• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OSCUROWildstar
    ZACK
    ZACK --- ---
    OSCURO: Ano, vest velkou guildu je vyzva. Pro par lidi ve vedeni. Porad je to skill jednotlivce, teda pokud jste nedosli nejakeho vyssiho byti a vedete guildu kolektivnim vedomim nebo tak neco :) Ale je to uplne jina metahra nez jsou raidy. Nebo by aspon mela byt.
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    ZACK: Organizace te velke guildy napriklad.

    To take vidim jako soucast MMO. Ze to neni jen skill jednotlivce ale i treba to ze guilda zvladne nasavat nove hrace k sobe a neco jim predat a neco je naucit a zabavit je.
    ZACK
    ZACK --- ---
    OSCURO: Ja vam ten pocit neberu, nebrojim proti existenci 40-man raidu, vlastne Carbine dost fandim, protoze je to hodne odvazny experiment. Ale chtel jsi, aby raidovani byla vyzva, aby to nebyl content dosazitelny pro kazdeho, aby si to lidi museli zaslouzit. No ale v tom pripade, co popisujes, vlastne staci, abys byl ve velky guilde. Kde je tam ta vyzva?
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    ZACK: To jsem nemel za cil. Je jasne ze ve skupine nad 10 urcite bude urcite mnozstvi hracu, co nebudou mit treba tucha co zrovna delaji, budou jen "pesaky" Ale to nevidim jako spatne. Spise naopak. At to i lidem co nejsou uplne top noliferi da pocit ze se ucastni uzasneho valecneho tazeni. A klidne staci ze spamuji par abilit a delaji co maji a co jim rekne nekdo kdo trochu tusi. A muzou mit dobry pocit vsichni.
    Libi se me ta masovost a urcite necekam ze bude nutne mit 40 skilleru. Spis doufam v to ze to tam prida nutnost urcite vetsie strategie. Klidne by me i oslovilo ze by groups sli cast samostatne a v urcite casti se treba spojily a zas rozpojily ci preskladaly a mely ruzne ukoly. Aby to nestalo jen na takticke slozce malych udernych teamu, ale i vetsi strategicke koordinaci. Coz by mohlo nalakat klidne i mensi guildy co by delaly svou cast a druha guilda svou a vzajemne se zvlady zkoordinovat. Urcite nechci videt 40men chaoszerg.
    Doufam, ze ted jsem se vyjadril jasneji, co by byl muj sen. (Tezko rict jestli to Carbine ci nekdo jiny naplni)
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    ZACK: Ve ctyricitkach se vzdycky nekdo "vozi". Ne ve smyslu, ze by nedelal vubec nic, ale pokazde tahnes lame hrace, co se zaucuji. A to je v poradku. Vetsina ctyricitek vzdy byla dokoncitelna, kdyz techto pet rylo nosem v hline.

    Btw. WS vic nez gear ovlivnuji zvolene skilly v action setu. To jestli nekoho rozkrajite v BG je dle mych zkusenosti z 30% ovlivnene grearem a z 70% action setem vhodym na dane BG.
    ZACK
    ZACK --- ---
    OSCURO: Chtit 40tky, aby se nikdo nemohl vozit, mi prijde fakt strasne naivni.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    JETELICEK: dobry pocit, ze jsem to zvladnul? nepotrebuju s tim flexovat pred ostatnimi (natoz uplne cizimi) lidmi, to mi nic neprinasi. a jak nekdo o kus dal pise, tak gear je predevsim prostredek, jak zvladnout dalsi(tezsi) encountery, ne odmena.


    POMPO: :)

    ASACHI
    ASACHI --- ---
    Jinak co se jeste tyka tech raidu, tak doufam, ze nebudou jako aktualni stav expeni, protoze misto travy mam u kazdyho combatu giganticky telegraphy (ohne) a je to stejny jako kazdy jiny MMO.

    Tera online v tomto byla o dost cistci a prehlednejsi
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    JETELICEK: Pro me tohle neni ani tak zasadni. Ani top gear, ani vanity vzhledy a podobne legrace. V MMO me jde hlavne o urcity socializacni ucinek a treba pocit z dobre organizovane skupiny. Kdy cim vetsi, tim lepsi. :-)

    Muj osobni pocit "allmighty" me simuluji jine cinnosti.
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    ZACK: Co to zas meles za blbiny. Obcas mam dojem ze se me snazis trollit, nebo ze nahodne neco povidas a nectes co pisu, ale me jen tak nenachytas a nenastves :-) Volam prave po opaku. Jde me o to aby ten endgame content odrazel komplexni skill guildy (herni, organizacni, socializacni faktor) a nemohl se v tom nekdo vozit.

    A Carbine se dusuje ze endgame bude pravidelne rozsirovat formou patchu co budou pridavat novy obsah. Neplanuje vetsi datadisky a chce lidem za predplatne zajistit prave kontinualni altualizaci vyzev. Jak se jim to podari je jina otazka. Doufam ze ano.
    ZACK
    ZACK --- ---
    JETELICEK: Rozhodne nevolam po zjednodusovani end-game contentu. Teda pokud nema byt ten challenge, skill a dedikace na urovni managerske, pak jasne, 40-man raidy jsou to nejlepsi. Ale cim vic lidi, tim je to pro kazdyho jednoho cloveka jednodussi, zmensuje se tlak na jednotlive chyby atd. Takze je to spis obracene, Oscuro vola po navratu raidingu, kde se mohla pulka lidi vezt, protoze ten zbytek to nakonec nejak upizlal :)
    Gear je prostredek, ne cil. Specialne ve hre, kde je visual oddeleny od statu. Kdyz uz si potrebuju porovnavat frantika s kolegou vedle, tak od toho jsou zebricky podle rychlosti a mnozstvi pokorenyho contentu.
    ASACHI
    ASACHI --- ---
    POMPO:
    JETELICEK:
    JULIAN:
    Ja teda nevim, ale posledni datace wowka jsme meli vzdy do 3 tydnu zabity kompletne cely HC a potom to byla naprosto tupa farma za lepsima itemkama.

    Ja na ty raidy chodil jen kvuli zabavy ... takova graficka nadstavba na chat.
    To ze v ty hre padaji nejaky itemy jsem nikdy neresil, pac nebyl duvod.

    Pokud Wildstar pujde cestou tohodle dementniho contentu, kdy to za 3 tydny vsichni probehnou a pak nebude v PVE co delat, tak potes koste ... docela porad doufam v to, ze ty 1-5 man dungeony budou challenge.
    POMPO
    POMPO --- ---
    JULIAN:
    Jakej smysl by melo travit celej vecer na raidu nez to, ze moje hul bude mit o dva zaludy vic nez hul lidi kolem?:P
    JETELICEK
    JETELICEK --- ---
    JULIAN: to zní, jako bys nikdy nehrál mmo :) Pro zábavu si mohu přečíst knížku, nebo se bavit o francouzské filosofii při desátý skleničce vína...mmo je hobby, ve kterém platí "no pain, no gain". Pokud bych chtěl hrát hru, kterou si občas zapnu a zahraju pro zábavu, tak určitě nesáhnu po mmo. Co jiného dokáže tvůj skill, nebo míru dedikace než právě to, že jsi navléknutý do epické zbroje, plné bodců, lebek, řetězů a to celé postříkané panenskou krví?

    teda doufám, že to nevyznívá moc zoufale :3

    JULIAN
    JULIAN --- ---
    JETELICEK: a proc se potrebujes s nekym srovnavat? jaky vliv ma na tvoji hru co za equip ma franta odvedle? nemelo by cilem hry byt v prve rade zabava, a ne tupy grind jehoz jedinou odmenou je, ze mas lepsi virtualni itemy nez nekdo jiny koho vubec neznas?
    JETELICEK
    JETELICEK --- ---
    POMPO: nic nebrání samozřejmě tomu, udělat aliance separátně za obě frakce...no challenge..

    jinak abych si taky trochu zahejtoval - souhlasím s obscurem - pokud se z end-game contentu neudělá challenge, který nebude dosažitelnýho pro každého, tak potom proč raidovat...progresuju a týdny trávím na vypilování taktiky na jednotlivé bosse proč? Rozhodně ne proto, aby moje vybavení (fialky) bylo srovnatelné s vybavením hráče, který to zapne dvakrát týdně o víkendu ...a to je právě ten správný mmo spirit
    ZACK
    ZACK --- ---
    POMPO: Tem aliancim by imho stacil jednoduchy interface, aby komunikace a logistika byla in-game.
    POMPO
    POMPO --- ---
    JETELICEK:
    System alianci a politiky jako byl v LA2 tady bohuzel nenastane protoze 2 frakce...:(
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    OSCURO: uvidime, zni to dobre ;)
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    AVATAR: Uz chapu co jsi chtel vyjadrit.

    Myslim ze tohle bude hodne zohlednene jak to zatim vypada v tech tzv. Adventures.

    Tam si menis a ridis pruchod skrz instanci tim ze v urcitych fazic skupina voli co by rada dal - napr. 1) zabit hodne slabych nepratel a sbirat itemy 2) zabit jednoho mega silneho nepritele 3) vyresit puzzle a vubec nebojovat. A podle toho co zvolis zas pribeh jde po jine vetvi a cekaji te jine vyzvy a na konci treba jiny boss. Navic na zacatku volis scalovani party podle levelu a podobne. Kdyz to trochu rozsiri, mohli by se dostat az na neco co navrhujes.
    Videl jsem zatim jen jedno low-level a predpokaldam ze v tomhle budou hodne rozsirovat.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    OSCURO: to, ze chci neco jineho, nez je na trhu neznamena, ze to je nesmysl :D
    psal jsem scalovat podle grupy. Proste bys mohl dung chodit kdy chces (s vyssim levlem vic dungu) a ten by se prizpusobil tvy skupine. Vzdy by to byla vyzva - nestala by se z toho repetetivni nuda. Nastaveni obtiznosti se mi moc libilo v Alien Swarm - mohl sis treba nastavit, ze na tebe budou nabihat nepratele nahodne v ruznem poctu, friendly fire a ctyri ruzne obtiznosti.

    proste dung pojmout spis jako akcni arenu, nez jako taktickou bitvu na cely vecer.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam