• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OSCUROWildstar
    JETELICEK
    JETELICEK --- ---
    MESHCA: zkusím:)

    Hodně výtek samozřejmě směřuje na grafický styl, nicméně po víkendu mohu směle říct, že tato komiksově westernovo scifi vizualizace tomu sedí jak hrnec na prdel. Po pár hodinách si člověk zvykne tak, že se mu budou všechny ty na vážno se tvářicí hry zdát hrozně suché (tes, swtor)

    Nicméně animace postaviček je super, hrál jsem mechari a drakeny, ti se hýbou krásně. Prostředí je vizuálně hodně bohaté, tak kde má být (zamořená podzemí, paluby vesmírných lodí) a naopak tam, kde se člověk pohybuje po savaně, tak se opravdu pohybuje po savaně. Je tam samozřejmě znát veliká inspirace wowkem, ale aby ne - však na té hře pracují bývalí core developeři world of warcraft.

    Kvesty jsou fajn, relativně různorodé, občas dost chaotické. Opět se hádám bude kvestit s otevřenou haldou webových walkthrough stránek:). Nicméně co mě fakt potěšilo je to, že jsou kvesty výborně vybalancované..i když jsem lítat po mapě jako jojo (což je pro mě relativní benefit - po zkušenostech ze swtor, kde si připadám jako v nějakém lineárním koridoru), nikdy mi nepřišlo, že jsem pro daný kvest nad/podlevelovaný. Neustále je to relativní challenge, souboje na konci chain questů jsou správně těžké. Vyzkoušel jsem i jednu space misi (nebo jak se to jmenuje) a musím říct, že to mělo výbornou atmosféru, bylo to správně těžké (tedy v tom smyslu, že si plánujete útok na každý trash pack) a příběh též fajn

    Čímž se dostávám ke combatu -zde si také musí člověk zvyknout. Už s nějakými pěti aktivními abilitami to byla jako hra na klavír. Ve chvíli, kdy opravdu půjde do tuhého (raid například), tak si nechám přidělat třetí ruku - nutnost se neustále hýbat, sledovat cds, sledovat nepřátelské (a vlastní, než to přijde do krve) paragrafy, do toho některé ability vyžadují, aby se daná klávesa držela po nějakou dobu..inu opravdu ale opravdu vítaný challenge. Jakmile i při hloupém kvestění chvíli zaspíte, tak máte potom dost problému s přežitím. Zúčastnil jsem se raidu na jednoho world bosse (tedy raidu - počítá se vám celková dmg/healing contribution, takže vůbec nemusíte být v partě, pak dostanete expy a loot podle toho, jak moc jste do něj bušili/healovali)

    co se týče balance jednotlivých povolání, tak nevím - vyzkoušel jsem spellslingera, warriora i stalkera. Warrior se hrál asi nejlépe, i když to pak bude na bossfightech peklo:)Mí známí hráli mediky a byli s nimi hrozně spokojení..

    Osobně tomu fakt dávám šanci. Je to inovativní a pro mě je i trochu návrat k tomu non-kinder stylu, jako je současné wow
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    JETELICEK: Mohl by ses rozepsat? :) Zrovan na ofic foru procitam feedbacky lidi ze stress testu a je to hodne zajimave moci videt dalsi nazor.
    JETELICEK
    JETELICEK --- ---
    dojmy z bety: chci chci chci:)
    MESHCA
    MESHCA --- ---
    OSCURO: Jsem na ten patch hodne zvedava. Mela by se v nem objevit balance snad vseho.
    POMPO
    POMPO --- ---
    OSCURO:
    Zatim jsem nevidel MMORPG kde by to bylo jak rikaj.
    Ale cas ukaze.
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    POMPO: Porad neni. Dle devu to porad miri ke kvetnu 2014.
    V tuhle chvili nam porad ale nechteji ukazat novy pre-rc patch, ale tvrdi ze vsechno co jsme nareportovali, tak je opraveno, jen to prochazi QaA.
    POMPO
    POMPO --- ---
    Porad jeste neni release date nebo jsem neco prehlid?
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    taky mi to prislo chaoticke i graficky, je to beta, nerikam ze to bude ve vysledku spatne, ale pro me zadny wow efekt (ne world of warcraft :])

    ja uz davam od mmorpg ruce pryc :]
    VAJCE
    VAJCE --- ---
    VAJCE: u vetsiny mmo ani craft nejdedu
    VAJCE
    VAJCE --- ---
    je to beta mouseover neres :) souboje jsou pro me nejdulezitejsi a crafting je vzdy napicu nudnej a ze zacatku tezce pochopitelnej :)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    OSCURO: tak nakonec sem to v nedeli nezapl vubec. ta prilisna chaoticnost me tak nejak srala a odradila. mozna ze druha frakce bude zajimavejsi, ale momentalne jediny klady sou pro me soubojovej system a ... to je asi vse. crafting (tailor, surv a cook) chaotickej a tezce pochopitelnej - plus je, ze recepty dropuji z priser, takze se nauci kazdej neco jineho a je motivace neco farmit. co se tyce pridavani skillu pri levlovani tak i to mi prijde divny. hlavne je neuveritelne nasiraci po dingnuti to okno se summary co sem dostal ale nejaky mouseover help co to jako je tam nikde neni. tradeskill me sklamal. myslel sem, ze budu neco hledat ale vsechno mam oznaceny logem a jeste napocitany v oblasti, takze hledani zadny neni
    OSCURO
    OSCURO --- ---

    Stress-test pomalicku speje k zaver, tak jakpak se vam libilo na Nexu?

    4 hlasy od 4 respondentů

      OSCURO
      OSCURO --- ---
      SIRLOON: Ja myslim ze to UI je hodne "beta" a doufam ze na tom maknou. Stejne i na ikonach v inventari a pod.

      Ale potesilo me od posledne jak je hezci grafika, uvolnili vyrazne detailnejsi textury a pekne jim funguje svetlo a odlesky.
      SIRLOON
      SIRLOON --- ---
      za me zatim dobry. minimapa je obcas hrozne chaoticka kdyz je tam miliarda ikon pro shopy a craft. i ta npc se blbe identifikujou. pridavani veci do listy je trochu chaoticky. obzvlast s mountem sem mel trochu problem. ale tady to bude hlavne o zvyk
      ROTTWEILER
      ROTTWEILER --- ---
      JULIAN
      JULIAN --- ---
      No ja mel nejvetsi problem ze jsem se do bety hasil uz hafo mesicu zpet, ale nejak jsem minul ze jim to slo cele do sracek, a znovu jsem se prihlasil az tak mesic zpet :( co spis doufam je ze bud zas budou rozdavat friend keye, popripade aspon open beta.
      OSCURO
      OSCURO --- ---
      JULIAN: Tak to je skoda, tak uz zbyvaji jen "nablble" souteze

      WildStar Fans: Welcome to the WildQuiz 2: "Birthday" Edition - You could win a WildStar Closed Beta Key!
      http://www.wildstarfans.net/2014/02/welcome-to-wildquiz-2-birthday-edition.html?m=1

      ev. na Wildstarfan.cz
      JULIAN
      JULIAN --- ---
      Me do bety nepozvali :( *fnuk*
      SIRLOON
      SIRLOON --- ---
      OSCURO: tak bezne jedou dva testy. jeden interni kde se ted treba testuje to co ste reportovali a druhej verejnej kde potrebujou otestovat to co uz maji hotove, tzn. endgame
      OSCURO
      OSCURO --- ---
      Tak kdopak se chysta do stress test bety?

      Musim si postezovat. Carbine si dle meho nyni podrezavaji vetev. Patch 3 sice otevrel max level a nove endgame features, ale neopravil nic co jsme reportovali a zlikvidoval hratelnost esperum (jako heal) a castecne spellslingerum. Navic spatne nabalancoval dungeony a dalsi group content kdy jsou nyni vpodstate nehratelne a oproti zabave pred 14 dny je to peklo a luckybased wipe za wipem.
      Mam obavu, ze si udelaji spatnou reklamu. Sice slibuji nasazeni patche pred stress testem, ale neverim jim, ze to stihnou vychytat.

      Vidim tam tikat bombu prusvihu.
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam