo travit celej vecer na raidu nez to, ze moje hul bude mit o dva zaludy vic nez hul lidi kolem?:P
    JETELICEK
    JETELICEK --- ---
    JULIAN: to zní, jako bys nikdy nehrál mmo :) Pro zábavu si mohu přečíst knížku, nebo se bavit o francouzské filosofii při desátý skleničce vína...mmo je hobby, ve kterém platí "no pain, no gain". Pokud bych chtěl hrát hru, kterou si občas zapnu a zahraju pro zábavu, tak určitě nesáhnu po mmo. Co jiného dokáže tvůj skill, nebo míru dedikace než právě to, že jsi navléknutý do epické zbroje, plné bodců, lebek, řetězů a to celé postříkané panenskou krví?

    teda doufám, že to nevyznívá moc zoufale :3

    JULIAN
    JULIAN --- ---
    JETELICEK: a proc se potrebujes s nekym srovnavat? jaky vliv ma na tvoji hru co za equip ma franta odvedle? nemelo by cilem hry byt v prve rade zabava, a ne tupy grind jehoz jedinou odmenou je, ze mas lepsi virtualni itemy nez nekdo jiny koho vubec neznas?
    JETELICEK
    JETELICEK --- ---
    POMPO: nic nebrání samozřejmě tomu, udělat aliance separátně za obě frakce...no challenge..

    jinak abych si taky trochu zahejtoval - souhlasím s obscurem - pokud se z end-game contentu neudělá challenge, který nebude dosažitelnýho pro každého, tak potom proč raidovat...progresuju a týdny trávím na vypilování taktiky na jednotlivé bosse proč? Rozhodně ne proto, aby moje vybavení (fialky) bylo srovnatelné s vybavením hráče, který to zapne dvakrát týdně o víkendu ...a to je právě ten správný mmo spirit
    ZACK
    ZACK --- ---
    POMPO: Tem aliancim by imho stacil jednoduchy interface, aby komunikace a logistika byla in-game.
    POMPO
    POMPO --- ---
    JETELICEK:
    System alianci a politiky jako byl v LA2 tady bohuzel nenastane protoze 2 frakce...:(
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    OSCURO: uvidime, zni to dobre ;)
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    AVATAR: Uz chapu co jsi chtel vyjadrit.

    Myslim ze tohle bude hodne zohlednene jak to zatim vypada v tech tzv. Adventures.

    Tam si menis a ridis pruchod skrz instanci tim ze v urcitych fazic skupina voli co by rada dal - napr. 1) zabit hodne slabych nepratel a sbirat itemy 2) zabit jednoho mega silneho nepritele 3) vyresit puzzle a vubec nebojovat. A podle toho co zvolis zas pribeh jde po jine vetvi a cekaji te jine vyzvy a na konci treba jiny boss. Navic na zacatku volis scalovani party podle levelu a podobne. Kdyz to trochu rozsiri, mohli by se dostat az na neco co navrhujes.
    Videl jsem zatim jen jedno low-level a predpokaldam ze v tomhle budou hodne rozsirovat.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    OSCURO: to, ze chci neco jineho, nez je na trhu neznamena, ze to je nesmysl :D
    psal jsem scalovat podle grupy. Proste bys mohl dung chodit kdy chces (s vyssim levlem vic dungu) a ten by se prizpusobil tvy skupine. Vzdy by to byla vyzva - nestala by se z toho repetetivni nuda. Nastaveni obtiznosti se mi moc libilo v Alien Swarm - mohl sis treba nastavit, ze na tebe budou nabihat nepratele nahodne v ruznem poctu, friendly fire a ctyri ruzne obtiznosti.

    proste dung pojmout spis jako akcni arenu, nez jako taktickou bitvu na cely vecer.
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    ZACK: Asi to uzavru. Mame diametralen odlisny nazor na tohle a neshodnem se. Dobre je ze ve WS se najdes ty i ja. Nabizeji oboje. Co si kdo vybere je jen na nem.
    ZACK
    ZACK --- ---
    OSCURO: Ne, ses jedinej na svete, ktery hral mmo pred wowkem a jehoz virtualni prdel poznala stredovek. Hele bud si tu muzeme ukazovat ockovaci prukaz, kdo jako umrel vickrat nebo muzeme resit konkretni veci.
    Armada vs Banda - to ale neni o poctu, ale organizaci. 40-tky nejsou o armade, ale prave o tlupe pobihajicich chudaku, kde pulka nevi, co dela, ale v tom poctu je to vlastne jedno. Vlastne jediny hodny obdivu na tom je, ze se vlastne nekdy povedlo takovou skupinu dat dohromady.
    Az mensi raidy dovolili zajimavejsi mechaniky, komplikovanejsi souboje.
    Vyzva ma byt porazit bosse, ne vybudovat dostatecne velkou guildu pripadne posbirat na ulici dost lidi. Jsem pro vyzvy. Souhlasim, ze raidy by nemeli byt pristupny jen tak nekomu, kdo jde okolo. Ale nevidim jediny problem, proc by nemohli existovat 10tkovy raidy.
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    ZACK: Viz uplne dole. Ten pocit ze to neni BANDA ale ARMADA.
    Hral jsi neco pred wow? Hry ktere byly krute? Ze treba levelis tyden na enchant zbran a PK ti ji pri prvnim vylezu z mesta sebere?

    Zabava ano, ale i vyzva. Ne zdementeni mechaniky MMO ve jmenu "at je to pro vsechny" na uroven soucasneho wow, kdy to je jak ten zminovany zavod v pomocne skole.

    To je doufam WS trochu obnovi.
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    ZACK: Uprimne to citim jako Oscuro. Porad tu jen fnukate.
    ZACK
    ZACK --- ---
    OSCURO: Co do toho furt seres nejaky vyhravani, kdo tu krom tebe o nem mluvi? :) Ucel ma byt, aby se vsichni bavili. 10-man raidy nejsou nic nevyzkousenyho, je to dost lidi na komplikovany encountery, ale neni to tak nerealny cislo, aby to nedala i mensi guilda.
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    Causal hracum rikam slow-hraci. Nejde ani o to, ze by je engadme content nezajimal, jako spis, ze ho nedosahnou. Nez se stihnou dohrabat na top hry, tak se hra mezitim posune zase dal. To je muj osobni ideal, pohybovat se presne se zlomem vlny. Na F2P modelu vubec neni mozne posouvat pribeh hry (timto odkazuji na osud Secred World, SWTOR), proto jsem nasena za P2P, protoze diky tomu se hra muze dal odvijet a posouvat (jak to zname u Lineage2 a Wowu pro ty mladsi).

    To, co ted budu prohlasovat jsou jen sesbirane kousicky mozajky od Carbine. Nikde to ucelene nebylo sepsane a beta se tam zatim neposunula.

    Carbine nepouziva termin end-game, protoze pro ne to je vlastne zacatek hry. Rikaji tomu elder-game. Leveling content vas ma vlastne vycvicit a pripravit na elder-game. Carbine hodlaji odvijet pribeh Nexusu postupne po malych davkach ve forme tusim mesicnich patchu, ne po ve velkych datadiscich jednou za ctvrt roku. Pribeh nebude vykladan raidy a dungeony jako ve Wowku, ale dal v lokacich, ktere budou hratelne i solo, neco jako story-mission. Uz ted je na mape v bete videt, ze maji pripraveny cca dvakrat tak vetsi svet(kontinety) nez jsme schopni do lvlu 50 spotrebovat. Zaroven se v elder-game zacne objevovat dalsi mena, neco jako byly ve wowku tokeny, jen misto miliardy druhu, ktere se prevadeji planuji elder-gems. Za ty se budou nakupovat elder-veci. Do toho je jiz nize zmineni group content. Mimochodem jsem nasla informaci o Veteran Advenuture, takze budou. Navic jsme nasli dalsi group instance pro housing. (fabKit mi pad jako specialni fialova odmena za projeti dungeonu bez jedine smrti se vsemi optional).

    Pokud jde o PvP v elder-game. Areny se otevrou az na top levelu, stejne tak warploty, ktere pripominaji customizovatelne castle siege z Lineage2. BG jsou samozrejmne otevrene uz od lvlu 6.

    Pravdou je, ze Carbine toho vypustili pomalu. Neco malo je v epizode Richieo z cervna 2013 ... :D http://www.youtube.com/watch?v=uucztCk4jEI&list=PLMgOinWh2Y7HHrwt3XoxRetDM6_Uopo2V
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    ZACK: Ale to je prece ucel. Proto tam je 40 raid jako neco dalsiho.
    15 clena guilda dela dungeony, adventure, pvp, bavi se tunou contentu.
    A kdyz chce 40 raid? Tak nabere bandu newbieku na ulici a vycvici si je, dohodne se dalsima dvema guildama nebo zacne pracovat na tom aby nebyla 15 ti clena ale 75ti clena a odhodlana.

    Nema to byt zavod v jedlickarne, kde vsichni vyhrajou a na konci si zatleskaji.
    ZACK
    ZACK --- ---
    JULIAN: Chapu. Se proste trochu mijime v chapani jak casual, tak endgame :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam