• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OSCUROWildstar
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    ROTTWEILER: Zajimavy, diky za nazor. Me prave TESO prislo az tak studene vazne ze jsem se nechtic smal jak je hloupe a naprosto jsem nemel motivaci proc jit dal. Navic me zlobiilo UI na konzole bez moznosti gamepadu a system boje LM+PM a pomaly jak opily svab.

    A co me nejvic strhlo na WS? Humor a neuveritelna prepalenost a popkulturni odkazy (Ted napriklad zezombikovany astronaut s chobotnici na hlave me dal Phiphieldovu helmu :-) ). Jsou to drobnosti, ale s tim lorem si museli dat dost prace. Ve WS jsem se smal u 90% zadani questu a jejich reseni, drobnym hlaskam pri prochazeni lodi a v zonach od 20 dal je to neskutecny co vsechno za questy a challange vymysli (od zabijeni a klasicke prines a odnes pres hledani, hlidani rukojmich, ochrany konvoje, sledovani surviellance roboty, stopovani, pouzivani vozidel, obrich robotu, letadel, motorek, vypravy do nizke gravitace ci do toxickych prostredi). Prislo me jako horska draha kam clovek nasedne a jede. Spis jsem mel problem ze to az nekdy zahlcovalo moznostmi.
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    Navazuji na diskuzi v TESO.

    TESO jsem do hrál do 6 lvl tuším? Opustil jsem ostrov a zašel udělat main story, kde mi prophet vysvětlil můj uděl.
    Wildstar jsem dohrál do 4 lvl, kde jsem opustil vesmírnou loď a udělal asi 10 questů na planetě.

    Proč mi přijde Wildstar jako WoW? Za prvé kvůli grafice, ale kvůli tomu, že questy jsou typu zabij x krát tohle, questy klik, klik, takové neslané. Je to sice akční, hezky se bojuje a to odlišuje od WoW, ale dějově to moc nevtáhne. TESO do děje vtáhne, questy mluvené, vypadá to více velkolepě a ne jak nějaké animovaná pohádka pro 6 leté děti.

    Asi tak. :-)
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    Nemuzu se odtrhnout, beta patch 3 je obcas bugfest co me nyni slozil klienta ze jsem musel trikrat restartovat, ale obsah je cim dal tim nalestenejsi. Dostal jsem se na level nutny k midgame dungeonu a pokracujem dal.
    Navic jsem zazili neuveritelnou misi tv. Shiphand, neboli miniinstanci na stanicich mimo planetu. Zkusim i pres NDA trochu popsat, az se vzpamatuji z tripoveho zazitku co jsem tam videl. Chua je porad na leceni a obcas stale rika ze vidi duhu.
    OSCURO
    OSCURO --- ---

    TESO a Wildstar - jaky mam zazitek z bety?

    10 hlasy od 10 respondentů
    • 0.0% / 0 hlasů
    • 0.0% / 0 hlasů
    • 20.0% / 2 hlasy
    • 30.0% / 3 hlasy
    • 0.0% / 0 hlasů
    • 0.0% / 0 hlasů
    • 0.0% / 0 hlasů

    ZACK
    ZACK --- ---
    OSCURO: Bezva, zacina to vypadat, ze by to letos fakt mohlo byt :)
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    JULIAN: Ja jsem se do ni prihlasila cca tyden po vyhlaseni existence TESO, jeste cela nadsena z ohlaseni noveho mmo. Ono je to mozna i rok. No a pak me nadseni opadavalo a opadavalo. Ale coz, je to jen stress test na jeden vikend. Bude zajimave mit srovnani. Zatim vsichni, co betu TESO videli, tak s krikem utikali. Ti drsnejsi rekli je to Elder Scroll a zkousi to nejak prekousnout. Tomu rikam fanouskovstvi.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    Ja se teda do TESO bety ani nehlasil, nejak jsem nenarazil na nic cim by me ta hra lakala :(
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    Tak by me zajimalo, proc TESO beta instaler vypada skoro k nerozeznani od GW2 klienta...
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    Dnes vyhlaseno ozivovani patche 3. Pravdepodobne nasazeni tento max pristi tyden.
    Level cap z 36 na 50, Warplotty, elder game, 20 raid.

    Takze nebudem muset tolik varit z vody. Jen co vychytaji nejnehoraznejsi bugy tak uvidime na co se da tesit.


    A dostal jsem pozvanku na beta TESO. Budu mit prime srovnani a zkusim porovnat zelizka v ohni.
    JETELICEK
    JETELICEK --- ---
    ZACK: to já ti budu i lehce věřit klidně...bo použít hero engine je jako podřezat si pod sebou suchou větev motorovou pilou s diamantovým ostřím a přímým vstřikováním kryptonitu
    ZACK
    ZACK --- ---
    JETELICEK: Je naprosto bezny, ze se na prototyping pouziva jiny engine nez na samotnou hru, konkretne o Hero mluvili, ze ho pouzivaji jako whiteboard, kde si zkousi veci. A u toho programuji custom made engine presne na miru tomu, co jim na whiteboardu funguje. Pogoogluj, jsou k tomu i rozhovory, kde to vysvetluji, bude to tak rok dva zpatky.
    VAJCE
    VAJCE --- ---
    a jeste jedna vec me u mmorpg sere...a to nehorazne....kdyz delaji pevny ui ktere nejde menit...
    JETELICEK
    JETELICEK --- ---
    ZACK: no jasně, jejich promo je plný toho, že si vyvíjej něco vlastního..takže jako pak tu hru celou překonfigurujou a úplně změní engine? Nebo si prostě ten stávající hero upraví a nazvou to jejich vlastní unikátní inovací?
    ZACK
    ZACK --- ---
    POMPO: Keca, Hero pouzivaj , ale samotna hra bezi na jejich vlastnim enginu. Ale pryc od toho zla, navic to sem nepatri :)
    POMPO
    POMPO --- ---
    JETELICEK:
    Esli nekecas tak to bude druhej zarez na pazbe Hero enginu.;-)
    JETELICEK
    JETELICEK --- ---
    POMPO: a na stejném enginu pojede TESO :)
    POMPO
    POMPO --- ---
    VAJCE:
    Dalsi problem bylo, ze to sice bylo RPG ale ne MMO. Vic jak 10 lidi na miste a melo to problemy...
    VAJCE
    VAJCE --- ---
    JETELICEK: bugy byl nejvetsi duvod ze sme to prestali hrat...navic meli napicu nastaveny automaticky odpovedi...bo kdyz sme jim psali, tak odpovidal stroj, ze to proveril,ze je vse v poradku a po tebou nebyli textury , nebo si cekal na bose ktery nedosel :) proste ty si stal v zabagovanym raidu a dostal si odpoved ze to proverili, ze je vse ok,,,,tys to znovu loadnul a bylo to to same....to kdyby ti nenapsali nic tak je to lepsi :)

    druha vec proc sme to prestali hrat byl, ze si v dobrym equipu vypadal vpodstate stejne jako kdyz si byl padawan ::))

    takze co pises me potesilo...hraje to nekdo jese vubec?

    JETELICEK
    JETELICEK --- ---
    VAJCE: ten první rok určitě...SOA v Eternity Vault byl nejmenovaným králem všech bugů. Nicméně cca v době vydání toho jejich datadisku byla situace relativně spoko. Akorát holt čím dál tím více serou na cokoliv jiného kromě vydávání cartel packů, plných přebarvených stávajících modelů zbrojí
    VAJCE
    VAJCE --- ---
    JETELICEK: ve stwors se nedalo raidovat, nejvice zabugovane raidy co sem zazil :)
    JETELICEK
    JETELICEK --- ---
    ASACHI:
    AVATAR: tak zase tak blbej, abych nepoznal nadsázku a nedokázal jsem s ní nadále operovat nejsem ;)

    s EPGP mám jenom dobré zkušenosti, navíc čím větší raid, tím víc to nějaký systém chce. Ve swtor v 8kovém raidu jsme samozřejmě nikdy nic takového nepotřebovali a vždycky se to vyřešilo domluvou
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam